Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-02-2004, 02:06   #1
Supermedlem

Kwistin sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Ålgård
Meldinger: 1,354
MP Rating: 0% (0)
Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.
Morgengave på bryllupsdagen....

Skal dere gi det? Hva gir man hverandre?
Gammel 07-02-2004, 09:05   #2
Seniormedlem

Iben005 sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: Kristiansund
Meldinger: 1,578
MP Rating: 100% (6)
Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.

Tror mange gir klokker og smykker og sånt. Jeg ønsker meg ikke smykker ihvertfall så jeg får finne på noe annet å ønske meg Blir nok ikke vanskelig

Det blir verre å finne noe å kjøpe til mannen da
Gammel 07-02-2004, 10:18   #3
Æresmedlem

Nennemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 32,578
Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg fikk en alliansering med tre steiner av mannen min og han fikk gullklokke av meg. Begge deler er i daglig bruk og nå har vi snart seks års bryllupsdag.

Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Nennemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-02-2004, 11:39   #4
Supermedlem

metteha sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: skjetten
Meldinger: 1,417
metteha har mye å være stolt av.metteha har mye å være stolt av.metteha har mye å være stolt av.metteha har mye å være stolt av.metteha har mye å være stolt av.metteha har mye å være stolt av.metteha har mye å være stolt av.metteha har mye å være stolt av.metteha har mye å være stolt av.metteha har mye å være stolt av.metteha har mye å være stolt av.

Jeg fikk en utrolig fin ring med en stor diamant på av min kjære

Jeg kjøpte et digitalkamera med minnebrikke til han (ikke et billig kamera da, betalt 6500 kr for det......)
Gammel 07-02-2004, 14:13   #5
Æresmedlem

Delfinus sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Some place in Norway
Meldinger: 15,439
Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.

Det pleier vel å være smykker, men det er vel ingenting i veien for å finne på noe annet dersom det står øverst på ønskelisten!
Gammel 07-02-2004, 20:36   #6
Veteranmedlem

Anne M sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 3,234
Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.

Jeg kjøpte et flott ur til ham og fikk et nydelig diamant-smykke m.hvitt gull (sånn i allianse-serien)
Gammel 07-02-2004, 21:00   #7
VIP-Medlem

emin sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Harstad, Troms
Meldinger: 9,563
MP Rating: 100% (5)
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi gav hverandre gaven da vi kom til hotellrommet etter festen.
Han fikk et smykke av meg, og jeg fikk alvesmykket fra Ringenes Herre hos han.

sitter bakovervendt i Britax Secura
Hobbyblogg
emin er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-02-2004, 16:29   #8
Seniormedlem

Robyn sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 1,991
Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.

Jeg fikk enstens diamantring i hvitt gull med tilhørende øredobber, til mannen min kjøpte jeg sykkel. (Siden han fikk klokke til jul et halvt år tidligere. )

Gavene ga vi hverandre morgenen etter bryllupet.

Alle disse dagene som kom og gikk,
ikke visste jeg at de var selve livet...
Robyn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:47.