Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-11-2002, 13:39   #1
_Nina_
Gjest

Meldinger: n/a
Julen bringr frem mange tanker... om ett år frem i tid

Joda, det er over 1 år til neste jul, men nå som julen nærmer seg så ruller også tankene frem i hodet...
EGENTLIG skulle vi feire julen med sambos familie i oslo i år, men siden Markus kom til verden ble det omgjort og vi skal feire her hjemme hos min foreldre.. Andre året vi feirer her... Så da MÅ jeg være med til Holmlia neste år Jeg vil ikke jeg...
Tanken på det gjør at jeg ikke klarer å glede meg til jul..
Hadde det bare vært oss to, så ja da kunne jeg nok godt ha reist.. i år også... men, jeg ar en lillesøster på 16 mnd, og min sønn på (til jul) 3 mnd... dvs at neste år vil de være 15mnd og 28 mnd, og ville sikkert STORKOST seg sammen Også er jeg en liten mammadalt, og er veldig glad i familien min og orker ikke tanken på å ikke få feire jul sammen med dem..
Å tenke på dette ødlegger julestemningen maximalt, jeg klarer ikke glede meg..
Min første jul med eget barn blir gleden dempet av tanke på neste år ja jeg er jo litt teit da, vet det men...

Noen som vil bytte med meg??
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-11-2002, 13:43   #2
Marieta
Gjest

Jeg skjønner godt hvordan du har det.Jeg sier som jeg har sakt i alle år,at det er ikke jul uten mamma og min familie.
Så jeg skjønner godt at du gruer deg.

Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-11-2002, 13:49   #3
Shakira
Gjest

Hei vennen.

Skjønner deg godt jeg, men hans far syns kanskje det er kos å få feire med barnebarnet og sønnen sin de også .

Selv er jeg veldig avhengig av å feire sammen med Mona jeg, også savner jeg å få feire med pappaen min .

Vi er bedt til svigermor i år, er kos det, men Mona skal også være sammen med oss i år , hun klarer seg ikke uten unga her hun vettu.

Må ikke la sånne tanker ødelegge denne jula for deg.

Bli hjemme, så kan jo alle komme til dere neste år
Gammel 17-11-2002, 14:00   #4
Seniormedlem

Sander's mamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Sørum
Meldinger: 2,069
MP Rating: 0% (0)
Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.

Hei.
Jeg synes vel egentlig at du er litt egoistis, som bare vil feire jul sammen med din familie. Det virker også som om de bor nærme deg, og du kan se de ofte.
Din samboer har jo familie han også, det kan jo tenkes at han vil feire sammen med sin familie. Det er sikkert besteforeldre der som vil feire jul sammen med sønnen og barnebarnet.
Å la hva som skjer neste julen ødelegge for denne julen er vel litt drøyt.
Du bør nok kanskje tenke litt mindre på deg selv.

Hvis du på død og liv ikke vil reise til hans familie så be de hjem til deg neste jul. Da har du jo din familie i nærheten.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:51.