Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-10-2007, 12:13   #1
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,571
MP Rating: 0% (0)
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.
hyper Julegave til kjæresten/sambo/mann/barnefar..

Ja,det er jo snart jul.
Hva skal dere gi deres andre halvdel?

Trenger tips og ideer
Gammel 01-10-2007, 12:19   #2
Seniormedlem

MillaGTI sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,706
MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.
Sv: Julegave til kjæresten/sambo/mann/barnefar..

Hvert år får far i huset her ei ny Diesel-bukse.. (ikke planlagt noen av åra, men jeg ender opp i en klesbutikk for menn med ekstremt god hjelp hvert år.. )

Fra unga fikk han klokke i fjor, åra før husker jeg rett og slett ikke.....

I år blir det nok ei Diesel-bukse (smarte sambo sjekka olje-stand på bilen med favorittbuksa si og det dryppa på buksa... ), og noen smågaver fra barna jeg ikke har tenkt på enda..
Gammel 01-10-2007, 12:41   #3
VIP-Medlem

Mondeo sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Rogaland
Meldinger: 5,804
Blogginnlegg: 11
MP Rating: 100% (1)
Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.

Mannen her i huset får et års abonnement på Autofil. Så tror jeg kanskje han får gavekort på Mekk eller noe tilsvarende. Han har bursdag også rett før jul, så jeg må komme opp med en ide eller to til, men er temmelig blank.

Mondeo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2007, 13:07   #4
Seniormedlem

Sissel sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Nordland
Meldinger: 2,210
MP Rating: 100% (2)
Sissel har et ubeskrivelig bra rykte.Sissel har et ubeskrivelig bra rykte.Sissel har et ubeskrivelig bra rykte.Sissel har et ubeskrivelig bra rykte.Sissel har et ubeskrivelig bra rykte.Sissel har et ubeskrivelig bra rykte.Sissel har et ubeskrivelig bra rykte.Sissel har et ubeskrivelig bra rykte.Sissel har et ubeskrivelig bra rykte.Sissel har et ubeskrivelig bra rykte.Sissel har et ubeskrivelig bra rykte.

Er usikker, men det blir ofte turklær eller turutstyr. Har også tenkt på abo på ViMenn.
Gammel 01-10-2007, 13:19   #5
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,571
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

Syns det er så jækla vanskelig...
Hvertfall siden han påstår han har "alt"
Hjelper ikke at han har bursdag til helga heller
Gammel 01-10-2007, 13:20   #6
Seniormedlem

jeanett sin avatar

Sted: Lindeberg, Oslo
Meldinger: 2,019
jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har faktisk ikke peiling selv jeg.. så abonnerer på denne tråden..
Kanskje et kult sølvarmbånd eller noe..
Parfyme, eller noe klær kanskje...

08.08.09 Bryllupstråden min
jeanett er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2007, 13:26   #7
Supermedlem

Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 1,451
Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.

Aner ikke. Men i fjor så fikk han skibukse som passa til jakka han fikk til bursdagen i november. Ny mobiltelefon og pondus boka.
Han ble ihvertfall utrolig fornøyd.

Men i år så vet jeg virkelig ikke, vi har mindre penger i år og. Antageligvis blir det vel den nye pondusboka i år og.

Tussi jenta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2007, 14:28   #8
Seniormedlem

Heidipus sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 1,992
Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.

Har virkelig ingen anelse... Håper han gjør som i fjor, da skrev han ei ønskeliste og krysset av de tinga han ønsket seg mest. For meg så det ut som en haug av bokstaver og tall tilfeldig satt sammen, så jeg tok med meg lista inn på en musikkforretning og pekte og forklarte at jeg skulle ha "det der". Mannen bak disken flirte godt av meg, men sambo ble overfornøyd
Synes det egentlig var en grei løsning, for han ønsker seg som regel noe teknisk til gitar eller data, og er veldig spesifikk på type, modell, merke o.l. Er i utgangspunktet ganske ugrei å kjøpe noe til liksom.
Heidipus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2007, 14:41   #9
Supermedlem

Lilleklump sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,392
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 100% (1)
Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.

Abbonere...like vanskelig år etter år...
Gammel 01-10-2007, 14:45   #10
Seniormedlem

Verdande sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Meldinger: 2,226
Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.

Har ikke tenkt så langt enda, men verktøy,klær, musikk el.
Eksperimentsett er også noe han liker,vurderer faktisk å gi han et skikkelig mikroskop og et kjemisett.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:52.