Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-07-2004, 10:00   #1
T&M
Veteranmedlem

T&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Østfold
Meldinger: 3,940
MP Rating: 0% (0)
T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.
hm Hadde dere lang vei fra vigelsesstedet til festlokalet?

Vi lurer litt på å leie ett sted som ligger 30 min fra kirken vi skal gifte oss i. Men så lurer jeg liksom på om gjestene kommer til å synes det er litt langt? Det er overnattingsmuligheter der for alle og en hver inkl frokost for 100 kr per person, så det burde jo ikke være noe problem...
Jeg har ikke noe greie på hva som er vanlig overhode så greit å høre hva dere klokedamer mener
Gammel 01-07-2004, 10:04   #2
Supermedlem

Zirkonia sin avatar

Medlem siden: May 2002
Meldinger: 1,230
Zirkonia har mye å være stolt av.Zirkonia har mye å være stolt av.Zirkonia har mye å være stolt av.Zirkonia har mye å være stolt av.Zirkonia har mye å være stolt av.Zirkonia har mye å være stolt av.Zirkonia har mye å være stolt av.Zirkonia har mye å være stolt av.Zirkonia har mye å være stolt av.Zirkonia har mye å være stolt av.Zirkonia har mye å være stolt av.
Sv: Hadde dere lang vei fra vigelsesstedet til festlokalet?

I bryllupet vårt tok det vel ca 25 min å kjøre fra bryllupet til festlokalet. Det var ikke noe problem for noen! Overnattingsstedt lå like ved festlokalet, så da kjørte de dit og parkerte etter vielsen.

Man tar det vel ofte litt med ro etter vielsen, tar bilder og sånn, stresser ikke til festlokalet!?

Lykke til! Det går nok strålende!

Zirkonia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-07-2004, 12:02   #3
Seniormedlem

Finni sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Ryfylke i Rogaland
Meldinger: 2,652
Finni har mye å være stolt av.Finni har mye å være stolt av.Finni har mye å være stolt av.Finni har mye å være stolt av.Finni har mye å være stolt av.Finni har mye å være stolt av.Finni har mye å være stolt av.Finni har mye å være stolt av.Finni har mye å være stolt av.Finni har mye å være stolt av.Finni har mye å være stolt av.

Vi hadde bare 2 kilometer fra kirken til festlokalet.
Men jeg har vært i bryllup der det har vært opp til en times kjøring til festlokalet. Ingen problem.

100,- for overnattinginkl. frokost hadde jeg slått til på, da blir det litt kos neste dag og

Finni er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-07-2004, 13:26   #4
Æresmedlem

Berta sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 15,577
MP Rating: 100% (23)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg synes ikke 30 min unna var noe som helst langt, og overnatting med forkost til 100,- var jo bare skitbillig

Vi skal ha selskapet ca 20 min unna kirka. Og mange av de som kommer bor en time unna lokalet. De skal enten spleise på skyss hjem igjen, via drosje eller at èn holder seg edru for å kjøre flere i samme bil. Og noen skal ligge over til den nette sum av 430,- per pers... (hotell).

Så jeg synes ikke akkurat at det du beskriver skulle være noe problem i det hele tatt.
Man må regne med litt reisevei når man skall i bryllup. Ikke alle bor der en gifter seg uansett.
Berta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-07-2004, 14:15   #5
Seniormedlem

junien sin avatar

Medlem siden: Jun 2002
Meldinger: 1,772
junien er fantastisk mot andre.junien er fantastisk mot andre.junien er fantastisk mot andre.junien er fantastisk mot andre.junien er fantastisk mot andre.junien er fantastisk mot andre.junien er fantastisk mot andre.junien er fantastisk mot andre.junien er fantastisk mot andre.junien er fantastisk mot andre.junien er fantastisk mot andre.

Jeg har vært i et bryllup der det var 1 time å kjøre for de fleste gjestene, og overnattingsmuligheter. Kjempekoselig!!

1993 1998 2002

Gresset er grønt der du er....bare du husker å vanne det!
junien er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-07-2004, 19:16   #6
Supermedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Trysil
Meldinger: 913
Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.

Tja, vi hadde vel en ca 20meter å gå Hadde vielsen i hagen og festen på låven..

Synes ikke 30 min høres langt ut! Det skal vel gå bra! Mange har 20-30 min å kjøre.

Lykke til med bryllup og hele pakka!
Gammel 01-07-2004, 19:20   #7
VIP-Medlem

Mondeo sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Rogaland
Meldinger: 5,804
Blogginnlegg: 11
MP Rating: 100% (1)
Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi hadde ca 45min å kjøre fra kapellet til festlokalet. Men siden vi hadde festen forholdsvis tidlig på dagen + at det var alkoholfritt,så var det ikke snakk om overnatting.

100kr for overnatting og frokost er billig!

Mondeo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-07-2004, 20:13   #8
she
Medlem

Medlem siden: Jan 2002
Sted: 10 min fra sentrum.
Meldinger: 96
she er en ukjent størrelse akkurat nå.she er en ukjent størrelse akkurat nå.

Jeg synes også at 30 min er helt greit. Vi hadde 5 minutter i bil, men flere venninner har hatt opptil en time i bil til festlokalet.
Lykke til

Med hilsen
Gammel 01-07-2004, 23:23   #9
Supermedlem

Elin22 sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Rogaland
Meldinger: 1,027
Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.

Vi har ca 30 min fra kirka til lokalet, og jeg har ikke hørt noe negativt om det

Lykke til

Storesøster født 20 mars 2003
Lillesøster født 9 februar 2008
Og lille bonus i magen ventes i mai/juni

Jeg var Vanessa25 på sm
Elin22 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-07-2004, 23:34   #10
Seniormedlem

Tihi sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 2,598
Tihi har mye å være stolt av.Tihi har mye å være stolt av.Tihi har mye å være stolt av.Tihi har mye å være stolt av.Tihi har mye å være stolt av.Tihi har mye å være stolt av.Tihi har mye å være stolt av.Tihi har mye å være stolt av.Tihi har mye å være stolt av.Tihi har mye å være stolt av.Tihi har mye å være stolt av.

Nei, synes ikke det var spesielt langt nei. Gjestene har jo valget med å reise tilbake eller overnatte på hotell.
Hadde villet gjort som dere ønsker. Det er valgfritt for gjestene.
Det viktigste er at dere blir fornøyde på deres store dag

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:30.