Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-11-2002, 14:36   #1
Medlem

sabrina sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 139
MP Rating: 0% (0)
sabrina er en kommende stjerne på ryktebørsen.sabrina er en kommende stjerne på ryktebørsen.sabrina er en kommende stjerne på ryktebørsen.sabrina er en kommende stjerne på ryktebørsen.sabrina er en kommende stjerne på ryktebørsen.sabrina er en kommende stjerne på ryktebørsen.sabrina er en kommende stjerne på ryktebørsen.sabrina er en kommende stjerne på ryktebørsen.sabrina er en kommende stjerne på ryktebørsen.
Hvem skal opp til dåpen?

Når selve dåpsermonien skal skje, hvem skal da være med opp til presten? Vi har 5 faddere, så det blir jo kanskje litt vel mange hvis søsken og besteforeldre også skal opp? Hva gjorde dere?

Hannah (05) og Joachim (02)
sabrina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-11-2002, 14:59   #2
Seniormedlem

Flis sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Meldinger: 2,087
Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.

Oss to foreldre, og to faddere. Vi hadde ikke flere faddere enn det, og det holdt med fire stykker.

Hvorfor har dere fem faddere, om jeg tør spørre? Vi sleit med å finne to

01 & 03 & 06

Flis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-11-2002, 19:52   #3
Seniormedlem

LilleVirre sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Østfold
Meldinger: 2,831
LilleVirre er fantastisk mot andre.LilleVirre er fantastisk mot andre.LilleVirre er fantastisk mot andre.LilleVirre er fantastisk mot andre.LilleVirre er fantastisk mot andre.LilleVirre er fantastisk mot andre.LilleVirre er fantastisk mot andre.LilleVirre er fantastisk mot andre.LilleVirre er fantastisk mot andre.LilleVirre er fantastisk mot andre.LilleVirre er fantastisk mot andre.

Vi hadde trefaddere.
Det var vi, fadderene og 4 tantbarn av meg som gikk opp til presten.
Gammel 12-11-2002, 22:58   #4
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Det vanlige er at foreldre og faddere går opp.

Det er også vanlig å ta med småbarn (søsken /søskenbarn ).

Jeg har aldri vært med på at andre er med opp om de ikke bærer eller er faddere.

Da gutten vår ble døpt var vi 4 stykker framme Pappan og jeg + 2 faddere.

Dersom veldig mange utenom foreldre og faddere er med opp kan det bli veldig "folksomt der framme". Det skygger også for de som sitter i benkeradene og som gjerne vil se.

Lykke til med dåpen.

Klem fra Olli
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2002, 19:48   #5
Supermedlem

frida sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 1,193
frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.

Jeg har vært i barnedåper der også barnets besteforeldre blir bedt om å komme frem under dåpshandlingen, koselig synes jeg
Gammel 13-11-2002, 19:54   #6
karic
Gjest

Meldinger: n/a

Da mine barn har blitt døpt har foreldre og faddere kommet frem. Denne gangen kom også søsknene frem.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:45.