I "gamle" dager lå en sånn laser-paintball-greie i bygget ved siden av Bystasjonen (motsatt side av jernbanen). Det var kjempemoro!!!
Det er gocartbane på Midttun, det er også veldig artig.
Og Roligheten ridesenter tar imot grupper, f.eks. utdrikkingslag. Mannen var forlover for bestekompisen og hadde gjengen med på Roligheten. Brudgommen ble selvsagt kledd ut i DET fancy rideutstyret, de andre var "sivil". Alle hadde ridetime, og de hadde det kjempemoro (ingen hadde ridd før

), men var litt øm dagen derpå.
Der blir brud/brudgom litt "drit ut" med utkledningen (den må man besørge selv), men slipper liksom gå rundt i byen med det. Skjønner?
På mitt utdrikkingslag hadde de planlagt bungee jump fra Askøy-broen, men jeg klarte å forstue foten litt før, så jeg gikk på krykker. Vi hadde picnic i Nordnes-parken, så var jeg i to timer til "full overhalning" på et velværesenter, og deretter dro vi på ei hytte og hadde det steinmoro.
Her i Sandnes kan man f.eks. leie velværedelen på Havanna badeland for private arrangement, kanskje det går an å gjøre noe liknende på det nye badelandet ved Vestkanten?
Lykke til med utdrikkingslaget!