Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-03-2004, 14:54   #1
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Gleder meg så veldig

Ja, allerede nå har jeg begynt å glede meg til 17. mai.

Den dagen er så utrolig fin.
Egentlig var jeg ikke spesielt glad i å feire 17 mai før jeg fikk Mattias, men han gjør denne dagen til noe helt spesielt.

Bunader, korpsmusikk, flagg, masse unger som leker, varme, fin vær (forhåpentligvis) is, kafemat i byen, besøke venner og familie på ettermiddagen, sitte i det grønne gresset og kose seg mens ungene leker at de går i tog, hurrarop, finstas, taler, nasjonsalsangen....

Jeg gleder meg.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-03-2004, 19:40   #2
Seniormedlem

tussi1979 sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 2,269
MP Rating: 0% (0)
tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.

Gleder meg også til 17 mai, blir vår første 17. mai som foreldre og svigermor er alt godt i gang med å strikke bunad til Amalie
Gammel 12-03-2004, 21:20   #3
Tidl. bruker
Gjest

Jeg er så utrolig enig

17. mai er gøy!! Glade mennesker, pølse, brus og is, folk i flotte bunader... Lucas stiller også i strikket bunad i år! Gleder meg og håper at været blir fint!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-03-2004, 21:46   #4
Æresmedlem

Nennemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 32,578
Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har alltid vært veldig glad i 17. mai jeg og gleden over dagen er så visst ikke blitt mindre etter at jeg fikk barn.

Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Nennemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-03-2004, 16:06   #5
Vicka
Gjest

Jeg også gleder meg enormt til 17 mai. Er allerede ferdig med bunad til min lille Amalie. Nå er storebror er så stor at vi er ikke avhengig av å vare på skolen midt på dagen og selge is (ha-ha) ! I år blir det tidlig frokost hos oss for svigers og venner og min søster og nevøen som kommer fra utlandet i forbindelsen med barnedåp og konfirmasjon. Jeg kan lukte 17 mai i luften når jeg tenker på det. Gleder meg til å plante de første blomstene på altanen!Dekke bordet til frokosten. Gå en ekstra lang vei til byen og se de ryddige og pyntete "tusen hjemm". Folk i bunader. Sol. Smill og latter. Tivolli. Deilig middag på restorangen sent på kvelden... med venner. DEILIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gammel 15-03-2004, 16:12   #6
Veteranmedlem

Kathinka sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Harstad
Meldinger: 3,645
Kathinka har en strålende fremtid.Kathinka har en strålende fremtid.Kathinka har en strålende fremtid.Kathinka har en strålende fremtid.Kathinka har en strålende fremtid.Kathinka har en strålende fremtid.Kathinka har en strålende fremtid.Kathinka har en strålende fremtid.Kathinka har en strålende fremtid.Kathinka har en strålende fremtid.Kathinka har en strålende fremtid.

Gleder meg også, første gang i år at vi har en barnehage å gå tog med, det blir nok gøy!
Gammel 15-03-2004, 16:32   #7
Æresmedlem

Lilith sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 13,497
Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.

Ja, jeg også! Det er jo så koselig!
Gammel 16-03-2004, 07:25   #8
lille berta
Gjest

Gleder meg også.. Fikk ordna meg samekofte i fjor og gleder meg til endelig å kunne bruke en "nasjonal"drakt i forbindelse med 17.mai..

Også skal vi gå i barnetoget med guttaboys, spise is og pølser og drikke masse brus.

Digger 17.mai jeg. ER alltid så spent som en liten unge og våkner bestandig før alle andre ...
Gammel 16-03-2004, 11:41   #9
VIP-Medlem

Snurreline sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 8,321
Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg gleder meg også til 17 mai Tiden går såååååååååååååå sakte da

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:47.