Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-09-2008, 13:44   #1
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Buskerud
Meldinger: 20
MP Rating: 0% (0)
MorEva er en ukjent størrelse akkurat nå.
Julegaver

Nå er det noen år siden jeg var her inne på Nybaktmamma, men synes det er veldig allright å lese alle de morsome og nyttige innleggene dere legger inn her, så da blir mitt første innlegg om Julen. Jeg er kjempe glad i julen, men kunne godt tenkt meg at det var varmt ute isteden for kaldt, selv om det er kjempe koselig med peiskos, snø ute og masse julepynt
mine julegaver i år tenkte jeg at skulle være mest mulig hjemmelagede, har veldig mange som blir utrolig glade for å få hjemmelagede gaver, men har egentlig aldri hatt tid til det, men i år skal jeg begynne litt tidlig, ungene er heller ikke så små, (4,5 og snart 2) så de kan jo hjelpe til litt. Jeg tenkte jeg skulle strikke litt, og hekle litt, grytekluter, teppe o.l, og lage såper, og godteri.. jeg gleder meg til å starte alerede!!! Ser det er noen her som også har begynt å tenke på julegavene
Så mitt spm. er vel.. Hva kunne du tenke deg å få av hjemmelagede gaver??
MorEva er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-09-2008, 13:47   #2
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,165
MP Rating: 100% (1)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Julegaver

Jeg hadde blitt glad for alt hjemmelaget egentlig, men satt veldig stor pris på hjemmestrikket, heklede grytekluter og hjemmelagede godteri.

Har du noen gode oppskrifter på godteri?
__________________
Jente 20 feb 05
Gutt 23 sep 08
(UCF på SM)
millact er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-09-2008, 13:50   #3
VIP-Medlem
 
[Mon|] sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 5,613
MP Rating: 0% (0)
[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Julegaver

Hjemmestrikkete ullsokker helt klart.. jeg sliter x antall par i løpet av en sesong, så det er noe jeg aldri kan få for mye av (også er det bare bestemora mi som strikker sokker, og hun begynner å bli rimelig lei )
__________________
04
02
[Mon|] er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-09-2008, 14:17   #4
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Buskerud
Meldinger: 20
MP Rating: 0% (0)
MorEva er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Julegaver

Sitat:
Opprinnelig postet av millact Vis post
Jeg hadde blitt glad for alt hjemmelaget egentlig, men satt veldig stor pris på hjemmestrikket, heklede grytekluter og hjemmelagede godteri.

Har du noen gode oppskrifter på godteri?
Jeg har faktisk aldri laget godteri før, men svigermor har noen gode oppskrifter på drops som jeg tenkte jeg skulle spørre om å få.
Ellers finnes det sikkert noe på nettet
MorEva er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-09-2008, 14:43   #5
kie
Seniormedlem
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Meldinger: 2,134
MP Rating: 0% (0)
kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Julegaver

Her har du i alle fall en oppskrift på hjemmelaget marsipan.
__________________
kie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-09-2008, 21:50   #6
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,165
MP Rating: 100% (1)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Julegaver

Sitat:
Opprinnelig postet av kie Vis post
Her har du i alle fall en oppskrift på hjemmelaget marsipan.
Takk!
__________________
Jente 20 feb 05
Gutt 23 sep 08
(UCF på SM)
millact er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-09-2008, 22:28   #7
kie
Seniormedlem
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Meldinger: 2,134
MP Rating: 0% (0)
kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Julegaver

Bare hyggelig.
__________________
kie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-09-2008, 04:06   #8
kie
Seniormedlem
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Meldinger: 2,134
MP Rating: 0% (0)
kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Julegaver

Jeg fant enda flere.
__________________
kie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-09-2008, 07:18   #9
Supermedlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 1,474
MP Rating: 0% (0)
Billa21 har en strålende fremtid.Billa21 har en strålende fremtid.Billa21 har en strålende fremtid.Billa21 har en strålende fremtid.Billa21 har en strålende fremtid.Billa21 har en strålende fremtid.Billa21 har en strålende fremtid.Billa21 har en strålende fremtid.Billa21 har en strålende fremtid.Billa21 har en strålende fremtid.Billa21 har en strålende fremtid.
Sv: Julegaver

Jeg er ikke så begeistra for å få hjemmelagd godteri. Er heller ikke noe glad i hekla ting. Såper eller strikka-klær er ålreit. Kalender med bilder er også en fin ting!
__________________
Storesøster 05
Lillebror 06
Billa21 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-09-2008, 16:15   #10
kie
Seniormedlem
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Meldinger: 2,134
MP Rating: 0% (0)
kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Julegaver

Det er nok smak og behag, ja.
Etter at jeg fikk smake mannens hjemmelagede marsipan, har den butikkjøpte aldri blitt det samme igjen.
__________________
kie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
julegaver, marsipan


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:36.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com