Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-02-2004, 11:59   #1
Seniormedlem

Katrinemor sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,475
MP Rating: 0% (0)
Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.
Morsdag!

GRATTIS MED MORSDAGEN ALLE SAMMEN

Jeg sto opp først idag, uten frokost og gave på sengen. Jeg fikk den kjempefine og den fineste gaven noen kan tenke seg. Jeg fikk meg en kjempefin bukett roser med masse grønt i. Jeg får så sjeldent med blomster til min kjære så det var vel på tide.

Enn du da. Hvordan har din dag vært så langt? Fått frokost på sengen og morsdagsgaven? Kan ikke du fortelle hvordan din dag har vært så langt?
Vedlagte bilder
Filtype: jpg bilde 015.jpg (47.7 KB, 84 visninger)

Sist endret av Katrinemor; 08-02-2004 kl 12:11.
Katrinemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-02-2004, 16:51   #2
Supermedlem

Kwistin sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Ålgård
Meldinger: 1,354
Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.

Den var nyyydelig Katrinemor

Her står det om min dag : http://www.nybaktmamma.com/plassen/s...hreadid=117693
Gammel 08-02-2004, 19:55   #3
Veteranmedlem

Anne M sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 3,234
Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.

Jeg fikk barna og mann, frokost og gaver på sengen idag
Har bare kost meg i hele dag med dem
Fikk hjertesmykke av ungene og hjerte-charms til armbåndet mitt av min mann Flotte dikt de hadde skrevet selv, her er det fra min mann:

Er fyrstikker som kjærligheten?
Først brenner den som aldri før...
Fyr og flammer, brennende het!
Brenner hele livet ut, helt til den selv dør ut.
Går livet videre? Lar vi alt dø ut?
Det nekter jeg å tro, for jeg fortsatt elske deg når jeg har brent ut, for kjærlighten bygger en bro, en bro for oss to!

Fra ungene fikk jeg dette:

Kjære mamma
5 grunner til at du er den beste moren som fins:

*Du er suuuuuuuuuuuuper!
*Du er omtenksom og støtter oss når vi trenger det.
* Du er gavmild (hehe)
* Du har tid til oss
* Du er den du er

5 grunner til at vi syns du er litt "dum" iblant:

*
*
*
*
*

OOPS!!! Fant visst ingen!
Gratulerer med morsdagen!
Klem fra oss!

Jeg er svært heldig, det innser jeg!

Har hatt en megaflott dag, nå har vi akkurat kommet hjem fra min mor, måtte jo feire henne også! Hun fikk et flott smykkeskrin av meg.
Gammel 08-02-2004, 23:29   #4
Veteranmedlem

fluffy sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: østfold
Meldinger: 3,115
fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.

Det ble ingen stor feiring her, jeg stod opp først, og på plassen min i sofaen fant jeg blomster og et kjempe fint skrevet kort!
Så slapp jeg å lage middag i dag da, sambo ordnet med noe take away...

Anne M: Så fine dikt, må være noen kjempe skjønne unger du har! Håper vi klarer å gjøre en like god jobb med datteren vår..
Gammel 08-02-2004, 23:48   #5
M&M
Medlem

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 242
M&M er som en lysfontene.M&M er som en lysfontene.M&M er som en lysfontene.M&M er som en lysfontene.M&M er som en lysfontene.M&M er som en lysfontene.M&M er som en lysfontene.M&M er som en lysfontene.M&M er som en lysfontene.M&M er som en lysfontene.M&M er som en lysfontene.

Ingen morsdagsfeiring for meg. Jeg må nok vente på den amerikanske morsdagen som er 9. mai.
M&M er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-02-2004, 10:35   #6
Supermedlem

Elin22 sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Rogaland
Meldinger: 1,028
Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.

Det ble ikke noe morsdags feiring på meg nei

Storesøster født 20 mars 2003
Lillesøster født 9 februar 2008
Og lille bonus i magen ventes i mai/juni

Jeg var Vanessa25 på sm
Elin22 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-02-2004, 18:29   #7
Æresmedlem

Lilith sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 13,497
Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.

Nydelige blomster!!!

Jeg og tulla laget kake sammen og griste masse og spiste den og koste oss..

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:01.