Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-04-2002, 02:09   #1
Seniormedlem

Flis sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Meldinger: 2,087
MP Rating: 0% (0)
Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.
Forslag til ett- årsdags presang?

Snart skal Emil i sin første bursdag, til en pjokk som blir ett år.

Noen som har forslag til hva vi kan gi? Ikke "vanlige" leker, ikke klær..., kanskje noen som vet om noe litt originalt?
Jeg føler alltid at jeg dukker opp med det samme som ti andre gjør..

Er det noe dere ble ekstra glad for å få til deres små?

Takker for svar!

01 & 03 & 06

Flis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-04-2002, 20:20   #2
Seniormedlem

Flis sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Meldinger: 2,087
Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.

Ingen som har forslag???

01 & 03 & 06

Flis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-04-2002, 14:43   #3
Seniormedlem

turid sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Vi kjøte klær...

...men det ville du jo egentlig ikke ha tips om...

Shorts og t-skjorte kjøpte vi. På en liten forretning hvor det ikke er så mange som handler. Oxo tenkte jeg at det er jo litt begrenset hva folk har av sommertøy ennå til disse små. Eller er det kanskje bare meg...

Ja, ja...har ingen bedre forslag. Vi skal i hauger med 1 års bursdager nå fremover. Og jeg lurer på om jeg bare skal kjøpe inn et parti av disse settene. Neida, får vel prøve å være litt mer kreativ kanskje...

Lykke til med presang kjøp iallefall!

Hilsen Turid og Kine-Elise f. 090501
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-04-2002, 17:46   #4
supermamma
Gjest

Meldinger: n/a

* Barne bestikk
* Kopp med barnemotiv
* Album
* Morsom pekebok
* Ball
* Uteleker

bare noen ideer......Gutten får sikkert fullt opp av leker og sånt så hvorfor ikke kjøpe noe både han og foreldrene kan ha glede av+ Jeg vet i allefall at en album til mine maaaaaaaaaaange bilder av lillesnusken hadde vært supert!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-04-2002, 17:53   #5
Ing
Supermedlem

Ing sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Vest-Agder
Meldinger: 1,199
Ing vil raskt nok bli berømt.Ing vil raskt nok bli berømt.Ing vil raskt nok bli berømt.Ing vil raskt nok bli berømt.Ing vil raskt nok bli berømt.Ing vil raskt nok bli berømt.Ing vil raskt nok bli berømt.Ing vil raskt nok bli berømt.Ing vil raskt nok bli berømt.Ing vil raskt nok bli berømt.Ing vil raskt nok bli berømt.

Jeg synes det er morsomt å gi bort barnemøbler. Selvfølgelig ikke de dyre variantene, men det er små tre-krakker å få kjøpt. Det er en skikkelig fin gave, som de kan ha glede av i mange år.

Jeg vet ikke hvor man kan få kjøpt disse i Bergen, i Kristiansand har vi en butikk som heter "Bånsull" som har sånne, malt i bondeblått.

Ellers er kopp og skål en klassiker til 1-års dagen.

Gammel 30-04-2002, 08:14   #6
Therese
Gjest

Meldinger: n/a

Hei!
Jeg har kjøpt litt uteleker av forskjellig slag i de bursdagene vi har vært i og snart skal i... bøttesett (de med vannkanner er kjempemorsomme!!), babyhuske, plastkoppesett (datteren min på 11 mnd elsker å leke-drikke av plastkopper!!) osv.

Lykke til!

Hilsen Therese og Emily (13/05/01)
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:06.