Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-06-2004, 12:50   #1
nre
Seniormedlem

nre sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: Elverum
Meldinger: 1,638
MP Rating: 0% (0)
nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.
Natta før bryllupsdagen..

.... hvordan skal/har dere ordnet den? Sover dere hver for dere i følge gammel tradisjon?
Gammel 30-06-2004, 13:06   #2
Æresmedlem

Berta sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 15,577
MP Rating: 100% (23)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Natta før bryllupsdagen..

Nope. Vi har et barn å ta oss av og en del å ornde på morgenen, så det vil bli ganske mye stress om vi skulle ha sovet hver for oss natta før.

Vi må være sammen dagen før og litt på morgene pga alt som skal ordnes sånn i innspurten. Forloveren til mannen ville han han hos seg.... så skulle liksom jeg være igjen her hjemme med ungen og alt som skulle ordnes i siste lita når jeg selv også skulle til frisøren tidlig på morgenen.... Nei, vettu`hva. det gikk jeg ikke med på!

Og noen må everer ungen til naboen utpå dagen, og alt som skal være med der og gi instrukser for dagen, se til at blomstene står sånn i kirka som vi vil ha dem og ta seg av uforutsette ting som kan dukke opp.
Berta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-06-2004, 13:34   #3
Medlem

Millla sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Stavanger området
Meldinger: 256
Millla er som en lysfontene.Millla er som en lysfontene.Millla er som en lysfontene.Millla er som en lysfontene.Millla er som en lysfontene.Millla er som en lysfontene.Millla er som en lysfontene.Millla er som en lysfontene.Millla er som en lysfontene.Millla er som en lysfontene.Millla er som en lysfontene.

Vi sov sammen natta før bryllupet, alt som vanlig, og vi ble gift
Gammel 30-06-2004, 13:42   #4
Seniormedlem

Pelen sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 2,869
Pelen har et ubeskrivelig bra rykte.Pelen har et ubeskrivelig bra rykte.Pelen har et ubeskrivelig bra rykte.Pelen har et ubeskrivelig bra rykte.Pelen har et ubeskrivelig bra rykte.Pelen har et ubeskrivelig bra rykte.Pelen har et ubeskrivelig bra rykte.Pelen har et ubeskrivelig bra rykte.Pelen har et ubeskrivelig bra rykte.Pelen har et ubeskrivelig bra rykte.Pelen har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi hadde ikke barn så da var det kanskje lettere. Jeg sov på hotell sammen med min forlover som var min søster (kjempe kos!) helt nær frisøren og Pelen-mannen sov hjemme. Bra fordeling det
Gammel 30-06-2004, 13:50   #5
Seniormedlem

Umuriel sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Bergen
Meldinger: 2,273
Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.

Vi giftet oss på mitt hjemsted. Natten før bryllupsdagen sov jeg og forloveren min hos mine foreldre (Henrik var det og.). Mannen min og forloveren hans sov på hotell.
Umuriel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-06-2004, 13:55   #6
VIP-Medlem

VIANA sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: mjøsas høgre sie
Meldinger: 5,228
MP Rating: 100% (1)
VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.

De vi skal i bryllup til i helga skal sove hver for seg natta før.Hun skal overnatte sammen med forloveren sin i kjelleren til forloverens foreldre.Og han skal sove i campingvogn der de skal ligge ellers i ferien

EN GENSER ER ET PLAGG ET BARN BÆRER NÅR MOREN FRYSER
VIANA er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-06-2004, 17:12   #7
Seniormedlem

Medlem siden: Oct 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,324
MokkMokk har en strålende fremtid.MokkMokk har en strålende fremtid.MokkMokk har en strålende fremtid.MokkMokk har en strålende fremtid.MokkMokk har en strålende fremtid.MokkMokk har en strålende fremtid.MokkMokk har en strålende fremtid.MokkMokk har en strålende fremtid.MokkMokk har en strålende fremtid.MokkMokk har en strålende fremtid.MokkMokk har en strålende fremtid.

Vi sov fra hverandre siste natta, og det syns jeg var veldig ok. Ekstra stas å se hverandre i kirken dagen etterpå.

Min forlover sov her hjemme hos oss, mens mannen min + Charlotte sov hos foreldrene hans - som tok seg av alt med C om morgenen på bryllupsdagen. Veldig greit for begge to, så slapp vi å tenke på å ordne med andre enn oss selv den morgenen.

MokkMokk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-06-2004, 18:42   #8
Seniormedlem

tussi1979 sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 2,269
tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.

Vi sov sammen
Gammel 30-06-2004, 21:01   #9
VIP-Medlem

emin sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Harstad, Troms
Meldinger: 9,564
MP Rating: 100% (5)
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg og snuppa sov hos mamma mens mannen sov hjemme.

sitter bakovervendt i Britax Secura
Hobbyblogg
emin er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-07-2004, 08:37   #10
Medlem

Tigris sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 151
Tigris er som en lysfontene.Tigris er som en lysfontene.Tigris er som en lysfontene.Tigris er som en lysfontene.Tigris er som en lysfontene.Tigris er som en lysfontene.Tigris er som en lysfontene.Tigris er som en lysfontene.Tigris er som en lysfontene.Tigris er som en lysfontene.Tigris er som en lysfontene.

Vi skal gifte oss på landet, samboeren min sitt hjemsted og der mamma og pappa har hytte.
Samboeren min skal ligge i barndomshjemmet, og jeg på hytta sammen med Anniken, mamma, pappa og broren min.

Anniken 2002 & Mina 2005
Tigris er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:58.