Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-03-2002, 20:14   #1
Medlem

Sanel sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Akershus
Meldinger: 235
MP Rating: 0% (0)
Sanel har en aura rundt seg.Sanel har en aura rundt seg.Sanel har en aura rundt seg.Sanel har en aura rundt seg.Sanel har en aura rundt seg.Sanel har en aura rundt seg.Sanel har en aura rundt seg.Sanel har en aura rundt seg.Sanel har en aura rundt seg.Sanel har en aura rundt seg.Sanel har en aura rundt seg.
Question Når står dere brud?

Heisann alle gifteklare!

Etter å ha lest litt her så skjønner jeg det er noen gifteklare damer der ute. Jeg lurer på når dere skal gifte dere?

Jeg skal gifte meg den 29.juni på hjemplassen min. Jeg sitter 145 mil unna byen jeg skal gifte meg i og planlegger brullup .

Invitasjonene er klare, kjolen, lokaler, kirke og fotograf er i boks. Vi har bestemt oss for ringer og brullupsreise. Men det gjenstår en del planlegging som pynting av lokale, mat, vin til mat, klær til sambo, bukett, undertøy, transport + + +

Hvordan går det med dere?

(september 2004) og (oktober 2001)
Sanel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-03-2002, 22:25   #2
Veteranmedlem

Netty sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Meldinger: 3,652
MP Rating: 100% (1)
Netty har en strålende fremtid.Netty har en strålende fremtid.Netty har en strålende fremtid.Netty har en strålende fremtid.Netty har en strålende fremtid.Netty har en strålende fremtid.Netty har en strålende fremtid.Netty har en strålende fremtid.Netty har en strålende fremtid.Netty har en strålende fremtid.Netty har en strålende fremtid.

Vi skal gifte oss 18 mai. Så det er ikke lenge igjen. Skal holde barnedåp samme dagen.

Jeg har fått levert ut noen av inbydelsene, ikke til alle. Bestilt kirke, bryllup/dåp`s kake, ordnet med lokaler og så smått fått planlagt meny og bordplassering. Så det er endel igjen å gjøre før den store dagen....
Vi skal ikke ha så mange gjester, mellom 30 og 35 stk.
Jeg stresser ikke... håper jeg slipper å gjøre det også. Tror iallfall selv at jeg har allt under kontroll....

Det er iallfall spennende å planlegge.....
Gammel 11-03-2002, 00:49   #3
Veteranmedlem

Shanti sin avatar

Sted: Oslo
Meldinger: 3,129
Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.
24. august

som er 26-års dagen min, gifter vi oss. Denne helga flytta vi, og de siste 5 ukene har det ikke vært bryllup jeg har tenkt på..! Det eneste vi har gjort er i "booke" kirke og organist til kl. 15, og vært til samtaler med pateren som skal vie oss. Har tenkt litt på lokaler, gjesteliste og hvordan vi vil ha det, for ikke å nevne Kjolen! Gleder meg til å sette ordentlig i gang!
Gammel 11-03-2002, 11:04   #4
K2K
Gjest

Meldinger: n/a

Vi skal også gifte oss 29 juni

Jeg holder på å lage invitasjonene, så de blir ikke sendt ut før
midten av april.
Lokal og vielsessted er booket.
Kjolen er valgt ut, men ikke ferdig enda.
Alt drikke er ordnet
Fotograf er ordnet

Mat er ikke ordnet enda
Heller ikke bordkort og bordpynt
Ringene er ikke bestilt
Også klær til smaboeren og blomsterbuketten står igjen...

Men vi har da godt tid enda

Sist endret av K2K; 11-03-2002 kl 11:14.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-03-2002, 11:18   #5
Shady
Gjest

Meldinger: n/a

Vi gifter oss 12 juli, hos byfogden!

Kjolen er klar, jenene har det de skal ha. Alex har klær, men Mikael mangler.

Mangler også masse annet, men skal nok få alt klart i tide
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-03-2002, 11:48   #6
Supermedlem

Annevenn sin avatar

Meldinger: 818
Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.Annevenn er som en uslipt juvél.
Husk frisør og transport!

Lite tips fra meg som giftet meg den 12. august 2000 (og fikk Jonathan den 10. august året etter )

Husk å bestille frisør i tide! Særlig om sommeren kan det bli fullt, og man har jo lyst til å ha en frisør som er ok. Ta med bilde av kjolen!!!!!!!!!!!!!

Transport: skal man låne bil el.l. er det lurt å være ute i god tid. Til dem som ikke kjenner noen med kul bil: de fleste bilforhandlere har noen skikkelig flotte nye glis (ofte cabriolet) som de leier ut for ikke så alt for mye penger.

Vi hadde tenkt å suse fra kirka i en splitter nye Saab Cabriolet, men ombestemte oss og brukte vår egen nye A4 avant. Noen gjester syntes visst det var sånn "passe", helt til de oppdaget at vi ankom festen i helikopter!!!! Kjempegøy, og ikke så dyrt som alle trodde (men det sa vi selvfølgelig ikke )

Folk snakker om det enda.....

Og ikke minst: logistikk er viktig. Hvem skal kjøre bruden til frisøren, hente henne og sørge for at bukett og blomst til brudgom og evt. forlover/brudens far blir hentet og bragt til rette vedkommende? Og hvem skal sørge for at dekorasjonene fra kirken blir tatt med til festlokalet? (hvis man har tenkt det)

Det er masse detaljer som det er lurt å ha tenkt igjennom, for da kan man slappe av 100% på Dagen.

Og det er det viktigste: husk å NYYYYYYTE dagen deres!!! ikke stress!!!! (Det som ikke er ordna er allikevel for seint )

Lykke til alle sammen!!!!!!!!!
Gammel 11-03-2002, 12:42   #7
VIP-Medlem

Mondeo sin avatar

Sted: Rogaland
Meldinger: 5,804
Blogginnlegg: 11
MP Rating: 100% (1)
Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg står brud 24.august Samme dag som Shanti og Villemo

Det som foreløpig er helt ferdig ordna er:

Kirke og lokale
Forlovere
Gjesteliste
Fotograf
Transport

Invitasjoner og bordkort er under utarbeidelse

Vi skal gifte oss i bunad.Jeg har selv,men den må fikses litt.Har ordna med leie av bunad til sambo,den blir tilpassa i sommer.
Brudebuketten er bestemt,skal lage den selv
Maten er bestemt,ikke bestilt
Drikke er ikke ordna
Antrekk til Sondre er ikke ordna
Bordpynt er noenlunde bestemt
Vi har laga en foreløpig bordplan
Ringer har vi,de skal bare pusses litt før dagen.
Sanger i kirken...har´ke peiling
Bryllupsreise....Vet ikke ennå om vi skal noe sted.Men skal vi,så blir det noen dager til København
Kaker...Har en onkel som er konditor,skal spør om han vil lage bryllupskaka + kransekake.Resten av kakene blir bakt av familien.

Tror det var alt.....
Synes vi har ganske god kontroll.Nå er det jo foreldrene mine som skal holde festen da,så det er jo de som skal ta seg av bestilling av mat og drikke osv,men vi får jo et ord med i laget hva bordpynt ang.,og flere andre ting har de overlatt til oss å bestemme.Snille mamma´n og pappa´n min

Hmmm,bare 5mnd og 13 dager igjen,så er jeg FRU MONDEO!!!! Kuuult!!!

Mondeo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:13.