Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-12-2007, 18:23   #1
Supermedlem

Medlem siden: Feb 2004
Meldinger: 1,065
MP Rating: 0% (0)
hm80 har mye å være stolt av.hm80 har mye å være stolt av.hm80 har mye å være stolt av.hm80 har mye å være stolt av.hm80 har mye å være stolt av.hm80 har mye å være stolt av.hm80 har mye å være stolt av.hm80 har mye å være stolt av.hm80 har mye å være stolt av.hm80 har mye å være stolt av.hm80 har mye å være stolt av.
juleaktiviteter

hva pleier dere å finne på med barna i jula?

trenger tips og ideer som jeg kan finne på sammen med min 4 åring..

Sist endret av hm80; 05-12-2007 kl 18:30.
hm80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-12-2007, 21:29   #2
Supermedlem

Simba 1 sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Sted: ved fjord og fjell
Meldinger: 1,173
Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.
Sv: juleaktiviteter

Tja... hvis vi ser bort i fra all selskapelighet med besøk hos familie og venner både borte og her hjemme hos oss selv, ser jeg frem til noen koselige stunder ute, gjerne i skogen, på spark eller med kjelke. Eller til fots, avhengig av snømengden!

Jeg har tenkt vi skal ta oss en fin spasertur til barnevakten vår sin egen hest, det er i passe gåavstand herfra, nok til at det blir en tur ut av det.

Hyggelige lesestunder, spille spill (ungene har begynt å komme dit hen nå), og kanskje dra til badeland.

Lengre har jeg ikke kommet i tankerekka, men vi er så heldige i år at vi har fri HELE julen!! Det ser jeg skikkelig frem til.
Gammel 05-12-2007, 22:22   #3
Supermedlem

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tromsø
Meldinger: 892
MP Rating: 100% (2)
caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.

Her blir det nok en del besøk til slekt og sikkert får vi en del besøk.
Det blir lek med alle de nye presangene,være ute og leke.Tegne,male...ja slikt vi gjør til vanlig.
caremi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-12-2007, 03:09   #4
Medlem

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Back in Norway!
Meldinger: 496
Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.

Jentene mine lager hjemmelagede takkekort og sender til julegavegiverne.
Da får de utfolde seg med saks, glitter og lim, samtidig som de lærer å takke skikkelig for det de har fått.

En annen ting vi liker å gjøre, både før og etter jul, er å lage et "utetre" til fuglene. Vi henger bl.a. kongler som er smurt med peanøttsmør og dyppet i fuglefrø.
Minn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:48.