OOOPS 4! ; det er ikke det at hun ikke kommer som plager. Det er det at de visste jo veldig godt at vi skulle ha dåp denne helga, og da de ble spurt om å sende henne på hyttetur kunne de godt takket nei og sagt det som det var. Det er jo ren høflighet at alle kommer. Ihvertfall ikke komme 2 dager før å si det. Ikke det at så mye går tapt om hun ikke kommer, hun er jo ikke akkurat storspist.
Men det er som mannen min sier; det er en del uskrevne regler en følger når det gjelder slike familiesammenkomster. Vi hadde ikke hengt oss sånn opp i det om det var en 5 års dag som skulle feires, eller en morsdag e.l. Det er jo noe som feires hvert år resten av livet. Men en dåp er kun en gang i livet, og jeg syns at alle som er invitert og har takket ja til å komme skal komme. De som takker nei av gode grunner som f.eks min farmor på 92 er veldig unnskyldt! Men ikke en mor som sender 4 åringen sin på hyttetur som heller ville det istedet for barnedåp. Dessuten vet jeg at barna mine vil bli veldig skuffet når hun ikke kommer.
Nei, dette syns jeg var veldig dårlig gjort. Men de med det. Jeg gidder ikke henge meg opp i det lengre. Ble bare veldig paff når hun sa at hun var på hyttetur, og ikke kom til å komme i dåpen likevel. Fatter ikke at de vil la henne gå glipp av det. Lærer jo ungen opp til at slike sammenkomster ikke er så viktige. Noe de nettopp er!
Takk for meg!!

hihi..
Godt å få ut litt sinne her inne ja....