Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-06-2004, 14:59   #1
Supermedlem

Kwistin sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Ålgård
Meldinger: 1,354
MP Rating: 0% (0)
Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.
Irritert :(

Har en venninne som altid syter over at hun har dårlig råd, det går i f.eks: "Du vet jeg har så lite penger, så jeg kan ikke være med utpå byen" , "Du vet jeg har så lite penger, at jeg må handle inn masse bleiepakker når de er på tilbud" Greit nok at alle kan ha dårlig råd, men hun sier altid noe i den duren når vi treffer henne.. Begynner og bli litt lei

Og i dag tok hun kaka, fader og altså.. Hun presterte og si "Jeg kan ikke være med i utdrikningslaget ditt NESTE HELG, for jeg har ikke råd"

Jeg skal jo ikke vite når utdrikningslaget mitt er, det er super duper hemmelig.. Jeg har gått her helt her hjemme og lurt på når det er, så forteller hun det Hun ble jo litt dårlig etterpå, jeg ble først paff, og nå er jeg sur... Hva skal jeg gjøre? Skal jeg fortelle til forloveren min at hun sa det?
Gammel 18-06-2004, 15:32   #2
Seniormedlem

Iben005 sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: Kristiansund
Meldinger: 1,578
MP Rating: 100% (6)
Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.
Sv: Irritert :(

Herregud for en gledesdreper. Makan til venninne.....
Hun bør nesten si det til forloveren din selv hva hun har gjort. Hun er nok sur og bitter for sin dårlige råd og unner ikke andre litt moro og glede
Gammel 18-06-2004, 18:20   #3
Veteranmedlem

safran sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Classified
Meldinger: 4,793
safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.

Nei, jeg syns ikke du skal si noe til forloveren din. Da blir bare hun lei seg også. Møt opp og lat som ingenting. Det er jo mulig for alle å forsnakke seg, eller hva? Kanskje hun trodde du allerede visste det? Og utdrikningslag har en tendens til å bli vanvittig dyre, så jeg har forståelse for at man ikke har råd til å være med.
Gammel 18-06-2004, 20:31   #4
Supermedlem

Elin22 sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Rogaland
Meldinger: 1,027
Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.

Uff, så kipt da

Men jeg er enig med safran, jeg syns ikke du skal si du vett det Trøst deg med det at du blir nok overrasket uansett, bare tenk på alle sprella dei komme te å finne på te deg

Klem fra Elin som skal ha utdrikningslag neste helgJeg ville heller ikke vite når det skulle være, men det er bare den helgen igjen før bryllupet!

Storesøster født 20 mars 2003
Lillesøster født 9 februar 2008
Og lille bonus i magen ventes i mai/juni

Jeg var Vanessa25 på sm
Elin22 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-06-2004, 23:28   #5
Medlem

livi sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: STAVANGER
Meldinger: 468
livi er som en lysfontene.livi er som en lysfontene.livi er som en lysfontene.livi er som en lysfontene.livi er som en lysfontene.livi er som en lysfontene.livi er som en lysfontene.livi er som en lysfontene.livi er som en lysfontene.livi er som en lysfontene.livi er som en lysfontene.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. noen må alltid ødelegge for andre!!!forstår godt at du blir irritert!!
Gammel 18-06-2004, 23:37   #6
VIP-Medlem

Kristin sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 5,707
Kristin har mye å være stolt av.Kristin har mye å være stolt av.Kristin har mye å være stolt av.Kristin har mye å være stolt av.Kristin har mye å være stolt av.Kristin har mye å være stolt av.Kristin har mye å være stolt av.Kristin har mye å være stolt av.Kristin har mye å være stolt av.Kristin har mye å være stolt av.Kristin har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av safran
Nei, jeg syns ikke du skal si noe til forloveren din. Da blir bare hun lei seg også. Møt opp og lat som ingenting.
Ja, jeg er i grunnen enig, selv om jeg sa noe annet...

Herregud for ei venninne da!
Gammel 18-06-2004, 23:53   #7
Seniormedlem

tussi1979 sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 2,269
tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.

Så kjipt da at du fikk vite det da, om hun ikke bare sa dette for å lure deg da Uansett, håper du får et flott utdrikningslag
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:08.