Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-11-2002, 12:54   #1
Isabella
Gjest

Meldinger: n/a
Hører du på julemusikk?

Nå som jula nærmer seg, begynner jeg å føle på julestemningen. Spesielt nå som snøen laver ned, da kan ikke jeg la være å få julestemning. Jeg er en ordentlig kosegris jeg, og elsker jula og alt den fører med seg.
Og når desember kommer, da finner jeg frem juleCD'ene mine. I hele julemåneden er det kun julemusikk som blir spilt her i huset, til sambos store fortvilelse..... Han er ikke spesielt glad i julestemningen min...... Men i desember er det jeg som bestemmer! Og jeg gleder meg allerede!

Er det flere som meg der ute?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-11-2002, 12:56   #2
Æresmedlem

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Sandnes
Meldinger: 11,668
MP Rating: 0% (0)
Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.

JAAA!!
Det er et must, ellers så får jeg ikke den ordentlige stemningen!
Så fra 1.desember er det full rulle med masse kos og masse musikk...både sentimental og rockejulemusikk

GLEDER MEG!!

Tenk første jul i EGET hus
Skal finne julepynten fra loftet og sjekke at den iorden!

ååå det skal bli så gøy
http://www.inspirasjononline.com/for...referrerid=704
Cazandra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-11-2002, 12:59   #3
Sirkus
Gjest

Ja, gjett da !! Det var nesten krise her ifjor da vi ikke fant julemusikken!! Dess større var gleden da musikken dukket opp uti desember engang.

Best av alt liker jeg norske julesanger

Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-11-2002, 13:01   #4
Supermedlem

Medlem siden: Oct 2002
Sted: akershus
Meldinger: 966
Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.

ja!

Jeg er nok av dem som tar av!

I fjor gikk jeg ut i permisjon første desember,men fikk grine meg til å spille julemusikk før!

Men jeg kan styre meg for o helga natt og sånne sanger,det er heeelt opptil julaften,men litt mer rocka julesanger er kult!

Mel&Kim og destinys child og sånn!

Og vi slipper vel aldri unna Last Christmas?

Jeg tror jaggu jeg har hele teksten i hodet på den jeg!

Storesøster 2002
Myagi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-11-2002, 13:10   #5
Medlem

Sassa sin avatar

Medlem siden: Apr 2002
Sted: Trondheim
Meldinger: 309
Sassa vil raskt nok bli berømt.Sassa vil raskt nok bli berømt.Sassa vil raskt nok bli berømt.Sassa vil raskt nok bli berømt.Sassa vil raskt nok bli berømt.Sassa vil raskt nok bli berømt.Sassa vil raskt nok bli berømt.Sassa vil raskt nok bli berømt.Sassa vil raskt nok bli berømt.Sassa vil raskt nok bli berømt.Sassa vil raskt nok bli berømt.

Ååå.. jeg digger julemusikk. Jeg blir i gå god stemning av det. Gleder meg enormt til å kunne rote frem jule-CDene igjen..
Er enig med myagi. Rocka julesanger er best

Gleder meg til Jul
Gammel 15-11-2002, 13:18   #6
Villemo
Gjest

Jeg gleder emg ihjel til jul jeg!!! Har kjøpt innm asse pynt,og ting til å lage pynt av! Jeg er akkurat som en liten unge jeg

Og julemusikk? Det er et must det! Alt fra rocka julemusikk til puddel jul...hihihi

Gammel 15-11-2002, 13:18   #7
Veteranmedlem

Shanti sin avatar

Sted: Oslo
Meldinger: 3,129
Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.

Litt innimellom nærmere jula, så. Men jeg hater sånne rocka og popete julesanger, for ikke å snakke om julesanger på panfløyte med litt sånn ordentlig muzak i bakgrunnen på kjøpesentre !

Yndlingsjulesangene mine er O' helga natt, Mitt hjerte alltid vanker og Jeg er så glad hver julekveld

Gleder meg til å feire min egen jul for første gang!
Gammel 15-11-2002, 13:28   #8
Seniormedlem

LilleVirre sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Østfold
Meldinger: 2,831
LilleVirre er fantastisk mot andre.LilleVirre er fantastisk mot andre.LilleVirre er fantastisk mot andre.LilleVirre er fantastisk mot andre.LilleVirre er fantastisk mot andre.LilleVirre er fantastisk mot andre.LilleVirre er fantastisk mot andre.LilleVirre er fantastisk mot andre.LilleVirre er fantastisk mot andre.LilleVirre er fantastisk mot andre.LilleVirre er fantastisk mot andre.

Jeg elsker julen og det som følger med.

Gleder meg til å pynte huset, bytte gardiner på kjøkkenet, bake julekaker, kjenne lukten av appelsin og nellik....

Og så julemusikken. Ordne rundt i huset til lystig julemusikk.

Gleder meg ordentlig!!!
Gammel 15-11-2002, 13:45   #9
Seniormedlem

Numbiss sin avatar

Meldinger: 2,632
Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.

JA! JA ! JA! Julemusikk! I alle varianter! Fra O helga natt, til de mest rocka juleversjoner av "you name it"! Elsker julemusikk!

"Rocking aroud the (a?) christmas tree...", den kan surre rundt i hodet mitt i det uendelige! (litt irriterende i lengden men...)

Jeg er ellers ikke noe sånt utpreget julemenneske som må pynte både med det ene og det andre, men julemusikk hadde jeg ikke klart meg uten.

Min mor har en CD som det er en nyyydelig julesang på, men nå så husker jeg selvsagt ikke hverken tittel eller hvem som synger, og det gjør meg litt !!
Gammel 15-11-2002, 13:51   #10
VIP-Medlem

Kristin sin avatar

Meldinger: 5,707
Kristin har mye å være stolt av.Kristin har mye å være stolt av.Kristin har mye å være stolt av.Kristin har mye å være stolt av.Kristin har mye å være stolt av.Kristin har mye å være stolt av.Kristin har mye å være stolt av.Kristin har mye å være stolt av.Kristin har mye å være stolt av.Kristin har mye å være stolt av.Kristin har mye å være stolt av.

Er det så kort tid igjen?

Ja, julemusikk må jeg ha for å få stemning, og dess nærmere julaften jeg kommer, desto mer sentimentalt blir det.

Hadde ingen jule-cd-er i fjor, men så fikk jeg brent en helt haug, så nå skal jeg kose meg!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:33.