Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-03-2002, 21:13   #1
Medlem

Hanna sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Trøndelag
Meldinger: 292
MP Rating: 0% (0)
Hanna er en ukjent størrelse akkurat nå.Hanna er en ukjent størrelse akkurat nå.Hanna er en ukjent størrelse akkurat nå.Hanna er en ukjent størrelse akkurat nå.

.

Sist endret av Hanna; 07-03-2003 kl 13:56.
Hanna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-03-2002, 21:20   #2
Supermedlem

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Meldinger: 772
Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.

Gratulerer !!! Det var koselig å høre
Vet ikke så mye om bryllupsplanlegging...ingen som har fridd her ennå
Gleder meg til å høre om planlegginga Nå MÅ vi virkelig komme på besøk, altså
fra Ronja
Gammel 05-03-2002, 23:11   #3
Seniormedlem

Lullen sin avatar

Sted: Akershus
Meldinger: 1,782
Lullen har en strålende fremtid.Lullen har en strålende fremtid.Lullen har en strålende fremtid.Lullen har en strålende fremtid.Lullen har en strålende fremtid.Lullen har en strålende fremtid.Lullen har en strålende fremtid.Lullen har en strålende fremtid.Lullen har en strålende fremtid.Lullen har en strålende fremtid.Lullen har en strålende fremtid.

Heisann!

Det kan være lurt å være tidlig ute med å bestille kirke og festlokale. Spesielt hvis det er vår/sommer bryllup dere tenker på.
Begynte å planlegge bryllupet nesten et år i forkant.

Gled deg!! Det var kjempfin tid fra forlovelsen og til bryllupet. Masse planlegging var det, men det var jo liltt av morro`a da!

Lykke til!
- -Oliver jan`04
.. -Leon 30.mars `07
Lullen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-03-2002, 08:53   #4
Seniormedlem

Marry sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,268
MP Rating: 100% (2)
Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi brukte 8 dager
Gikk helt fint det.Bryllupet ble flott og jeg slapp å styre med det i lang tid.
Gammel 06-03-2002, 09:20   #5
Veteranmedlem

Meldinger: 4,974
Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.

Neimen så koselig da, og det har du ikke nevnt før nå.

Ja her blir det romantikk fremover.

Jeg tror nok det er lurt å planlegge i god tid. Skal dere vies i kirken så lønner det seg å bestille med en gang dere har bestemt dere for sånn ca når.
Det hele kommer jo også ann på hvor "stort" bryllup, og hvilken tid på året. Mange velger å gifte seg på våren og ettersommeren.
Vi startet forberedelsene ca 8 mnd før og det var ikke for tidlig. Det viste seg at den kirka vi skulle vies i begynte å bli fullbooket.
Planlegger du i god tid så kan du jo være heldig med valg av lokale slik ar du ikke ender opp med det dyreste alternativet.

Dette blir spennende: Vi må få tilbakemelding etter hvert som planleggingne skrider frem.

Jeg var så skuffet over brudebilder og kjole at jeg tror jeg skal gifte meg om igjen. Kanskje på sølvbryllupsdagen

Nelle og Synne louise
Nelle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-03-2002, 11:31   #6
VIP-Medlem

Eirill sin avatar

Meldinger: 6,704
Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.

Hei Hanna!

Her i heimen ble også frieriet utført i februar, og i juni var vi herr og fru. Begynte ikke planleggingen før uti mars, men så hadde vi et lite og enkelt bryllup da. Gifta oss midt i uka, så det var ikke noe rush verken hos Schrøder eller byfogden den dagen akkurat.......

Lykke til med planlegging!
Gammel 06-03-2002, 11:46   #7
opus
Gjest

Meldinger: n/a

Gratulerer

Jeg mener at et år er det man må ha av tid til planlegging hvis man skal få det slik man ønsker det.
Som andre har nevnt før meg så er det ofte fullbooket både i kirka og selskapslokaler rundt midtsommer.
Det er godt å ha god tid til å se på flere alternativer både mht mat, lokaler, blomster osv. Kanskje kan man spare litt penger på å lete litt.

Når jeg giftet meg så begynte vi planleggingen i midten av juli (etter frieriet ) og bryllupet sto 31.12. For oss med stor slekt og mange å be så ble det knapt med tid. Det var også en vanskelig dag å få kjøkkenhjelp på. Så jeg hadde ønska meg et halvt år ekstra med tid når jeg planla mitt bryllup.

Lykke til
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-03-2002, 13:43   #8
Monique
Gjest

Gratulerer!

Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-03-2002, 14:15   #9
Medlem

Meldinger: 457
Paris har slått av rykte

Det kommer nok veldig an på når på året dere vil gifte dere. Vi forlovet oss i januar, og giftet oss i mars Det var ikke noe problem. Det var ikke vanskelig å få kirke, kjole, lokaler eller noe Så hvis dere tenker å gifte dere litt utenfor sesongen, trenger dere bare tiden det tar å sende ut innbydelser

Lykke til
Gammel 06-03-2002, 22:24   #10
K2K
Gjest

Gratulerer!!!

Her kan du se hvordan du kan disponere planleggingen din.
Lykke til!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:05.