Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-11-2008, 18:18   #21
Seniormedlem

hornberta sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 2,840
MP Rating: 0% (0)
hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.
Sv: Julespørrings!

Har barna julekalender? I såfall hva slags? pakkekalender og sjokoladekalender. Og BarneTV-kalender

Tenner dere adventslys søndagene i advent? Jaaa

Når pynter dere til jul med tre, nisser osv? 23.des. Skal ikke gjøres før, men adventspynt skal opp 1.des

Har dere juletre? Ekte eller "plast"? Ekte

Hva er i toppen av treet? Og hvorfor akkurat det? Stjerne

Hvor skal dere være på juleaften? Blir dere mange? 6. Er med mamma og pappa, meg og 3 søsken. Sanna skal ikke til meg i jula i år Muligens kommer bestemor og ene onkelen min som også er uten barn i jula også

Når spiser dere julemiddagen? Og hva spiser dere? Klokka 5. Pinnekjøtt, svinemår, kålrabistappe, rødkål, mandelpoteter.

Er det noe spesiell desert som hører juleaften til? Nei, det er ikke plass til dessert

Går dere i kirka juleaften? Ja, jeg spiller alltid julaften. skal spille solo i kirka med orgel. o helga natt og Ave Maria. DET er julesteming!!

Har dere nisse? Klart! Selv om vi ikke har småbarn med oss i år er det nisse. Den yngste i år er 12 år.

Hva med gavene? Deles det ut en og en, eller får alle sin haug? Hvordan gjør dere det? Deler ut en og en og alle ser på mens det åpnes. Da får man se reaksjonen på de som åpner opp, det er koselig!

Spesielle tradisjoner 1 dag jul? Da sitter man i pysjen hele dagen, spiser god mat og går kanskje en tur. Spiller spill med familien og bare er sammen.

Når fyker julepynten ut igjen? 2. januar kanskje?

Er det andre ting dere må gjøre eller må ha for at det skal bli jul for dere? Ja, lillejulaften har strenge ritualer
- Først vaske alle gulv.
- Så kjører jeg og søsknene mine (og Sanna) til nærmeste by for å kjøpe et nytt brettspill til jula.
Ta frem julepynten, sette utover nissene og pynten, ta inn treet.
Det pynter jeg og søsknene mine (og Sanna) mens mamma og pappa lager kveldsmat. Når vi er ferdige kommer de inn i stua, og får se det overlessa treet. HVERT år krangler jeg og broren min om glitteret! Jeg mener det sskal henge fra toppen og ned, han mener at det skal snurres rundt treet Men nå er han sterkere enn meg da, så...

Så spiser vi god mat med all hjemmelaget mat; rundstykker, boller, brød, kjøttpålegg, eggerøre, røyakaks, kakao Da er det jul i huset! Og så se på TV og spille litt spill mens vi har stearinlys på og treet lukter godt.

Aaaah, gleder meg!!
Gammel 25-11-2008, 18:18   #22
VIP-Medlem

Venna sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 5,802
Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.

Har barna julekalender? I såfall hva slags?
Ja, de deler en pakkekalender, gave til begge hver dag.
Tenner dere adventslys søndagene i advent?
Tenner alle 4 hver kveld fra første søndag i advent og frem til 1 januar vi.
Når pynter dere til jul med tre, nisser osv?
Nisser, duker og all annen pynt kommer lørdag før første søndag i advent, juletreet kommer siste helgen før julaften.
Har dere juletre? Ekte eller "plast"?
EKTE! Edelgran
Hva er i toppen av treet? Og hvorfor akkurat det?
Stjerne, fordi jeg har vokst opp med det.
Hvor skal dere være på juleaften? Blir dere mange?
Hos svigerfar og samboer Blir 6 voksne og 3 barn.
Når spiser dere julemiddagen? Og hva spiser dere?
Hos oss og min familie spiser vi klokka 17, og da kalkun med poteter, grønnsaker, hjemmelaget saus, lefser, ananas. Hos svigers er det ribbe og pinnekjøtt. Tar med egen mat til meg og ungene, for vi spiser ikke den slags.
Er det noe spesiell desert som hører juleaften til?
Riskrem med rørte jordbær.
Går dere i kirka juleaften?
Nei.... Ikke ellers heller.
Har dere nisse?
Har det når vi er hjemme hos oss selv, aner ikke hos svigerfar.
Hva med gavene? Deles det ut en og en, eller får alle sin haug?
En og en, og alle venter mens mottager åpner.
Spesielle tradisjoner 1 dag jul?
Sløver, spiser laaang lunsj og har middagsgjester på kalkunrester
(i år blir det nystekt kalkun)
Når fyker julepynten ut igjen?
Siste dag før arbeidsstart. Men siden jeg er sykemeldt i år, så kanskje den får stå litt til.
Er det andre ting dere må gjøre eller må ha for at det skal bli jul for dere?
Røkelse, julegaveinnpakningskveld med julemusikk, peppernøtter, kaffe/te og bare ektemannen og meg.
Gammel 25-11-2008, 18:26   #23
Seniormedlem

Humle sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 2,207
Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja de har NRK barnetv kalenderen og en pakkekalender..

Ja
Siste uka før jul. Treet pynter vi lillejulaften..

Vi har ikke bestemt oss ennå

Stjerne

Hjemme eller hos en av våre foreldre

Vi spiser pinnekjøtt og ribbe kl fem

Riskrem og karamellpudding

Nei men vi er på kirkegården

Har dere nisse?
JA
Hva med gavene? Deles det ut en og en, eller får alle sin haug? Hvordan gjør dere det?
Alle får først hver sine gaver hos nissen så får alle en etterhvert som de åpner
Nei

Første eller andre helga i januar

Vaske, bake, hente levere gaver, julemusikk

Sist endret av Humle; 25-11-2008 kl 18:29.
Humle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-11-2008, 18:41   #24
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

hjemmelaget kalender med pakker. Noen harde, mjuke og spiselige.

ja det gjør vi.

Egentlig lillejulaften, men i år skal vi vekk så vi vurderer å pynte litt før tida.

her blir d ekte! tror vi skal hugge d sjøl også i år

en sånn stygg plaststjerne som muttern også har. Må jo være den man er vant til

vi skal mest sannsynlig være hos svigers. Der er det maaaaange.
Alternativ to er at min søster og datter feirer med oss i hytta vår (det er mer som et lite hus da men.. m vann og toalett og alt)

jeg pleier fra min side å spise i 5 tiden... men hos svigers er det noe senere.

riskrem

nej, på julaften er vi bare inne

Har dere nisse?
ikke alltid, men prøver på d

Hva med gavene? Deles det ut en og en, eller får alle sin haug?
Hvordan gjør dere det?
jeg liker å ta en og en, og se hva vedkommende får osv.. helst skrive liste også så jeg klarer å holde oversikt... MEN... i fjor da vi var hos svigers ble d litt anderledes. D var så mange, vi hadde enda drevet m opp-pakking om vi ikke speeda opp litt.

kose seg med "pakkene" og god mat. Lang god frokost m MYE godt!

Den dagen jeg plutselig får NOIA. ikke så lenge etter nyttår egentlig

D er jo enkelte ting man må se på tv, og familie man besøker og sånn, julesokk, spill, julemusikk, julemat... lese bøker.... MASSE KOS! og helst vil vi ha snøøøøø! men d skjer ikke alltid herpå sunnmøre iallfall.

Og ja... god før-jul alle sammen!!!

takk d samme du
Gammel 25-11-2008, 21:40   #25
Supermedlem

gunnild1979 sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: sør-trøndelag
Meldinger: 524
gunnild1979 har mye å være stolt av.gunnild1979 har mye å være stolt av.gunnild1979 har mye å være stolt av.gunnild1979 har mye å være stolt av.gunnild1979 har mye å være stolt av.gunnild1979 har mye å være stolt av.gunnild1979 har mye å være stolt av.gunnild1979 har mye å være stolt av.gunnild1979 har mye å være stolt av.gunnild1979 har mye å være stolt av.gunnild1979 har mye å være stolt av.

De har Ole brum julekalender

Tenner dere adventslys søndagene i advent?nei

Når pynter dere til jul med tre, nisser osv?bruker å gjøre det lillejulaften,men barna skal dra til pappen 19 des,så det blir før den tid.Så de kan være med.

Har dere juletre? Ekte eller "plast"?ekte

Hva er i toppen av treet? Og hvorfor akkurat det?stjerne,for det er tradisjon.

Hvor skal dere være på juleaften? Blir dere mange?Vi skal være hos sambos besteforeldre,vet ikke hvor mange vi blir.Men tror det blir endel ja.

Når spiser dere julemiddagen? Og hva spiser dere?regner med at det blir klokken 17,vet ikke helt.Siden det jeg feierer med familen hans.

Er det noe spesiell desert som hører juleaften til?Riskrem

Går dere i kirka juleaften?Nei,tenner lys på gravene

Har dere nisse?vet ikke,bruker å ha det når ungene er hos oss ja.

Hva med gavene? Deles det ut en og en, eller får alle sin haug? er vant med å dele ut en haugHvordan gjør dere det?Bytter på å lese opp navn å dele ut gavene

Spesielle tradisjoner 1 dag jul?Julefrokost

Når fyker julepynten ut igjen?det varierer

Er det andre ting dere må gjøre eller må ha for at det skal bli jul for dere?må se tre nøtter til askepott,da er det jul

gunnild1979 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-11-2008, 21:54   #26
Seniormedlem

Multebær sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 2,320
Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.

Barna har aktivitetskalender med masse morsomme aktiviteter i, som inkluderer hele familien,besteforeldre, tanter osv.
Pakkekalender avskaffa vi for noen år siden, pengene gir vi til veldedighet.

Ja, det gjør vi. I år må jeg ut og finne ny adventsstake for vår er så stygg. Eller kanskje jeg kan dekorere den med noe kult. :kreativ:

Vi pynter 23. desember. Nisser er det få av her gitt. Vi pynter med engler, stjerner og masse lys.

Vi har plast, men det spørs om vi ikke skal ha ekte i år. Vi får sjå. Plastikktreet vi har er veldig fint, altså.

En stjerne. Fordi det er fint, og fordi den tradisjonen sitter sterkt i. Stjerna skal på til sist. :nostalgisk:

Vi skal være hjemme hos oss selv. Det blir oss fem og min mor. Det kommer til å bli veldig koselig! Vi har alltid vært så mange på julaften, så i år blir det en "rolig" jul. Første jula vårt i nyhuset.

For barnas del, så de skal få mest mulig av dagen og kvelden med seg spiser vi i 15.30-tiden. Vi har tradisjonelt spist både ribbe og pinnekjøtt. I år har vi en diskusjon gående om vi skal kutte ut en av delene og i såfall hva. Jeg vil ha pinnekjøtt, men tror jeg er nedstemt. Vi blir uansett hva det ender på å spise begge deler i løpet av jula, samt kalkun og finnebiff.

Multebær!

Jeg og min samboer går ikke i kirka, men min mor pleier å ta med seg barna i kirka. Vi bor tredve meter fra kirka nå, så kanskje jeg går en tur.

Har dere nisse?
Ja, vi har pleid å ha det, men de to eldste har gjennomskuet han, så i år vet jeg ikke om vi skal ha nisse. Jeg synes i grunn ikke noe særlig om nisser, men det er jo for ungenes del da. Jeg tror vi venter til neste år da minstemann er så stor at han skjønner mer av hva en nisse er.

Hva med gavene? Deles det ut en og en, eller får alle sin haug? Hvordan gjør dere det?
Gavene deles ut en og en, og alle følger med på når de pakkes opp. Barna er pakkeopplesere og utdelere. Det tar lang tid, men er kjempekos!

Da går vi i pysjen til langt på dag. Vi spiser deilig brunch av maten fra dagen før + masse andre godsaker. Vi spiller spill, får beundret gavene skikkelig og bare koser oss skikkelig. Vi drar ikke på besøk og får heller ikke besøk denne dagen. Mulig vi inviterer min far og hans familie hit. Vi er litt i startgropa på å løsrive oss fra gamle tradisjoner.

13. dag jul. I år går den nok litt før, så jeg har jula ute når jeg begynner på jobb igjen.

- Julestrømper til hele familien henges opp på rekke og rad, og fylles med masse godsaker og gaver. De koser vi oss med grytidlig på morgenen julaften.
- Julemusikk og julelydbøker
- Julegrøt med mandel på formiddagen julaften
- Deilig julefrokost med inviterte gjester klokka 08 på julaften.
- Grevinnen og hovmesteren.
- Vennelag med kortspill og nogot attåt
- Pepperkakehus
- Nytt brettspill el. tvspill for hele familien som spilles julaften kveld
- Mor tar seg en juleøl når det skinner i hver en krik og krok, treet er pynta (det pyntes når barna er i seng), sneen daler ned og julemusikken spilles på cd-spilleren. Hun er da også veldig nostalgisk. Øyeblikket er magisk. Da er det jul!
- Ingen jul uten masse mandariner og fenalår!
- Nyttårsaften sammen med gode venner og deres barn.

Sist endret av Multebær; 25-11-2008 kl 22:02.
Multebær er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-11-2008, 09:49   #27
VIP-Medlem

tinwin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 8,639
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.

Pakkekalender her og en kalender hos pappa'n sin
Ja, selvfølgelig.. det er så koselig!!
Huset er ferdigvasket i alle kroker til 1.desember, og da begynner så smått pynting også Elsker jula og vil den skal vare leeeeeeeeeenge! Treet kommer inn og pyntes lille julaften!
Ekte Ut i skogen og hogger det selv sammen med vennepar med barn! Kjempekoselig tradisjon!
Har vært vant til stjerne hjemmefra.. men har faktisk lyst på engel selv! Liker engler veldig godt og syns ideen om at en engel våker over oss på toppen av treet er fint!

Skal være hjemme tenker jeg Vi blir vel 7stk i år!
Først må sølvguttene synge julen inn kl 17... pleier spise litt etter det, kanskje 17.30 Spiser ribbe m/svor, medisterkake, medisterpølse, sosisser, potet, surkål, rødkål, rosenkål, saus
Moltekrem Riskrem har vi 1.dag jul!
Nei, men syns det høres veldig koselig ut!
Har dere nisse?
Skal det i år ja
Deler ut litt etter litt.. blir 2-3 stk som åpner samtidig! Vi prøvde ett år med at vi skulle åpne en etter en... det gikk dårlig og det tok laaaaang tid... ble drittlei pakker etterhver
Familiemiddag!
13 dag jul
Alle små og store forberedelser må til Gleeeeder meg
Gammel 27-11-2008, 12:20   #28
Seniormedlem

*Silje* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 2,030
MP Rating: 100% (1)
*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.

Har barna julekalender? I såfall hva slags? Ja, en pakkekalender. Hvis jeg rekker å lage i år...

Tenner dere adventslys søndagene i advent? Ja

Når pynter dere til jul med tre, nisser osv? Juletreet blir pyntet bittelille julaften i år, da vi venter overnattingsbesøk lille julaften. Resten kommer litt etter hvert

Har dere juletre? Ekte eller "plast"? Ekte

Hva er i toppen av treet? Og hvorfor akkurat det? Stjerne, aldri vurdert noe annet liksom

Hvor skal dere være på juleaften? Blir dere mange? I år skal vi til svigers... Første julen min "borte" fra familien. Så litt spent på det. Vi blir 12 voksne og 2 gutter på 2-3 år

Når spiser dere julemiddagen? Og hva spiser dere? Setter oss til bords når jula ringer inn kl 17. Ribbe, medisterpølse med tilbehør

Er det noe spesiell desert som hører juleaften til? Riskrem pleier vi å ha, vet ikke åssen det er hos svigers

Går dere i kirka juleaften? Det hender

Har dere nisse? Håper ikke det, jeg er redd nissen...

Hva med gavene? Deles det ut en og en, eller får alle sin haug? Vi pleier å gi en og en, så alle får se hva alle får

Spesielle tradisjoner 1 dag jul? Deilig, lang julefrokost, slakking, og middag hos mormor og bestefar

Når fyker julepynten ut igjen? Når jeg er lei

Er det andre ting dere må gjøre eller må ha for at det skal bli jul for dere? Risengrynsgrøt på formiddagen og masse kos og avslapping

sept 06

*Silje* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-11-2008, 12:36   #29
Supermedlem

edlih sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,060
MP Rating: 100% (3)
edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.

Begge barna her har pakkekalender, ellers så har alle inkl. mannen og meg sjokolade kalender

Ja

Treet blir pyntet 22 desember. Nissene kommer nok frem noe tidligere

Ja, vi har edelgran

Der har vi julestjerna. Har bare alltid blitt son

Vi skal være hjemme hos oss. Vi blir 11stk

Middagen blir servert klokken 17.00 når jula ringes inn. Ribbe

Riskrem med hjemmelaget jorbærsaus ( jordbær fra hagen)

Går dere i kirka juleaften? Ja

Har dere nisse? Ja

Her deles ut en og en så alle kan få en anledning til å se hva alle får

Spesielle tradisjoner 1 dag jul? Da samles vi hjemme hos min mor

Når fyker julepynten ut igjen? Rett over nyttår

* Familie kos,
* Baking med slekta og grøtspising etterpå

* Julekalenderen på TV
* Julemusikk
* Vasking av huset
* Pynting

Takk like så

edlih er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-11-2008, 14:26   #30
Juniormedlem

Calliemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Sted: I huset vårt
Meldinger: 40
Calliemor har mye å være stolt av.Calliemor har mye å være stolt av.Calliemor har mye å være stolt av.Calliemor har mye å være stolt av.Calliemor har mye å være stolt av.Calliemor har mye å være stolt av.Calliemor har mye å være stolt av.Calliemor har mye å være stolt av.Calliemor har mye å være stolt av.Calliemor har mye å være stolt av.Calliemor har mye å være stolt av.

Har ikke barn enda, men sambo får

Jepp
Treet kommer på lille julaften, men ellers blir alt satt opp i løpet 1 uka i Desember
Plast, tåler ikke ekte
Stjerne, det er tradisjon
Her hjemme, 4 + katt, hamster og mageboer'n
Kl 17. Ribbe, stek, karbonade kaker, medisterpølser, grønnsaker, rødkål, surkål, brunsaus......
Riskrem og sjokoladepudding
Nei, men skulle ønske jeg rakk det
Har dere nisse?
Til Neste år skal vi ha det.
Alle får sin haug
God frokost
I år går den ut 2. Januar, håper fødselen starter etter en rundvask Men det må skje ETTER nyttårsaften.
Må se grevinnen og hovmesteren, askepott og tegnefilmer.
Calliemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:44.