Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-04-2002, 21:28   #1
Becky
Gjest

Meldinger: n/a
Har noen tips til utdrikkingslag?

Jeg skal i utdrikkingslag til en veldig god venninne 1. juni. Vi skal finne på noen i byen (Bergen) på formiddagen og så skal vi reise på en hytte om kvelden og grille og drikke!
Men hva kan vi finne på om dagen? Det må ikke være noe som driter henne ut, helst noe vi alle kan være med på. Altså ikke f.eks aromaterapi som tar lang tid sånn at vi andre bare må sitte og vente. Det er flere som kommer langveisfra så jeg tror hun har lyst til å være alle sammen.
Men hun er litt sjenert, så å få henne til å selge noe f.eks tror jeg ikke går. Heller ikke utkledning. Så vi lurer fælt hva vi skal finne på, har noen tips????
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-04-2002, 01:18   #2
Veteranmedlem

Shanti sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Oslo
Meldinger: 3,129
MP Rating: 0% (0)
Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.

Bowling! Det kan alle gjøre, veldig moro! Det finnes masse tips rundt på nettet, du kan jo prøve å kikke på noe av dette . Lykke til!
Gammel 12-04-2002, 08:03   #3
mona g
Gjest

Dette MÅ bare prøves...

Dette har jeg vært med på i et utdrikningslag før , og skal det igjen nå i mai...
Og ALLE synes garantert det er topp, det er noe alle er med på , og alle ler seg ihjel..... kommer ikke til å angre...

Gå inn på dynamicevents.com så ser du hva det er .....

Kos deg , og fortell meg hva det blir til...

Hilsen Mona og Kaja
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-04-2002, 08:05   #4
mona g
Gjest

ehhhhh

Det var visst i Bergen ja.....
Tror ikke de har noen avdeling der....
Dette er nemlig i Asker , men du kan jo ringe de og høre ?
Søren og.....
Men go-cart er jo gøy ......
Gammel 12-04-2002, 08:49   #5
Supermedlem

Annevenn sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 818
MP Rating: 0% (0)
Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.
Laser-krig eller ridetime?

I "gamle" dager lå en sånn laser-paintball-greie i bygget ved siden av Bystasjonen (motsatt side av jernbanen). Det var kjempemoro!!!

Det er gocartbane på Midttun, det er også veldig artig.

Og Roligheten ridesenter tar imot grupper, f.eks. utdrikkingslag. Mannen var forlover for bestekompisen og hadde gjengen med på Roligheten. Brudgommen ble selvsagt kledd ut i DET fancy rideutstyret, de andre var "sivil". Alle hadde ridetime, og de hadde det kjempemoro (ingen hadde ridd før ), men var litt øm dagen derpå.

Der blir brud/brudgom litt "drit ut" med utkledningen (den må man besørge selv), men slipper liksom gå rundt i byen med det. Skjønner?

På mitt utdrikkingslag hadde de planlagt bungee jump fra Askøy-broen, men jeg klarte å forstue foten litt før, så jeg gikk på krykker. Vi hadde picnic i Nordnes-parken, så var jeg i to timer til "full overhalning" på et velværesenter, og deretter dro vi på ei hytte og hadde det steinmoro.

Her i Sandnes kan man f.eks. leie velværedelen på Havanna badeland for private arrangement, kanskje det går an å gjøre noe liknende på det nye badelandet ved Vestkanten?

Lykke til med utdrikkingslaget!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:40.