Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-04-2002, 15:59   #1
Azi
Seniormedlem

Azi sin avatar

Medlem siden: Apr 2002
Sted: østlandet
Meldinger: 2,209
MP Rating: 0% (0)
Azi har en strålende fremtid.Azi har en strålende fremtid.Azi har en strålende fremtid.Azi har en strålende fremtid.Azi har en strålende fremtid.Azi har en strålende fremtid.Azi har en strålende fremtid.Azi har en strålende fremtid.Azi har en strålende fremtid.Azi har en strålende fremtid.Azi har en strålende fremtid.
hei

hei vi skal gifte oss nå 24mai! (vi valgte datoen kjempe lenge før ari behn!)

denne kjolen har jeg kjøpt......

http://images.della.com/wc/fash/dres...tt_mt92594.jpg

men jeg har ombestemt meg og kjøpt en annen så jeg venter bare å få den snart

og slik ser den ut

http://images.della.com/wc/fash/dres...ott_dallas.jpg

uff denne skulle ligsom være under samme innlegg som de andre brudekjolene!
jeg tror at jeg skal sette meg mer inn i dette før jeg skriver neste innlegg

klem fra

Sist endret av Azi; 07-04-2002 kl 16:27.
Azi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-04-2002, 18:38   #2
Jentemamma
Gjest

Meldinger: n/a

Så vakre-nydelige kjoler

De (begge 2 ) var utrolig vakre

Moro å se på brudekjoler.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-04-2002, 19:03   #3
Azi
Seniormedlem

Azi sin avatar

Azi har en strålende fremtid.Azi har en strålende fremtid.Azi har en strålende fremtid.Azi har en strålende fremtid.Azi har en strålende fremtid.Azi har en strålende fremtid.Azi har en strålende fremtid.Azi har en strålende fremtid.Azi har en strålende fremtid.Azi har en strålende fremtid.Azi har en strålende fremtid.

takk skal du ha

ja det er moro å se på brudekjoler! men farlig moro, når man har brudekjole fra før *SS*

klem fra

Azi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-04-2002, 19:16   #4
Seniormedlem

Mumrik sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 2,016
Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.

Kjempefine kjoler! Den nederste var finest - godt valgt! Er det Maggie Sottero? Har sett på et par andre av hennes kjoler som også er helt nydelige. Nå må jeg bare gå ned enda 10 kilo og vinne i lotto, så blir det sånn kjole på meg også!

Forresten litt kjipt gjort av Ari å herme etter deres dato.

Mumrik er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-04-2002, 19:23   #5
Azi
Seniormedlem

Azi sin avatar

Ja ikke sant?!

jeg synes de kunne godt spurt først oss om det var greit at de valgte samme dato som oss jeg *SS*

jeg likte også kjempe godt den nye jeg har kjøpt... ja det er farlig å kikke for mye på kjoler etter man har kjøpt seg en *leer*

det er maggie sine kjoler...... så dumt at man kan bare ha på seg brudekjole en kveld! tenkte å farge den nye kjolen etter bryllupet og ta vekk slepet og bruke den som vanlig kjole, eller?

har ikke lyst å bli kvitt den for den er bare sååå nydelig da........

¨hehe, ja ja hadde gjordt meg heller ingenting å vunnet noe nei

klem

Gammel 07-04-2002, 22:06   #6
VIP-Medlem

Mondeo sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Rogaland
Meldinger: 5,804
Blogginnlegg: 11
MP Rating: 100% (1)
Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.

Så nyyyydelige kjoler!!!!! Begge to er bare såå lekre,men jeg holder en knapp på nr 2 altså.Fyttirakkeren så lekker!!
Jeg hadde selv mitt svare strev med å finne en brudekjole.Det er jo så utrolig mange lekre.Fant en til slutt som jeg skulle få sydd,men ombestemte meg igjen etter at jeg hadde snakka med sydama....Fant et par nye helskjønne,og ble totalt forvirra.Så det endte opp med at sambo og jeg bestemte oss for å gifte oss i bunad Nydelig,behagelig å gå i og ikke minst - bunad kan brukes om igjen og om igjen.Gleder meg jeg!

Mondeo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-04-2002, 22:42   #7
Supermedlem

Allimac sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 1,121
Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.
ÅHHH!

De kjolene var bare fantastiske!!! De drømmekjolene da! Åhhh... jeg og vil ha sånne!! Ja takk, begge deler!! Men koster ikke de flesk da, eller?? Hva ligger prisen på egentlig, på sånne vakre kjoler???
Gammel 07-04-2002, 23:56   #8
Supermedlem

Ruffen sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Meldinger: 874
Ruffen er som en lysfontene.Ruffen er som en lysfontene.Ruffen er som en lysfontene.Ruffen er som en lysfontene.Ruffen er som en lysfontene.Ruffen er som en lysfontene.Ruffen er som en lysfontene.Ruffen er som en lysfontene.Ruffen er som en lysfontene.Ruffen er som en lysfontene.Ruffen er som en lysfontene.

Åhh.. Jeg svarte nettopp på ett innlegg her at jeg ikke har tenkt å gifte meg med det første, men når jeg ser så fine kjoler får jeg nesten lyst allikevel
Ruffen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-04-2002, 09:58   #9
Azi
Seniormedlem

Azi sin avatar

takk takk jeg liker også veldig mye nr 2! det er var bare så dumt at jeg fant den nå og ikke før jeg kjøpte meg den første!

jeg forstår godt hva du sier med at man blir forvirre..... det finnes jo så mange nydelige kjoler der ute, og man vil ha alle sammmen *leer*

men jeg har funnet nå 'drømmekjolen' så jeg får bare krysse fingerene at den kommer i tide!

de i salongen måtte bestille det nå er det ca 7 uker til bryllupet! så jeg krysser alt jeg for at jeg skal få kjolen min i tide!

*ler litt av snile* det var så søtt det du sa

god klem fra

Sist endret av Azi; 08-04-2002 kl 09:59.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:45.