Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-04-2002, 16:16   #1
Veteranmedlem

Raven sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Bergen
Meldinger: 4,344
MP Rating: 0% (0)
Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.
Jeg skal forlove meg

I går så bestemte vi oss for å forlove oss Man kan si a vi er forlovet uten ringer forløpig. Får håpe vi får igjen på skatten så kan vi kjøpe ringer.

Jeg spurte om han ville forlove seg og han spurte om jeg ville gifte meg med han Det blir iallefall byfogden i første omgang.
Det går vel greit med kaker og kaffe hos oss etterpå vel?
Vi har jo ikke råd til så mye mer.
Men uansett, jeg skal forlove meg og gifte meg Er helt i ekstase jeg nå
I dag får svigermor og hennes mann vite det, mens i morgen i dåpen får resten av familien vite det.

Lykken smiler til meg! :gladtrist
Klem fra en lykkelig C.K

Raven og de 3 små: Nov 99, Des 01, Feb 04
Raven er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-04-2002, 16:21   #2
Supermedlem

Allimac sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Meldinger: 1,121
Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.
Hei hei!

Så koselig da!! Gratulerer så mye!
Gammel 06-04-2002, 17:43   #3
VIP-Medlem

Mondeo sin avatar

Sted: Rogaland
Meldinger: 5,804
Blogginnlegg: 11
MP Rating: 100% (1)
Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.

Så hyggelig!! Gratulerer så mye!Klart det går an med kaffe og kaker hos dere etterpå - det blir så trivelig atte!

Mondeo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-04-2002, 19:43   #4
Veteranmedlem

Meldinger: 4,974
Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.

Så koselig da.
Vi forlovet oss akkurat 1 år før vi giftet oss.
Forlovelsesdagen var nesten like perfekt som selve bryllupet.
Det var kun oss to.
Mannen min bestilte bord på en av byens bedre restauranter og der tok han frem to nydelige kunstglass som vi tidligere på dagen hadde fått i gave av en venn av oss. De skulle vi drikke champagne i. Så tok han frem ringene og satte dem på.
Et stort øyeblikk. Og så forelsket vi var.
Det er merkelig hvor romantisk han var før i tiden. Til og med lekkert undertøy fikk jeg.
Det var tider det. Sukk
Nelle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-04-2002, 19:57   #5
Supermedlem

Annevenn sin avatar

Meldinger: 818
Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.
Gratulerer

Gratulerer så mye, måtte hell og lykke følge dere!!!!!!!!!
Gammel 06-04-2002, 21:15   #6
Polly
Gjest

Meldinger: n/a

Så koselig da!
Håper dere får det fint på bryllupsdagen og i fremtiden.
Vet du når dere skal gifte dere?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-04-2002, 21:30   #7
Veteranmedlem

fant sin avatar

Sted: Sånn ca midt i skaue
Meldinger: 3,628
fant er fantastisk mot andre.fant er fantastisk mot andre.fant er fantastisk mot andre.fant er fantastisk mot andre.fant er fantastisk mot andre.fant er fantastisk mot andre.fant er fantastisk mot andre.fant er fantastisk mot andre.fant er fantastisk mot andre.fant er fantastisk mot andre.fant er fantastisk mot andre.

Så kos...gratulerer

fant er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-04-2002, 21:42   #8
Veteranmedlem

Raven sin avatar

Meldinger: 4,344
Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.

Har ikke bestemt oss for dato ennå. Jeg kunne gjerne tenkt meg å gifte meg om sommeren.

Raven og de 3 små: Nov 99, Des 01, Feb 04
Raven er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:06.