Dere kan jo starte med et rebusløp der hun må gjennom ulike poster for å finne ut hvor dere skal møtes. Forhør dere med noen butikker, bekjente el. slik at hun kommer innom og får ledetråd til neste post.
Hørte av en kollega av meg at de hadde hatt "Bestemor floke" på utdrikningslaget.
Du husker sikkert Bestemor Floke? Alle (unntatt den som skal løse floken) står i en ring, holder i hverandres hender og vikler seg inn i en stor floke. Så skal den som står løse opp floken.
De hadde begrunnet leken med at de skulle teste den kommende bruds evne til å løse samlivsfloker.
Jeg fikk gaver fra alle i mitt utdrikningslag, og så skulle jeg gjette hvem som hadde gitt hva og hvorfor.
De hadde dessuten laget en forholdstest ved at de filmet min kjære og stilte ham en del spørsmål. Hvis vi ikke svarte likt måtte jeg drikke

En slik test kan jo lett gjøres uten videokamera, så lenge man har penn og papir og får til å intervjue den kommende brudgom
Ellers kommer jeg ikke på så mye i farten. Vi hadde vel piknikk i et par timer på utdrikningslaget mitt, og tida raste avgårde sjøl om vi ikke hadde noen aktiviteter der.