Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-11-2007, 15:14   #1
mff
Medlem

Medlem siden: Jun 2003
Meldinger: 150
MP Rating: 0% (0)
mff er som en lysfontene.mff er som en lysfontene.mff er som en lysfontene.mff er som en lysfontene.mff er som en lysfontene.mff er som en lysfontene.mff er som en lysfontene.mff er som en lysfontene.mff er som en lysfontene.mff er som en lysfontene.mff er som en lysfontene.
Julegaver som hjelper

Hei

I fjor handlet jeg mange av julegavene i nettbutikken til unicef.no, og tenkte å gjøre det samme i år. Jeg kjøpte også julekortene der, og limte inn bilder av barna.

Er det noen som vet om flere organisasjoner som selger julekort eller julegaver hvor inntekten går til noen som trenger pengene mer enn handelstanden?

For øvrig har jeg selv tenkt å ønske meg et bidrag til røde kors, leger uten grenser o.l av alle som spør. Selv om jeg synes det er veldig koselig med julegaver, tror jeg faktisk at jeg kommer i like god julestemning av tanken på at "min" julegave kanskje gir mat til en familie, legehjelp til krigsofre, eller skolegang til et barn.

Kanskje en idè for flere som føler de har det de trenger?

Sist endret av mff; 12-11-2007 kl 15:18.
mff er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-11-2007, 21:02   #2
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,433
MP Rating: 100% (1)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Julegaver som hjelper

Jeg kjøpte også julegaver hos Unicef i fjor.

Ønsker også linker og legger ut denne

http://www.gaversomforandrerverden.no/home/default.aspx
millact er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2007, 02:13   #3
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 38
Bopi2007 er som en lysfontene.Bopi2007 er som en lysfontene.Bopi2007 er som en lysfontene.Bopi2007 er som en lysfontene.Bopi2007 er som en lysfontene.Bopi2007 er som en lysfontene.Bopi2007 er som en lysfontene.Bopi2007 er som en lysfontene.Bopi2007 er som en lysfontene.Bopi2007 er som en lysfontene.Bopi2007 er som en lysfontene.

Hva med julegave for å støtte dem som jobber for utrydningstruede dyr, bedre jordklode og bedre klima?

Se her: http://www.wwf.no/du_kan_hjelpe/pandashop/index.cfm
Gammel 13-11-2007, 09:54   #4
mff
Medlem

Medlem siden: Jun 2003
Meldinger: 150
mff er som en lysfontene.mff er som en lysfontene.mff er som en lysfontene.mff er som en lysfontene.mff er som en lysfontene.mff er som en lysfontene.mff er som en lysfontene.mff er som en lysfontene.mff er som en lysfontene.mff er som en lysfontene.mff er som en lysfontene.

Takk for linker!

Går det an å legge denne tråden på "utenfor tema" også, mon tro?
mff er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2007, 22:23   #5
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,433
MP Rating: 100% (1)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.

www.gavermedmening.no
millact er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-11-2007, 22:34   #6
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,592
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Her kan man kjøpe en valp via blindeforbundet
http://www.blindeforbundet.no/gienvalp/

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-11-2007, 12:53   #7
Medlem

Medlem siden: May 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 418
Sofus-mor har mye å være stolt av.Sofus-mor har mye å være stolt av.Sofus-mor har mye å være stolt av.Sofus-mor har mye å være stolt av.Sofus-mor har mye å være stolt av.Sofus-mor har mye å være stolt av.Sofus-mor har mye å være stolt av.Sofus-mor har mye å være stolt av.Sofus-mor har mye å være stolt av.Sofus-mor har mye å være stolt av.Sofus-mor har mye å være stolt av.

www.symbolskegaver.no

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:57.