Da var det igang, ja.....hvem skal feire sammen med hvem?
Siden anemonemannen og jeg ble sammen har vi byttet på å være hos mine og hans foreldre (skilte, så det er hos mamma'n)...
I fjor var vi hjemme hos oss (første jul i nytt hus) og da var hans mor og bestemor hos oss + baby'n i magen. + 2 hunder
Vi er nå invitert hjem til hans mor med hans søsken m/ følge.
Det er jo forsåvidt greit nok, og vi hadde vel egentlig tenkt å svare ja (med forbehold om at vi får komme alle sammen) . Vi teller nemlig 2 voksne, 1 baby og 2 hunder. Reiser jo ikke bort på julaften og lar gutta(les:hundene) være hjemme alene, på en sånn dag. Noen vil vel sikkert si at det er jo bare hunder, MEN, det er jo barna våre det også. Vi reiser ikke bort uten dem!
Tror nok egentlig at det skal gå greit, men så får jeg vite en annen ting. Mine foreldre skal være hjemme alene
Egentlig er det jo da meningen at vi skal være med dem, siden vi var med svigers i fjor. Men gubben vil helst være med sine søsken.
Jeg får dårlig samvittighet fordi mine er alene, og hans mor har jo besøk. Da kan jo vi dra til mine.
Ihvertfall kom vi fram til en liten diskusjon på hva som "teller"
Jeg mener det er hvem man er sammen med som skal gå på rundgang, at man bytter på.
Og gubben mener det er hvor man ER som teller.
Det er det dummeste jeg har hørt
Hva mener dere damer (og noen pappa'r)???