Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-11-2008, 20:21   #1
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 6,998
Blogginnlegg: 36
MP Rating: 0% (0)
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.
Hva ønsker DU deg til jul?

Hva ønsker DU deg til jul i år?

Om man begår en feil, trenger ikke den ene feilen å bety noe. Det er hva du gjør med feilen som er viktig

-- Leif Askeland --
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-11-2008, 20:25   #2
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 19,107
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hva ønsker DU deg til jul?

Mini-pc
Ullklær fra Janus
Hverdagsservise
Årskort i Dyreparken
Ny giftering (mistet min i sommer)
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-11-2008, 21:50   #3
Supermedlem

2 fine barn sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,441
Blogginnlegg: 4
2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg ønsker meg:
Dugnadstimer på huset. (Vi skal bygge på)
Boka om Joralf Gjerstad - Snåsakaill'n.
Kinobilletter.
Såper, shampo, kremer.
Vin, likør etc.

Skal flytte til sommeren så jeg ønsker meg mest ting jeg kan bruke opp slik at jeg slipper å pakke ned noe mer Har liksom så mye fra før

Det er vanskelig å være noe for andre, derfor er jeg noe for meg selv!!

Sist endret av 2 fine barn; 10-11-2008 kl 21:52.
2 fine barn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-11-2008, 21:54   #4
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg hadde faktisk blitt veldig glad for et fadderbarn. Det er noe jeg gleder meg til åta meg råd til Første prio når jeg begynner å jobbe istede for å studere!

Ellers hadde jeg blitt skikkelig glad for en kjempefin julepynt med sjel i, gjerne fra en god venn

Hadde også satt pris på en invitasjon til et hyggelig selskap i julen, sammen med gode venner

14 dager FRI! (d vet jeg at jeg får )

Masse tid med barna mine, har mye å ta igjen

Ellers hadde jeg alltids blitt glad for en ny jakke, gavekort på klær, bodyshop produkter, Id produkter, et par gode bøker, marsipangris etc. Lett å glede
Gammel 10-11-2008, 22:10   #5
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 6,998
Blogginnlegg: 36
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.

Min liste:

Ullundertøy
Gavekort på sportsbutikk
MacBook Air
Bøker fra diverse fortfattere
Diverse filmer
50 mm portrettlinse
"Digitalfotografi i praksis" av Mane Fjørtoft
Øredobber fra gullesmed

Om man begår en feil, trenger ikke den ene feilen å bety noe. Det er hva du gjør med feilen som er viktig

-- Leif Askeland --
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-11-2008, 22:35   #6
Veteranmedlem

Emmami sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Bergen, vel
Meldinger: 4,449
Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.

Ny skjerm til Pcen (det får jeg ikke, for jeg vil ha en DYYYYR en!!!)
Stæsj til fotoapparatet (det får jeg heller ikke, også DYYYYRT!!!)
Tilskudd til ferien neste sommer, f.eks til depositum på feriehuset.
Dvd'er er alltid kjekt.

Ellers er det kjekkest med ungenes gaver, synes jeg..
Gammel 10-11-2008, 22:38   #7
Veteranmedlem

Tryll-Tryll sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 4,563
MP Rating: 100% (1)
Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.

Gavekort på Ikea
Gammel 10-11-2008, 22:41   #8
Supermedlem

2 fine barn sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,441
Blogginnlegg: 4
2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tryll-Tryll Vis post
Gavekort på Ikea
Smart! Det skal jeg føye til på ønskelisten min

Det er vanskelig å være noe for andre, derfor er jeg noe for meg selv!!

2 fine barn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-11-2008, 22:57   #9
Seniormedlem

sjura83 sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: tromsø
Meldinger: 2,261
sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg ønsker meg ganske mye, alt fra billigbillig til dyyyrt

Globus,
Speilrefleks kamera,
Vintersko,
Vinterjakke/bukse/sett,
Ullundertøy og ullfleece av tykkeste sort,
Gavekort på klær eller på dvs interiørbutikker som jeg liker,
Sengetøy,
Gardiner til hele huset (hehe),
Smykker ol (tåler ikke noe juggel og har derfor lite av sånt),
Time hos frisøren,
Gavekort på essens,
Ny mobil,
Wok-panne,

Duker, sokker, nattklær til å kose seg hjemme i, hårpynt, dusj/hudprodukter, å masse mere som jeg ikke kommer på i farten.
Blir alltid glad for det jeg får, ofte får jeg ting jeg ikke engang viste at jeg at jeg ønsket meg

Sist endret av sjura83; 11-11-2008 kl 14:00.
sjura83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-11-2008, 23:20   #10
Veteranmedlem

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 3,265
Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.

Til jul i år ønsker jeg meg følgende:

Nytt bad.
Olje til olekaminen
Og en Skikkelig mann, handyman.

Stikkord
jul, julegave, ønske, ønskeliste

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:15.