Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-06-2004, 11:03   #1
Seniormedlem

doxa sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 1,585
MP Rating: 0% (0)
doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.
hm Hvordan fri til en mann?

Sambo og jeg har snakket om å gifte oss en god stund nå. Jeg litt snurt på ham fordi han ikke kan fri på skikkelig romatisk måte. Har leid div. romatiske-hinte-fri/gifte-filmer, men trur'u det hjelper...
Så derfor tenkte jeg at jeg kunne fri isteden. Sitter du på noen gode tips hvordan du fridde til din utkårede? Og hva fridde du med?
Gammel 12-06-2004, 14:07   #2
VIP-Medlem

Fadese sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Meldinger: 5,026
Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvordan fri til en mann?

Venninna til en venninne av meg ble fridd til ved at kjæresten bakte boller og da hun spiste lå det en forlovelsesring i bollen hun spiste

En ting jeg forslo til en kamerat var å dra ut å spise (evt spise hjemme) og få ordnet en eller annen dessert med gelelokk hvor det under gelèen står "Vil du gifte deg med meg?" (det kan for eksempel være en ostekake).

Dra på piknikk og gi ham en rose med et kort hvor du spør om han vil gifte seg med deg?
Gammel 13-06-2004, 18:24   #3
Seniormedlem

Idefix sin avatar

Sted: Bergen
Meldinger: 2,503
Idefix er som en lysfontene.Idefix er som en lysfontene.Idefix er som en lysfontene.Idefix er som en lysfontene.Idefix er som en lysfontene.Idefix er som en lysfontene.Idefix er som en lysfontene.Idefix er som en lysfontene.Idefix er som en lysfontene.Idefix er som en lysfontene.Idefix er som en lysfontene.

Jeg fridde selv. Er ikke særlig romantisk av meg da, altfor jordnær til det Han hadde bursdag, så jeg gav han ringen i presang når han våkna om morgenen. Han trodde sikkert det var mansjettknapper eller noe. Da han så ringene sa han: "jammen nå kan vi vel gifte oss??"

(han hadde fridd 3 ganger til meg og fått nei....)

Idefix er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-06-2004, 19:23   #4
Seniormedlem

doxa sin avatar

doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.doxa har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Idefix
Da han så ringene sa han: "jammen nå kan vi vel gifte oss??"
Sånn er det her, og. Takk for tips!
Gammel 13-06-2004, 19:51   #5
Æresmedlem

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Sandnes
Meldinger: 11,668
Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi hadde vært sammen i 6 år og ha hadde ikke fridd enda, så jeg tok saken i egne hender.
Laga god middag, stearinlys, chips og digg på kvelden, samt rødvin.
Vi dusja sammen og kosa oss...hadde egentlig tenkt å spørre ham den kvelden, men han ble dårlig.
Dagen etterpå kom jeg med morgenkåpe og bad ham knytte opp.
På min mage stod det skrevet: Vil du gifte deg med meg, *****?
Jeg var altså naken under.

Han sa noe sånt som, Så klart jeg vil.

7 mnd etterpå var vi gift.
http://www.inspirasjononline.com/for...referrerid=704
Cazandra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-06-2004, 09:50   #6
Kathanja
Gjest

Meldinger: n/a

Her i Trondheim var det ei dame som fridde til mannen sin mens han var på fotball kamp. I pausen.
På lerkendal, han ble "valgt" ut til å være med i en konkuranse, plutselig så kom dama ut på gressmatta å fridde til han. Han svarte ja, litt forfjamset, men de ble nå gift. Dette skjedde for x antall tusen tilskuere.
Syntes det var litt artig jeg.

Men det er jo ikke sikkert alle liker å være i slik i rampelyset.
Frieriet blir jo litt spesielt når det er kun de det angår som tar del idet.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-06-2004, 09:58   #7
Seniormedlem

doxa sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Kathanja
Men det er jo ikke sikkert alle liker å være i slik i rampelyset.
Frieriet blir jo litt spesielt når det er kun de det angår som tar del idet.
Tror sambo hadde hvis jeg hadde fridd så offentlig. Men morsom idé er det!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:59.