Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-03-2002, 12:16   #1
Supermedlem

linkn sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Konnerud,Drammen
Meldinger: 1,365
MP Rating: 0% (0)
linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.
Invitasjoner til dåp

Noen som vet om noen fine linker??? Eller noen som har forslag til andre ting!
linkn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-03-2002, 12:54   #2
VIP-Medlem

Nuta sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Ullensaker
Meldinger: 5,671
MP Rating: 0% (0)
Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.
Hei!

Prøvde iherdig og finne noen sider da jeg skulle skrive til Sunniva sin, men det var umulig!
Endte opp med og bruke noe jeg hadde fra før.

Lykke til! Kan jo hende det er noen andre som vet!

Nuta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-03-2002, 23:32   #3
Supermedlem

kristi sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: I hus på landet
Meldinger: 1,066
MP Rating: 100% (1)
kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.
Lag selv:)

Vi laget innbydelsene selv.
Brukte word og la inn et bilde av Fride med overskrift.
Fort gjort og enkelt.
Likevel ble det personlig.
Alle synes de var kjempefine også var alle så glad får nå hadde de bilde av Fride
Gammel 18-03-2002, 23:37   #4
trjoerge
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg var å kjøpte et stykke med stoff med barnemotiv, grå stiv papp (som var rød på baksiden), sølvpenn og lim.

Invitasjonene ble selvlaget. Jeg skar ut en firkant i pappen og limte inn stoffet i firkanten. For å få det fin inni limte jeg en papp på baksiden. Så skrev jeg invitasjonen for hånd med sølvpenn. Synes selv de ble veldig fine....

Lykke til !
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2002, 08:48   #5
Jentemamma
Gjest

Meldinger: n/a

Om du er kreativ og flink, så kan du gå på panduro sine hobby butikker og finne stoff og materieller og lage innbydelser selv, de er sååååååå fine az. (de har vel en internett side og)

Jeg bruker panduro ofte, og lagde i dåpen til Veronica en liten gave til alle sammen, kjøpte inn rammer, mini smokker,rangler og minitåteflasker, limte dette på rammen og satt inn et bilde av dåpsbarnet, alle synes dette var så flott-
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:46.