Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-06-2004, 12:11   #1
Supermedlem

Kwistin sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Ålgård
Meldinger: 1,354
MP Rating: 0% (0)
Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.
Hvordan gjør vi det med gifteringene i kirka?

Hvem har ringene før vi skal sette dem på hverandre i kirka? Hvordan fungerer det?

har sakt at han vil bære ringene på pute Jeg aner ikke hvor han har hørt om det fra
Gammel 25-06-2004, 12:14   #2
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Hvordan gjør vi det med gifteringene i kirka?

Jeg var i bryllup nå nylig, der de faktisk hadde ringpute. Det var mest fordi lillesøster hadde en liten bukett, og da var det fint at storebror også hadde noe i handa. Da det kom til stykket, ville han ikke holde i den lille puta, heller kaste den på mammaen sin...

Da vi giftet oss, hadde mannen min dem i lomma i ei eske. Ellers er det vel ganske vanlig at forloveren har dem??
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-06-2004, 12:18   #3
VIP-Medlem

skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 7,082
skilpadda har et ubeskrivelig bra rykte.skilpadda har et ubeskrivelig bra rykte.skilpadda har et ubeskrivelig bra rykte.skilpadda har et ubeskrivelig bra rykte.skilpadda har et ubeskrivelig bra rykte.skilpadda har et ubeskrivelig bra rykte.skilpadda har et ubeskrivelig bra rykte.skilpadda har et ubeskrivelig bra rykte.skilpadda har et ubeskrivelig bra rykte.skilpadda har et ubeskrivelig bra rykte.skilpadda har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tiddelibom
Da vi giftet oss, hadde mannen min dem i lomma i ei eske. Ellers er det vel ganske vanlig at forloveren har dem??
Forloveren til mannen min hadde ringene (i gullsmedesken) i lomma. (Kjæresten hans og jeg passet på at han ikke glemte dem hjemme. (Vi delte leilighet med dette paret på denne tiden...). ) Han tok dem frem og gav dem til mannen min når vi kom til det punktet at vi skulle sette dem på hverandre.
Gammel 25-06-2004, 19:24   #4
Supermedlem

Elin22 sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Rogaland
Meldinger: 1,028
Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av skilpadda
Forloveren til mannen min hadde ringene (i gullsmedesken) i lomma. (Kjæresten hans og jeg passet på at han ikke glemte dem hjemme. (Vi delte leilighet med dette paret på denne tiden...). ) Han tok dem frem og gav dem til mannen min når vi kom til det punktet at vi skulle sette dem på hverandre.
Sånn kommer vi også til å gjøre det

Storesøster født 20 mars 2003
Lillesøster født 9 februar 2008
Og lille bonus i magen ventes i mai/juni

Jeg var Vanessa25 på sm
Elin22 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2004, 12:02   #5
nre
Seniormedlem

nre sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: Elverum
Meldinger: 1,638
nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.

Samboer sin forvover skal ha de på seg her også.
Gammel 26-06-2004, 12:07   #6
Seniormedlem

Princess sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,393
Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.

Han min tok ringene opp av lomma, vel inne i kirken oppdaget han at de lå igjen i bilen og løp ut og inn igjen, heldigvis før jeg kom..
Gammel 26-06-2004, 20:19   #7
VIP-Medlem

emin sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Harstad, Troms
Meldinger: 9,564
MP Rating: 100% (5)
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av skilpadda
Sånn gjorde vi det også, sånn bortsett fra at vi ikke delte leilighet med dem da.

sitter bakovervendt i Britax Secura
Hobbyblogg
emin er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2004, 23:42   #8
Supermedlem

Carnita sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Karmøy
Meldinger: 932
Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.

Hos oss så var det også mannens forlover som tok vare på ringen. Men før jeg kom inn i kirken så la han dem på alter-ringen. Og der lå dem til vi satte dem på.

Når broren min giftet seg så hadde de ring-gutt. Broren til bruden var da ca 3,5 år og fikk denne oppgaven. Han var t.o.m. kledd i sjakett Han satte med resten av familien sin i kirken helt til presten sa at dem skulle sette ringene på; da kom han løpende oppover med ringene på en pute. Det var veldig søtt! Så hvis storebror har lyst til å komme med ringene så synes jeg han skal det På den måten så føler han også at han deltar mer i selve bryllupet også, at han får en stor oppgave
Gammel 27-06-2004, 11:58   #9
Supermedlem

Kwistin sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Ålgård
Meldinger: 1,354
Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.

Tusen takk for svar Da vet jeg litt mer

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:06.