Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-06-2004, 22:01   #1
Seniormedlem

Arwen* sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,336
MP Rating: 100% (9)
Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.
Hva slags bryllup?

Ser det er en økende tendens blandt folk at de ønsker alternative bryllup. Selv kunne jeg tenkt meg et romantisk bryllup med min kjære, i et eller annet varmt land på en strand f. eks. Har aldri drømt om et vanlig kirkebryllup, så jeg ser på dette som lite aktuelt for meg.

Hva slag bryllup ønsker du? Eller hva slags bryllup hadde du, og ville du gjort det på samme måten igjen?

født 15. august-07
Arwen* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-06-2004, 22:41   #2
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Hva slags bryllup?

Jeg ønsker meg et lite bryllup i I Roma jeg. Det har jeg drømt om lenge.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-06-2004, 22:51   #3
Seniormedlem

Flis sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Meldinger: 2,087
MP Rating: 0% (0)
Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.

Jeg er nok ganske tradisjonell der, ønsker å ha familien rundt oss på den dagen, og da er det lite aktuelt å reise utenlands.
Men fint hadde det nok vært.

01 & 03 & 06

Flis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-06-2004, 22:56   #4
Seniormedlem

*Tomine* sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Tønsberg
Meldinger: 1,592
*Tomine* er som en lysfontene.*Tomine* er som en lysfontene.*Tomine* er som en lysfontene.*Tomine* er som en lysfontene.*Tomine* er som en lysfontene.*Tomine* er som en lysfontene.*Tomine* er som en lysfontene.*Tomine* er som en lysfontene.*Tomine* er som en lysfontene.*Tomine* er som en lysfontene.*Tomine* er som en lysfontene.

Vi giftet oss for snart 9 år siden og hadde ett supertradisjonellt bryllup. Først i kirken, så dra og ta bilder også middag i ett selskapslokale. Skulle jeg giftet meg nå så ville jeg ikke hatt det noe anderledes. Alt var perfekt fra A til Å for oss. Vi fikk hverandre, vi hadde alle vi er glade i rundt oss og det var en flott ramme om hele bryllupet.

Tidligere Murmeldyret....
*Tomine* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-06-2004, 22:58   #5
Seniormedlem

heje sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 2,264
heje er fantastisk mot andre.heje er fantastisk mot andre.heje er fantastisk mot andre.heje er fantastisk mot andre.heje er fantastisk mot andre.heje er fantastisk mot andre.heje er fantastisk mot andre.heje er fantastisk mot andre.heje er fantastisk mot andre.heje er fantastisk mot andre.heje er fantastisk mot andre.

Jeg vill vell gifte meg i kirken, med alt rundt det.... altså helt tradisjonelt...
heje er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-06-2004, 23:12   #6
VIP-Medlem

Fadese sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Meldinger: 5,026
Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg giftet meg i går, og synes sjøl jeg hadde et perfekt bryllup!

Giftet oss i Tinghuset (ingen av oss ønsket kirkebryllup) og fikk moren min til å lese et dikt som vi hadde valgt ut under vielsen (Å eiga, av Aslaug Vaa).
Vi hadde selskapet i et nyrestaurert grendehus, riktignok midt i et blokkområde, men huset er fra ...før mine besteforeldre ble født, og i 2.etg hvor vi hadde selskapet er lokalet holdt i gammel stil med skråtak, gammelt tre og bjelker. Ingen gardiner eller bilder på veggene, og dermed ble det ganske enkelt å pynte i litt gjennomført stil.
Det ble en ganske uformell atmosfære, med dans og mye prat.
Overnattet på et hyggelig hotell
Gammel 21-06-2004, 00:04   #7
Veteranmedlem

Suzie Q sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 4,392
Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.

Drømmen er et flott bryllup med hele familien og venneflokken rundt oss. Vielsen ute i det fri, 3 retters middag, flott fest og så rett på en nyyydelig bryllupsreise MEN slik blir det ikke... Slikt koster, og siden vi må betale alt selv så forblir det en drøm Vemodig ja, men jeg er mer fornuftig enn som så Så det blir nok enten en liten vielse her i landet eller utlandet - uansett rett på bryllupsreise Mulig vi har en mottakelse for venner og familie. En ting er ihvertfall sikkert - jeg vil ha en ordentlig brudekjole Den drømmen gir jeg ikke bort
Suzie Q er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-06-2004, 00:13   #8
Supermedlem

Growilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Jotunheimen
Meldinger: 839
Growilla er et navn alle kjenner.Growilla er et navn alle kjenner.Growilla er et navn alle kjenner.Growilla er et navn alle kjenner.Growilla er et navn alle kjenner.Growilla er et navn alle kjenner.Growilla er et navn alle kjenner.Growilla er et navn alle kjenner.Growilla er et navn alle kjenner.Growilla er et navn alle kjenner.Growilla er et navn alle kjenner.

Sitat:
Opprinnelig postet av Murmeldyret
Vi giftet oss for snart 9 år siden og hadde ett supertradisjonellt bryllup. Først i kirken, så dra og ta bilder også middag i ett selskapslokale. Skulle jeg giftet meg nå så ville jeg ikke hatt det noe anderledes. Alt var perfekt fra A til Å for oss. Vi fikk hverandre, vi hadde alle vi er glade i rundt oss og det var en flott ramme om hele bryllupet.
Akkurat sånn var vårt bryllup også med fest til klokka seks om morgenen

Koz

Marvin september 2000.

Marius januar 2004.

Marita desember 2005.

Growilla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-06-2004, 00:23   #9
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Her skal det giftes borgerlig. Uformell feiring etterpå med nær familie og gode venner, kanskje hjemme hos oss selv. Fyr på peisen, for dette skal foregå på svarteste, mørkeste vinteren. Elegant og stilig og matchende servietter er jeg ikke så opptatt av. Mye viktigere med avslappet stemning og fokus på god mat og drikke. Og jeg skal selvfølgelig ha på meg en dødslekker kjole, men IKKE en typisk brudekjole
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-06-2004, 09:27   #10
Supermedlem

Lillemei sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,199
Lillemei har en strålende fremtid.Lillemei har en strålende fremtid.Lillemei har en strålende fremtid.Lillemei har en strålende fremtid.Lillemei har en strålende fremtid.Lillemei har en strålende fremtid.Lillemei har en strålende fremtid.Lillemei har en strålende fremtid.Lillemei har en strålende fremtid.Lillemei har en strålende fremtid.Lillemei har en strålende fremtid.

Vi ønsker ikke å gifte oss i kirka og syntes også at det virker litt kjedelig å gå til byfogden...derfor var gleden stor da Human-etisk forbund endelig fikk vigselsrett!! Så da gjenstår det bare å finne et sted og en dato Ønsker meg bryllup på ei seter eller noe lignende, litt sånn landlig og bonderomantisk..Og hvis vi klarer å få svingt oss rundt, så blir det en gang til neste år!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:12.