Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-11-2002, 18:25   #1
Vesla
Gjest

Meldinger: n/a
Kreative tips til 30-års gave!!!!!!!

Det trenger jeg veldig!!
Min beste venninne blir 30 år om ikke så lenge, og jeg er helt uten egne ideer!!
Har lyst til å gi henne noe spesielt, noe hun ikke glemmer med det første!! MEN HVA DA???

HJELP!!!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-11-2002, 19:25   #2
Veteranmedlem

Fluke sin avatar

Medlem siden: May 2002
Meldinger: 4,673
MP Rating: 0% (0)
Fluke har et ubeskrivelig bra rykte.Fluke har et ubeskrivelig bra rykte.Fluke har et ubeskrivelig bra rykte.Fluke har et ubeskrivelig bra rykte.Fluke har et ubeskrivelig bra rykte.Fluke har et ubeskrivelig bra rykte.Fluke har et ubeskrivelig bra rykte.Fluke har et ubeskrivelig bra rykte.Fluke har et ubeskrivelig bra rykte.Fluke har et ubeskrivelig bra rykte.Fluke har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi var flere venninner som spleisa på gavekort på dyprens og fargeanalyse/sminkeveiledning (hos Biologisk Hudpleie, men det har de kanskje ikke i Oslo) når ei venninne fylte 30. Hun ble KJEMPEFORNØYD, for noe sånt hadde hun aldri tatt seg råd til å gjøre selv...

Så kanskje et gavekort på dyprens eller noe sånt kan være noe?
Gammel 20-11-2002, 19:51   #3
Veteranmedlem

Svellen sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Trondheim
Meldinger: 4,902
MP Rating: 100% (1)
Svellen har et ubeskrivelig bra rykte.Svellen har et ubeskrivelig bra rykte.Svellen har et ubeskrivelig bra rykte.Svellen har et ubeskrivelig bra rykte.Svellen har et ubeskrivelig bra rykte.Svellen har et ubeskrivelig bra rykte.Svellen har et ubeskrivelig bra rykte.Svellen har et ubeskrivelig bra rykte.Svellen har et ubeskrivelig bra rykte.Svellen har et ubeskrivelig bra rykte.Svellen har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi var flere som spleiset på gavekort på fotpleie og kroppsmassasje til ei som fylte 30 år.

Var også i 30-årsdag sist fredag, og hun fikk gavekort på Black Design.
mars-07
Svellen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-11-2002, 20:09   #4
Seniormedlem

Sander's mamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Sørum
Meldinger: 2,069
Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.

Da jeg ble 30 fikk jeg gavekort på aromaterapi av naboene mine.
Det var kjempedeilig. Og ikke en gave jeg glemmer.
Gammel 21-11-2002, 11:18   #5
Supermedlem

Medlem siden: Oct 2002
Sted: akershus
Meldinger: 966
Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.

mange gode tips her...

hvis hun har barn så ville jeg kanskje samarbeidet med mannen hennes at din gave er barnevakt også kan han ta henne med ut på noe fint!

Storesøster 2002
Myagi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:56.