Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-11-2002, 14:10   #1
Zita
Gjest

Meldinger: n/a
Har dere begynt på jule-vasken?

Skjønner ikke hva som går av meg, men begynner å bli stressa alt nå......hvordan skal jeg få tid til alt som skulle vært gjort
Det skulle vært vaska i alle kjøkkenskap, FØR det kommer innsekter der. Lenge siden sist, men skjønner ikke når jeg skal få gjort det. På dagtid er det ingen tid, og om kvelden er jeg bare trøtt
Hmmmm, bare et lite hjertesukk fra en sliten Zita.....
Flere i samme båt?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-11-2002, 14:14   #2
Veteranmedlem

Itherska sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Tønsberg
Meldinger: 3,670
MP Rating: 0% (0)
Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.

Tja..... Det skulle vel vært vaska i kjøkkenskapene her også men.......
Jeg har iallefall hatt opprydding i skapene og kasta masse,venter bare på at sambo skal få penger sånn at vi kan kjøpe litt nytt.Så jeg tar vaska idet vi får nye ting jeg

Vasking gjør jeg nesten hver dag uansett,så noen stor julereingjøring blir det nok ikke Men pusse vinduer MÅ jeg gjøre før jul.
Gammel 20-11-2002, 14:17   #3
VIP-Medlem

Mondeo sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Rogaland
Meldinger: 5,804
Blogginnlegg: 11
MP Rating: 100% (1)
Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.

Er nesten FERDIG med julevasken jeg!
Tok først kjøkkenet,for der måtte jeg vaske og rydde i alle skap og skuffer.Drittjobb,men en nødvendighet.Så tok jeg stua,og fikk rydda i suffer og skap der også + ommøblert litt.Her om dagen tok jeg for meg gangen,entréen og gjestedoen,og i går måtte badet i kjelleren til pers! Så nå mangler jeg bare badet oppe,Sondre sitt rom og vårt soverom. Pleier alltid å være ferdig med julevasken til 1.desember.Måtte begynne litt tidlig i år,for vi reiser til Danmark 28.november.I tillegg skal mannen min være borte noen dager nå til uka,så da kan ikke han passe Sondre mens jeg vasker.
Ligger godt an med julegavene også,har bare 5stk igjen å kjøpe til, og vet hva de skal ha alle sammen.
Så når vi kommer hjem fra Danmark 1.desember,skal jeg nyte førjulstida med julebakst og pynting.

Mondeo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-11-2002, 14:29   #4
Æresmedlem

FlyAway sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: Farmen
Meldinger: 10,587
FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.

NEI!!!

Har ikke vaska noenting enda!!

Men mamma skal være barnevakt en dag, og svigermor en dag, og VIPS, så har FlyHusmor vaska rundt!!!

Vi flytta inn i mai, så det er ikke ABSOLUTT alle steder som trenger grundig rengjøring da!!!

Dessuten har vi bare ca 70 kvadratmeter, pluss bad og vaskerom og gang ned, så det er jo ikke alll verden nei heldigvis
Gammel 20-11-2002, 14:59   #5
Seniormedlem

Mimsen sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Romsdal
Meldinger: 2,938
Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.

Nei, det har jeg ikke.
I fjor vaska jeg ned hele huset, skikkelig grundig. Da gikk jeg her med stor mage og to små unger. Men da hadde jeg masse mer energi enn jeg har nå!!!
Så jeg venter til jeg får et lite "kick", for da går det unna!
Men julegavene er jeg nesten ferdig med.
Å, som jeg ser frem til en rolig hjemmejul!!
Gammel 20-11-2002, 15:01   #6
Seniormedlem

LilleVirre sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Østfold
Meldinger: 2,831
LilleVirre er fantastisk mot andre.LilleVirre er fantastisk mot andre.LilleVirre er fantastisk mot andre.LilleVirre er fantastisk mot andre.LilleVirre er fantastisk mot andre.LilleVirre er fantastisk mot andre.LilleVirre er fantastisk mot andre.LilleVirre er fantastisk mot andre.LilleVirre er fantastisk mot andre.LilleVirre er fantastisk mot andre.LilleVirre er fantastisk mot andre.

Kjøkkenet tar jeg samtidig som kjøkkenforneyer`n kommer. Om et par uker.

Alt annet har jeg ikke tenkt på en gang
Gammel 20-11-2002, 15:05   #7
dagmar
Gjest

Nei julevask nå? Da blir det jo møkkete igjen til jul!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-11-2002, 15:31   #8
Medlem

Medlem siden: Jul 2002
Meldinger: 497
Morgenfugl er fantastisk mot andre.Morgenfugl er fantastisk mot andre.Morgenfugl er fantastisk mot andre.Morgenfugl er fantastisk mot andre.Morgenfugl er fantastisk mot andre.Morgenfugl er fantastisk mot andre.Morgenfugl er fantastisk mot andre.Morgenfugl er fantastisk mot andre.Morgenfugl er fantastisk mot andre.Morgenfugl er fantastisk mot andre.Morgenfugl er fantastisk mot andre.

Nei! Det har jeg ikke. Men det føltes sånn her om dagen da jeg måtte vaske oppkast etter eldste datteren min. Måtte vaske sofaen, pledd, puter og gulvteppe. Det holder seg vel neppe reint til jul, så må vel til pers en gang til.
Gammel 20-11-2002, 15:34   #9
Tidl. bruker
Gjest

har tatt badet og rommet til Lasse... sambo har tatt soverommet vårt!! Har igjen kjøkken og stue,skal ta det neste uke!
Gammel 20-11-2002, 15:41   #10
Tidligere bruker
Gjest

eeh, må vi vaske?
Jeg prøver så godt jeg kan å holde det ryddig jeg, men siden det er Thea sin første jul så får jeg vel tørke støv av vaskekluten før jeg begynner.
Jeg HATER å vaske, noen som har lyst til å vaske for meg?
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:01.