Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-12-2007, 14:07   #1
VIP-Medlem

Tuppesjura sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: I eget hus!
Meldinger: 5,975
MP Rating: 100% (2)
Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.
Gavetips til mannen? JEG TRENGER HJELP!!

Vi var egentlig enig om at vi ikke skulle gi hverandre julegave i år, siden vi reiser til syden i januar, men nå har vi blitt enig om at vi skal gi hverandre gave likevel....

Derfor trenger jeg hjelp, for jeg er helt blank. Han ønsker seg en hard pakke, noe som er til han, som han kan bruke..... ca 1000 kr skal det koste....
Jeg er fullstendig tom for ideer....
Gammel 10-12-2007, 14:40   #2
Mex
Supermedlem

Mex sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,161
MP Rating: 0% (0)
Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Gavetips til mannen? JEG TRENGER HJELP!!

Hva slags interesser har mannen da?
Gammel 10-12-2007, 15:06   #3
Seniormedlem

Frysh sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,032
Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvis han er en "handyman" så er jo verktøy alltid en sikker vinner
Ellers så er jo gadgets i form av Mp3 spiller,lommelykt,nye høytalere til pc'en etc. kanskje noe han vil like?
Gammel 10-12-2007, 15:14   #4
Pio
Seniormedlem

Pio sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 2,169
Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg sier bare en ting: CLAS OHLSON.

De har utrolig mange flotte og morsomme dingser.

PS: Mannen min fikk bilbane et år, og han var bare SÅÅÅÅÅ lykkelig. Dette var etter at han ved enhver anledning forsøkte å overbevise venner og familie om at jentene hans ønsket seg bilbane til jul, bursdag og til og med dåp.
Gammel 10-12-2007, 18:35   #5
VIP-Medlem

Tuppesjura sin avatar

Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mex Vis post
Hva slags interesser har mannen da?
Bil for alle penga. Men han har stort sett alt som finnes.....
Gammel 10-12-2007, 18:56   #6
mHm
Medlem

mHm sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Langt inni skogen
Meldinger: 317
mHm har mye å være stolt av.mHm har mye å være stolt av.mHm har mye å være stolt av.mHm har mye å være stolt av.mHm har mye å være stolt av.mHm har mye å være stolt av.mHm har mye å være stolt av.mHm har mye å være stolt av.mHm har mye å være stolt av.mHm har mye å være stolt av.mHm har mye å være stolt av.

GAVEKORT på en eller annen butikk som selger bilutstyr.
:skål:
mHm er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-12-2007, 19:39   #7
VIP-Medlem

Tuppesjura sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av mHm Vis post
GAVEKORT på en eller annen butikk som selger bilutstyr.
:skål:

Han vil ikke ha gavekort. Det er det som er problemet....
Gammel 11-12-2007, 08:48   #8
Mex
Supermedlem

Mex sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,161
Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.

Hva med et abonnement på et bilmagasin?
Verktøy som er nevnt her kan kanskje være noe?
Er han glad i spill? (mannen min er xbox fan..) Hva med et bilspill? Eller bilbane, som Pio kjøpte til sin mann.... Eller radiostyrt bil? (Alexander fikk en radiostyrt bil av svigers i sommer, og siden lillegutt er altfor liten er det blitt pappa sitt leketøy..)

Eller hva med noe han har brukt for?
Ny tlf? Ny klokke? Nye klær?
Gammel 11-12-2007, 10:08   #9
Seniormedlem

jippi sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 1,931
jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.

Eg synest 1000 kr var vel mye, ikke det at eg skal legge meg opp i hvor mye dere gir til hverandre. Men store dyre ting velger meg og mannen å kjøpe selv. Slik at vi får det vi vil.
Eg har kjøpt en cd, en toalettveske og et krus med bilde av barna. Det ble jo nesten 1000 kr tilsammen forresten... Nei, ca 600 ble det, kanskje. Men vi skal feire hver for oss i år. Han må nemlig jobbe, og da kan det vere kjekt for han med noen gaver å åpne.
De fra han til meg er det meg sjøl som ordner.
Gammel 11-12-2007, 13:45   #10
VIP-Medlem

Tuppesjura sin avatar

Ser ut som at jeg ender på en ipod av noe slag. Så da blir det nok litt mer enn 1000 kr. Men det får så være. Jeg skal ønske meg ecco sandaler av han. Skal til syden i januar, så da må jeg ha meg nye sandaler uansett....
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:12.