Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Vis resultat: Hvor mye penger bør vi gi?
Under 250 11 28.95%
300 17 44.74%
400 5 13.16%
500 4 10.53%
mer 1 2.63%
Velgere: 38. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-03-2004, 22:26   #1
Supermedlem

linkn sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Konnerud,Drammen
Meldinger: 1,365
MP Rating: 0% (0)
linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.
Gave til konfirmasjon

Har en fetter jeg ser maks en gang i året til tross for at vi bor nære hverandre.(Maks 1 mil avstand)

Jeg og samboern min er nå blitt invitert til konfirmasjonen hans.

Hvor mye penger må vi gi eller kjøpe gave for?? Har ikke vært i konfirmasjon siden jeg selv ble konfirmert og vet ikke hva som er vanlig å gi.

Kom gjerne med forslag til gaver og....
Gammel 28-03-2004, 22:41   #2
Veteranmedlem

fluffy sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: østfold
Meldinger: 3,115
fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.

Jeg synes 250-300 kr er passe til slekt som man ikke har så mye kontakt med. Har nok ingen gaveideer til deg da, vi gir stort sett penger til konfirmasjoner, for det er det de har ønsket seg!
Gammel 28-03-2004, 22:43   #3
VIP-Medlem

Fadese sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Meldinger: 5,026
Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.

Sånt synes jeg avhenger av hvordan ens økonomi er.
Jeg er ikke tilhenger av at man skal sette standarder for hvor mye man skal gi. Det som gjør et krafig innhugg i budsjettet for noen er småpenger for andre.

Har sjøl en fetter jeg knapt ser, og jeg tror vi ga 300,- i hans konfirmasjon for noen år siden.
Gammel 28-03-2004, 22:47   #4
Supermedlem

linkn sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Konnerud,Drammen
Meldinger: 1,365
linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.
ang.økonomi

så er jeg fattig student på attføringspenger og får utbetalt 6500 kr.i mnd.
Gammel 28-03-2004, 23:02   #5
Supermedlem

Krimia sin avatar

Medlem siden: Apr 2002
Sted: Der Nordland er vakr
Meldinger: 626
Krimia er som en uslipt juvél.Krimia er som en uslipt juvél.Krimia er som en uslipt juvél.Krimia er som en uslipt juvél.Krimia er som en uslipt juvél.Krimia er som en uslipt juvél.Krimia er som en uslipt juvél.Krimia er som en uslipt juvél.Krimia er som en uslipt juvél.Krimia er som en uslipt juvél.Krimia er som en uslipt juvél.

Har et søskenbarn som skal konfirmeres i år ( bor i en annen del av landet). Vi er ikke invitert i konfirmasjonen, men jeg og mine søsken skal gi gave sammen. 4oo fra oss til konfirmanten.

Gave til ett par hundrelapper er vel nok når du har dårlig råd. Det er jo tanken som teller, og ikke verdien av gaven.
Krimia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-03-2004, 23:09   #6
VIP-Medlem

Fadese sin avatar

Meldinger: 5,026
Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.
Re: ang.økonomi

Sitat:
Opprinnelig melding fra linkn
så er jeg fattig student på attføringspenger og får utbetalt 6500 kr.i mnd.
Ok, da stemte jeg for < 250
Gammel 28-03-2004, 23:36   #7
Seniormedlem

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Meldinger: 1,734
Bokormen er som en lysfontene.Bokormen er som en lysfontene.Bokormen er som en lysfontene.Bokormen er som en lysfontene.Bokormen er som en lysfontene.Bokormen er som en lysfontene.Bokormen er som en lysfontene.Bokormen er som en lysfontene.Bokormen er som en lysfontene.Bokormen er som en lysfontene.Bokormen er som en lysfontene.

Stemte på 300, men det var med tanke på "normal" økonomi.

Som fattig student ville jeg også si <250.

Bokormen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-03-2004, 08:46   #8
Seniormedlem

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 2,941
Tito har mye å være stolt av.Tito har mye å være stolt av.Tito har mye å være stolt av.Tito har mye å være stolt av.Tito har mye å være stolt av.Tito har mye å være stolt av.Tito har mye å være stolt av.Tito har mye å være stolt av.Tito har mye å være stolt av.Tito har mye å være stolt av.Tito har mye å være stolt av.

Med vår økonomi, hadde det nok blitt under 250,-
Tito er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-03-2004, 09:40   #9
VIP-Medlem

Celinemor sin avatar

Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,225
MP Rating: 100% (1)
Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.

Syns 250 er nok jeg... Tror ikke jeg hadde gått over 300 ihvertfall.
Gammel 29-03-2004, 09:48   #10
Seniormedlem

Christel sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: Helgeland
Meldinger: 2,689
Christel har mye å være stolt av.Christel har mye å være stolt av.Christel har mye å være stolt av.Christel har mye å være stolt av.Christel har mye å være stolt av.Christel har mye å være stolt av.Christel har mye å være stolt av.Christel har mye å være stolt av.Christel har mye å være stolt av.Christel har mye å være stolt av.Christel har mye å være stolt av.

Jeg er også student på attføring, så jeg vet alt om dårlig økonomi! Jeg ville ikke brukt mer enn 250,-!
Christel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:39.