Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-11-2007, 22:41   #1
Veteranmedlem

Lita84 sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,503
Blogginnlegg: 18
MP Rating: 0% (0)
Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.
Arrow Foto Knudsen og kalender - hjeelp!

Jeg skulle bestille kalender derifra nå, men så er det to størrelser (se HER).
Månedskalender trykk-kvalitet - 10x15 cm kr 119,- Kjøp 3 eller flere: kr 99/stk
Månedskalender trykk-kvalitet - 20x30 cm kr 249,- Kjøp 3 eller flere: kr 199/stk

Er det bildet som er 10x15/20x30 - eller er det størrelsen på selve kalenderen??
Så nemlig hos ExtraFilm (se HER) at billigste kalenderen var bitteliten til billigste pris..ble plutselig usikker

Lita84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-11-2007, 20:05   #2
Veteranmedlem

Lita84 sin avatar

Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Foto Knudsen og kalender - hjeelp!

*dytte*

Lita84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-11-2007, 20:58   #3
Medlem

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 371
Kim Possible har mye å være stolt av.Kim Possible har mye å være stolt av.Kim Possible har mye å være stolt av.Kim Possible har mye å være stolt av.Kim Possible har mye å være stolt av.Kim Possible har mye å være stolt av.Kim Possible har mye å være stolt av.Kim Possible har mye å være stolt av.Kim Possible har mye å være stolt av.Kim Possible har mye å være stolt av.Kim Possible har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lita84
Jeg skulle bestille kalender derifra nå, men så er det to størrelser (se HER).
Månedskalender trykk-kvalitet - 10x15 cm kr 119,- Kjøp 3 eller flere: kr 99/stk
Månedskalender trykk-kvalitet - 20x30 cm kr 249,- Kjøp 3 eller flere: kr 199/stk

Er det bildet som er 10x15/20x30 - eller er det størrelsen på selve kalenderen?? Så nemlig hos ExtraFilm (se HER) at billigste kalenderen var bitteliten til billigste pris..ble plutselig usikker
Det skal jeg fortelle deg: De kalenderene til 99 kroner, er i størrelse 10x15 - hele kalenderen. Bildene er kanskje 6x7 cm. Visste ikke om jeg skulle le eller grine når jeg åpnet konvolutten . Så de er altså bord kalender. Altfor små til å henge på veggen, og får absolutt ikke skrevet noe i kalenderen.
Kim Possible er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-11-2007, 21:14   #4
Supermedlem

LillianS sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Vestfold
Meldinger: 960
LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.

Takk skal du ha for at du sa ifra
Nå gleder jeg meg ikke lengre til å få kalenderene jeg har bestillt .
For da er mine bittesmå

08.08.09
LillianS er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-11-2007, 21:33   #5
Veteranmedlem

Lita84 sin avatar

Jeg er rystet! En kalender der halvparten av arket på 10x15 cm er bilde, og halvparten er datoer - da må man jo ha LUPE for å se noe!

Tusen takk for at du fortalte det - da er det inget alternantiv.. Og da blir det neppe kalendere til besteforeldrene, har ikke råd til dem når dem blir så dyre

Gammel 19-11-2007, 22:00   #6
Seniormedlem

Arwen* sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Meldinger: 2,336
MP Rating: 100% (9)
Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.

Har du sett på Allfoto.no?
Der har de tilbud nå. Jeg aner ingenting om kvalitet, men jeg lurte på om jeg selv skulle bestille derifra i alle fall.

født 15. august-07
Arwen* er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-11-2007, 22:06   #7
Seniormedlem

Arwen* sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Meldinger: 2,336
MP Rating: 100% (9)
Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.

Jeg fikk reklame for det tilbudet de kjører i posten, og ser at det ikke ligger inne på siden dems. I brevet jeg fikk var det en kampanjekode og kalenderene koster 99,- stk., ved bestilling føre 4.des. Om du kontakter dem, så kan de kanskje sende deg en kode?

født 15. august-07
Arwen* er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-11-2007, 22:58   #8
Veteranmedlem

Lita84 sin avatar

Takk for tips, skal sjekke det ut! Mon tro om det var der det ble så himla mye i frakt? Noen som laget en tråd her inne på NM om en kalender som det ble 100 kr dyrere for pga. noe slikt..

Men fant ut at Elkjøp har til 70 kr. Tror, om jeg har skjønt riktig, at selve kalenderen er A4 størrelse, og bildet er vel "vanlig" bildestørrelse. Svart og hvit da.. Men ingen porto (kan hente). Det er jo ikke ille

Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:08.