Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-04-2002, 11:04   #1
Supermedlem

Anitra sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Sørpå..i en typisk s
Meldinger: 1,180
MP Rating: 0% (0)
Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.
Fremdrift..våre bryllupsplaner..

Det begynner å nærme seg nå..enten jeg vil eller ikke!
Invitasjonene er klare,og blir sendt ut i begynnelsen av neste uke,vi har fått lokale..(skulle ha hagebryllup,men med tanke på vær og dårlig plass inne ble det droppet..)har begynnt å vurdere å få laget kodtbordet uten dessert iom at jeg får igjen på skatten Og så bare lager vi dessertene selv..

Fargene blir grønn(skarp),gul og hvit,og jeg må begynne å tenke på bordplassering og sanger
Skal få diktet en artig sang til mannen,og så få jeg vel bare lete litt rundt etter et par tradisjonelle..

Men dere..morgengave til mannen..har dere andre brides to be tenkt på noe spes??

Jeg er helt grønn,men vurderte å kjøpe en klokke til han..hva tror dere?

Ha en fin helg Her på sørlandet er våren kommet..så hvorfor sitter jeg her??
Anitra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-04-2002, 12:58   #2
opus
Gjest

Meldinger: n/a

Det høres kjekt ut å planlegge. *mimre mimre*
Det er mye arbeid, men bordplassering, farger og mat er MORO!

Morgengave har jeg ikke peiling på

Og ja, her på Møre er også våren i anmarsj, så hvorfor sitter man da her?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-04-2002, 13:17   #3
K2K
Gjest

Våre bryllupsplaner har tatt en helt annen vending....vi dropper bryllupsfesten, og prioriterer HUS Vi har kjøpt oss hus på Bryne

Vi gifter oss som planlagt i Moskva og har med oss forloverer. Vielsen blir i speilsalen i ambassaden med god middag etterpå. Jeg skal gå opp gulvet etter en egen utvalgt musikk. Foreldrene våre skriver et telegram som ambassadøren leser opp ved vielsen. Så skal vi være med på en russisk tradisjon hvor 200 brudepar samles på en topp og drikker champanje og knuser glass Litt spesielt, men det blir gøy!

Når vi kommer hjem, feirer vi med den nærmeste familien på en fin restaurant. Slik blir vårt bryllup...ikke helt etter mine barndomsdrømmer, men det blir et intim og minneværdig bryllup

Sist endret av K2K; 11-04-2002 kl 09:06.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-04-2002, 17:54   #4
VIP-Medlem

Mondeo sin avatar

Sted: Rogaland
Meldinger: 5,804
Blogginnlegg: 11
MP Rating: 100% (1)
Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.

Har en liten pause i planlegginga nå vi.Men alt er under kontroll.Invitasjonene skal vi snart lage,så skal jeg begynne å pusle med bordkortene om ikke så lenge. Antrekk er under kontroll.Bunaden min må sys ut litt( ),og i juni skal sambo til utleie-butikken og prøve sin bunad.
Buketten min skal jeg lage selv,det blir masse røde roser med noen store,grønne blad rundt.Bordet skal dekkes/pyntes i fargene hvitt,rødt og grønt.
Vi skal også ha koldtbord,men det trenger vi ikke å bestille før ca 1mnd før dagen.Så skal jeg sette halve familien i gang med å bake kaker
Papirene er ikke underskrevet ennå. Jeg venter på tilbakemelding fra fylkeskontoret ang sletting av et par navn.
Bordplasseringa har vi bestemt,så håper vi bare at ingen takker nei og lager kluss i planene våre
Når det gjelder morgengave så har jeg ikke tenkt så innmari mye på det ennå.Men vi har bestemt oss for å ikke legge altfor mye penger i det,så jeg vurderer å kjøpe en silke-slåbrok til sambo.Vet han ønsker seg det.
Klokke er´ke dumt vet du.Det blir gemalen din garantert glad for

K2K:hvor på Bryne har dere kjøpt hus da???Nå er jeg nysgjerrig nå!!! Høres ut som dere får en herlig bryllupsdag,selv om dere dropper festen.Misunner dere litt som skal vies i Moskva altså,det høres bare sååå stilig ut!!

Sist endret av Mondeo; 06-04-2002 kl 17:56.
Mondeo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-04-2002, 18:10   #5
K2K
Gjest

Mondeo

Vi har kjøpt hus i Nordlysveien (bak Bryne kro & motell). Det er et helt nytt byggefelt der, og de fleste som flytter inn der er nyetablerte med småbarn. Blir gøy!!!
Gammel 06-04-2002, 18:44   #6
VIP-Medlem

Eirill sin avatar

Meldinger: 6,704
Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.

Nå er jeg ingen "bride to be", men jeg svarer allikevel.

Husbonden min fikk klokke i morgengave, og ble kjempefornøyd!

Kos deg i vårværet, Anitra! Og med planleggingen, selvfølgelig!
Gammel 07-04-2002, 00:35   #7
Supermedlem

Anitra sin avatar

Sted: Sørpå..i en typisk s
Meldinger: 1,180
Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.

K2K:så spennende dere's vielse hørtes ut da!!

Koldtbordet blir laget her hjemme..min mor ville gjerne det,så da må hun få lov..og vi har også engasjert halve slekta til å bake kaker

Tror nok morgengaven er bestemt,han har ikke det fra før så da passer det jo greit..

brudebukett har jeg ikke tenkt på enda *sukk* Men det skal jo matche champagnefarget kjole..hmmm må kanskje revurdere fargene til bryllupet nå da??

Artig å lese om dere andre også..det er jo så moro å planlegge

Noen av dere som skal på bryllupsreise??
Anitra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-04-2002, 18:06   #8
K2K
Gjest

Vi har ikke tenkt så mye på morgengave enda...jeg har foreslått at vi skal tatovere navnet til hverandre på kinesisk en plass på kroppen, men han har ikke sagt ja til dette enda

Bryllupsreise må vi nok vente med. Har ikke råd til sånn enda. Kanskje vi kan ta en tur til høsten...drømmen er jo Maldivene
Gammel 07-04-2002, 18:24   #9
VIP-Medlem

Mondeo sin avatar

Sted: Rogaland
Meldinger: 5,804
Blogginnlegg: 11
MP Rating: 100% (1)
Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.

K2K:så stilig da! Vet godt hvor det byggefeltet er ja.Samboeren til søstera mi har vært med å bygget en del der.Så er det ikke så langt fra Felleskjøpet,hvor samboeren min jobber
Tenker nok dere får det koselig der ja,ser ut til å være et trivelig felt.

Mondeo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2002, 09:10   #10
K2K
Gjest

..Nå har vi funnet ut at vi skal ha en fest for våre venner etter bryllupet. Vi skal leie et lokal og kjøpe inn øl på fat + en del digg. Det blir ikke noe stive greier med mat og taler, men bare en STOR GOD FEST
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:51.