Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-11-2008, 12:04   #1
Supermedlem

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Akershus
Meldinger: 524
MP Rating: 0% (0)
ashild har mye å være stolt av.ashild har mye å være stolt av.ashild har mye å være stolt av.ashild har mye å være stolt av.ashild har mye å være stolt av.ashild har mye å være stolt av.ashild har mye å være stolt av.ashild har mye å være stolt av.ashild har mye å være stolt av.ashild har mye å være stolt av.ashild har mye å være stolt av.
Hva ønsker du deg til jul?

Aner ikke hva jeg ønsker meg til jul.
Noen som har noen tips å dele med meg?
Gammel 23-11-2008, 14:02   #2
Supermedlem

Ellonia sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Østfold
Meldinger: 949
Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.
Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg ønsker meg gavekort på klesbutikker og på fotpleie/massasje generelt. Ellers er jeg enig med deg at det er vanskelig å komme på noe man ønsker seg. Føler liksom at man har "alt" nå etterhvert, og da er det vanskelig å ønske seg noe fornuftig.
Ellonia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-11-2008, 16:47   #3
Juniormedlem

seff sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Sted: Østfold
Meldinger: 42
seff har mye å være stolt av.seff har mye å være stolt av.seff har mye å være stolt av.seff har mye å være stolt av.seff har mye å være stolt av.seff har mye å være stolt av.seff har mye å være stolt av.seff har mye å være stolt av.seff har mye å være stolt av.seff har mye å være stolt av.seff har mye å være stolt av.

Hm, jeg synes det er litt vanskelig i år! *tenke*

Ønsker meg litt egenpleie; hudkremer etc, det er alltid deilig å få.
Ellers litt påfyll til et smykke jeg har, og gavekort i klesbutikk.

www.miramora.blogspot.com

seff er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-11-2008, 21:32   #4
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,592
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Her er min/vår ønskeliste

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-11-2008, 22:32   #5
Medlem

Medlem siden: Aug 2008
Meldinger: 214
1stTimeMommy har en strålende fremtid.1stTimeMommy har en strålende fremtid.1stTimeMommy har en strålende fremtid.1stTimeMommy har en strålende fremtid.1stTimeMommy har en strålende fremtid.1stTimeMommy har en strålende fremtid.1stTimeMommy har en strålende fremtid.1stTimeMommy har en strålende fremtid.1stTimeMommy har en strålende fremtid.1stTimeMommy har en strålende fremtid.1stTimeMommy har en strålende fremtid.

Oi, godt spørsmål. Skal vi se.... bordstøvsuger fra Jernia (brun "designstøvsuger"), kjøkkenradio i retrostil, dusjklokke (egentlig sambo som trenger den, da...) en ordentlig god lommelykt, ny hårføner (den jeg har passert konfirmasjonsalderen med god margin, og synger på siste verset), vekkerklokke, verdensatlas, kikkert, nytt dampstrykejern (ikke at jeg bruker det jeg har all verden heller, men "kjekt å ha"), ny (og vanntett) postkasse, førstehjelpspute og pulverapparat til bilen, samt gavekort til Jessheim Storsenter. GPS til bilen hadde vært flott!

Ellers er alltid sengesett, håndklær og andre kule interiør-duppeditter kjekt å få. Men må innrømme at gavekort er aller best, for da får jeg det akkurat slik jeg vil.

Sist endret av 1stTimeMommy; 28-11-2008 kl 22:35.
1stTimeMommy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-11-2008, 23:07   #6
Seniormedlem

J@nnickemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: I nytt hus :D
Meldinger: 1,928
J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.

ny kropp og ny garderobe?

Men det skjer vel neppe til jul

I år har vi ønsket oss kun gavekort av folk.
Det er liksom ikke noe spesielt vi trenger nå,
og gavekort kan vi jo bare gjemme til det kanskje dukker opp noe vi får lyst på/trenger.
Mange steder du kan få gavekort...
Bohus, skeidar, møbelringen, Byggmakker, Bygger'n eller andre trevarehandler, interiørforretninger, matvareforretninger, kroppspleie, reisegavekort (vår favoritt i år!) gavekort på musikk/DVD, sportsbutikker, hvitevarer, brunevarer...
08.08.09
J@nnickemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-11-2008, 23:14   #7
Medlem

Medlem siden: Aug 2008
Meldinger: 214
1stTimeMommy har en strålende fremtid.1stTimeMommy har en strålende fremtid.1stTimeMommy har en strålende fremtid.1stTimeMommy har en strålende fremtid.1stTimeMommy har en strålende fremtid.1stTimeMommy har en strålende fremtid.1stTimeMommy har en strålende fremtid.1stTimeMommy har en strålende fremtid.1stTimeMommy har en strålende fremtid.1stTimeMommy har en strålende fremtid.1stTimeMommy har en strålende fremtid.

Kunne egentlig tenkt meg en haug med gavekort fra Gsport, men fikk høre nylig at man ikke kan bruke flere gavekort på ett kjøp....? Har noen av dere vært ute for det? Liksom ingen vits i å ønske seg flere gavekort fra èn butikk da, hvis man ikke kan legge sammen summen og bruke på ett "dyrt" kjøp....
1stTimeMommy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-12-2008, 20:24   #8
Seniormedlem

*Silje* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 2,030
MP Rating: 100% (1)
*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av 1stTimeMommy Vis post
Kunne egentlig tenkt meg en haug med gavekort fra Gsport, men fikk høre nylig at man ikke kan bruke flere gavekort på ett kjøp....? Har noen av dere vært ute for det? Liksom ingen vits i å ønske seg flere gavekort fra èn butikk da, hvis man ikke kan legge sammen summen og bruke på ett "dyrt" kjøp....
Har jeg aldri hørt om.
Har jobbet på G-sport helt frem til i fjor, og aldri vært noe problem med flere gavekort!

sept 06

*Silje* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-12-2008, 12:40   #9
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,592
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av 1stTimeMommy Vis post
men fikk høre nylig at man ikke kan bruke flere gavekort på ett kjøp....?
Da har nok de som du har hørt det hos fått feilaktig info Går ikke ann sånt så. Gavekort regnes som penger i den forstand. Skulle tatt seg ut om man ikke kunne brukt flere hundrelapper liksom, men bare èn

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-12-2008, 17:04   #10
Supermedlem

Fantastica sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Sør for Bodø
Meldinger: 865
Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.

jeg kunne tenkt meg symaskin, en takke eller en digital fotoramme ...det var det jeg kom på i farta ;-)
Fantastica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:28.