Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-11-2002, 12:11   #1
guttemor
Gjest

Meldinger: n/a
Hjelp, hva gjør jeg?

Jeg har aldri opplevd å ikke ha oversikt over hvilke gaver jeg har fått av hvem. Selv i hektiske barnebursdager, hvor jeg flyr litt til og fra under gaveåpningen har jeg hatt full oversikt over hvilket barn som har kommet med hvilken presang. Men, i dåpen på søndag ble det plutselig hektisk aktivitet ved gavebordet. Da sto det plutselig 7 barn som begynte å rote rundt med gaver og kort, og så kom mannen med maten og mye annet skjedde. Her sitter jeg nå med noen gaver jeg ikke aner hvor kommer fra . Jeg har som sagt vanligvis klisterhjerne når det gjelder dette og hadde derfor heller ikke utstyrt meg med tape til å feste kortene til gavene. Uff, dette er skikkelig pinlig . Kan jo ikke ringe rundt å spørre heller . Jeg synes det er hyggelig å takke for akkurat den presangen i takkekortet, ikke bare tusen takk for gaven liksom....
Dessuten, hva gjør jeg med takkekortene der hvor jeg har byttet gaven? Takker jeg for den opprinnelige gaven, eller for det jeg har byttet den i?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-11-2002, 12:59   #2
VIP-Medlem

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 8,728
MP Rating: 0% (0)
Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.
Spør!

Vet du, jeg syns rett og slett du kan ta en ringerunde og forklare det som det er! Si at en del barn lekte seg med kortene, og at det dessverre er blitt rot. Og at du vil være helt sikker på at du vet hvem du har fått hva av!

Det tror jeg virkelig alle vil ha forståelse for!

Selv har jeg IKKE klisterhjerne når det gjelder sånt, og har skrevet opp i en bok alle gaver vi har fått nå i barseltiden. Men rett etter at vi kom fra sykehuset så glemte vi å skrive opp det vi fikk av søsteren til Polymannen. Og jeg, som hadde så mye ammetåke at jeg knapt husket at de hadde vært der, hadde ikke sjangs til å huske det! Så vi ringte og spurte. Det syntest de var greit, heldigvis!

Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:10.