Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-04-2002, 10:01   #1
Evita
Gjest

Meldinger: n/a
Klær til 17. mai?

Hva har dere tenkt å bekle deres små håpefulle med på nasjonaldagen? Matrosdress? Bunad? Dress? Rød kjole?

Martin vel være ca et halvt år, og jeg ANER ikke hva jeg skal ha på ham... Synes kanskje at skjorte og slips blir litt pussig på så små gutter. Og så liten bunad har jeg ikke tilgang på, tror jeg. Matrosdress??? Søtt, men litt rart? Ikke vet jeg.

Evita
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-04-2002, 10:10   #2
Veteranmedlem

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 4,974
MP Rating: 0% (0)
Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.

Synne har en nydelig bunad som venter på henne til neste år.
Det er litt væravhengig hva vi skal ha på henne. Men mormor strikket en nydelig drakt til henne i blått og rødt. med hatt til.
Nelle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-04-2002, 10:17   #3
Kathrin
Gjest

matrosdess er veldig fint da synes jeg Noah hadde det på seg i jula å han var bare sååååå nyyydelig

Kathrin & Noah
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-04-2002, 10:19   #4
Evita
Gjest

har du bilde?

Hei Kathrin!

Har du bilde av gullungen i matrosdress? Det hadde vært kjekt å se!

Evita
Gammel 08-04-2002, 10:23   #5
VIP-Medlem

Mondeo sin avatar

Sted: Rogaland
Meldinger: 5,804
Blogginnlegg: 11
MP Rating: 100% (1)
Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.

Farmor til Sondre holder på å strikke et nydelig sett(bukse og vest) i mørkeblått.Visste ikke noe om det jeg,fikk se det her i helga og da var hun nesten ferdig. Ble kjempeglad jeg,for vi har lurt fælt på hva han skal ha på seg i konfirmasjon og til 17.mai.Men nå er jo det problemet løst jo!

Mondeo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-04-2002, 11:02   #6
Supermedlem

Annevenn sin avatar

Meldinger: 818
Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.
Matrosdress

Jonathan fikk en kjempefin matrosdress i mørkeblå og hvit fløyel av mormoren i høst, og den passer enda (er i 68, men er ganske stor)

JEg krysser fingra for at den passer til 17. mai. Ellers aner jeg ikke hva han skal gå med.

Krysser fingra for at jeg kommer inn i bunaden min også. Ellers har vi enda et problem......
Gammel 08-04-2002, 11:35   #7
VIP-Medlem

Eirill sin avatar

Meldinger: 6,704
Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.

Tuppsjura skal ha denne på seg i både konfirmasjon og på 17. mai.

Hun fikk sølje i dåpsgave, og den skal på for første gang på 17. mai.
Gammel 08-04-2002, 12:07   #8
Seniormedlem

Kengu sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Meldinger: 2,455
MP Rating: 100% (1)
Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.

Ru skal ha på seg rød lue og jakke som mormor har sydd, rødrutete bukse og røde sko.
Er like lykkelig som Annevenn for at bunaden passer! Vel og merke hvis jeg ikke har melkespreng......

Har ikke jakken, lua og buksa her, men er et et bilde av skoene hennes. Str 13/14.... Råskjønne!

Sist endret av Kengu; 06-09-2004 kl 14:41.
Kengu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-04-2002, 14:37   #9
Hummingbird
Gjest

Holder på å strikke en liten drakt til mathias. Den blir litt bunadsaktig. Håper bare jeg greier å bli ferdig til den 17.. Jeg er ikke like effektiv med strikkepinnene nå etter at han er kommet. Har ikke tort å prøve bunaden min ennå, jeg. Nærmest sikker på at det ikke går. Så der har jeg et problem - har ikke tenkt å kjøpe finklær i 2 størrelser større enn jeg brukte før.

Hilsen KJersti
Gammel 08-04-2002, 15:31   #10
Tidligere bruker
Gjest

Kristian skal ha bunad på 17.mai. Eller hvertfall bunad aktig.
Bukse, vest og skjorte. Bestemoren til samboeren syr bunader så hun syr til han
Blir sikkert kjempefin. Skal i konfirmasjon helga etter så da blir det nok brukt da også!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:54.