Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-02-2004, 09:43   #1
Seniormedlem

Pelen sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 2,869
MP Rating: 0% (0)
Pelen har et ubeskrivelig bra rykte.Pelen har et ubeskrivelig bra rykte.Pelen har et ubeskrivelig bra rykte.Pelen har et ubeskrivelig bra rykte.Pelen har et ubeskrivelig bra rykte.Pelen har et ubeskrivelig bra rykte.Pelen har et ubeskrivelig bra rykte.Pelen har et ubeskrivelig bra rykte.Pelen har et ubeskrivelig bra rykte.Pelen har et ubeskrivelig bra rykte.Pelen har et ubeskrivelig bra rykte.
Noen som skal fri på søndag?

Noen som har tenkt å fri på søndag? Det er jo eneste sjansen på fire år

Jeg er allerede gift.

Min søster fridde for fire år siden. Hun hadde snakket med en servitør på en restaurant og det skulle stå en langstilket rød rose på bordet med et kort der det stod "Vil du gifte deg med meg?" Hennes samboer var ikke klar over dette og når han kom og hentet henne så hadde han Mc Donald's mat i en pose med seg. Hun var nødt å lure ham og si at de var nødt å gå inn på restauranten for å hente noe hos noen venner som var der inne. Det var vanskelig å få ham med for han syntes hun kunne gå inn selv. Han ble med, gikk inn, så bordet og gikk ut igjen... Der satt søsteren min, helt alene. Servitøren og alle de andre som jobbet der var helt fortvilte; de trodde at han ikke ville gifte seg. Hun satt der helt alene i 5-7 minutter. Han kom tilbake og så rosen, leste kortet og svarte JA. Han hadde bare parkert bilen... Etter det hadde de en eldig koselig middag

Sist endret av Pelen; 27-02-2004 kl 10:11.
Pelen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-02-2004, 09:51   #2
Supermedlem

cormatic sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 1,110
cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.

Kunne gjerne tenkt å gifte meg, men vil ikke bli snytt for opplevelsen det er å bli fridd til, så det er sambo sin jobb... Men har det ikke skjedd noe til neste skuddår, så kanskje
cormatic er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-02-2004, 09:58   #3
Supermedlem

Wera sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Askøy/ Bergen
Meldinger: 778
Wera er fantastisk mot andre.Wera er fantastisk mot andre.Wera er fantastisk mot andre.Wera er fantastisk mot andre.Wera er fantastisk mot andre.Wera er fantastisk mot andre.Wera er fantastisk mot andre.Wera er fantastisk mot andre.Wera er fantastisk mot andre.Wera er fantastisk mot andre.Wera er fantastisk mot andre.

Jeg fridde til min mann og spurte om vi skulle forlove oss. Så 1 juni 2000 var vi forlovet. Men det var han som spurte om vi skulle gifte oss, giftet oss 1 juni 2002.
Wera er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-02-2004, 10:05   #4
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

jeg "slipper" det.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-02-2004, 10:36   #5
Seniormedlem

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 2,569
loop er et navn alle kjenner.loop er et navn alle kjenner.loop er et navn alle kjenner.loop er et navn alle kjenner.loop er et navn alle kjenner.loop er et navn alle kjenner.loop er et navn alle kjenner.loop er et navn alle kjenner.loop er et navn alle kjenner.loop er et navn alle kjenner.loop er et navn alle kjenner.

Vi forlovet oss sist skuddårsdag og skal ut å feire på søndag. Har vært gift i , obs, 3 år allerede, oi!
loop er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-02-2004, 10:51   #6
Supermedlem

Bechus sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Akershus
Meldinger: 533
Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.

åååh!! jeg har så lyst til å gifte meg, men jeg har en sånn træg samboer at jeg trur aldri han kommer til å fri.
Så kanskje jeg skulle ta sjansen å fri til han selv. Det hadde vært noe det....

Men, tørr jeg......?

Bechus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-02-2004, 10:53   #7
Supermedlem

Eufemia sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: På flyttefot
Meldinger: 616
Eufemia vil raskt nok bli berømt.Eufemia vil raskt nok bli berømt.Eufemia vil raskt nok bli berømt.Eufemia vil raskt nok bli berømt.Eufemia vil raskt nok bli berømt.Eufemia vil raskt nok bli berømt.Eufemia vil raskt nok bli berømt.Eufemia vil raskt nok bli berømt.Eufemia vil raskt nok bli berømt.Eufemia vil raskt nok bli berømt.Eufemia vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig melding fra cormatic
Kunne gjerne tenkt å gifte meg, men vil ikke bli snytt for opplevelsen det er å bli fridd til, så det er sambo sin jobb... Men har det ikke skjedd noe til neste skuddår, så kanskje
Gammel 27-02-2004, 11:20   #8
Veteranmedlem

sofia sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Midt på
Meldinger: 3,254
sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Gjorde det i... *skal vi se* 1995 jeg! Pr telefon faktisk, kvelden før min kjære skulle dra til Canada.

Liten matboksblogg
Lite på NM - send heller PM
sofia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-02-2004, 11:21   #9
Medlem

Lillespire sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 201
Lillespire er fantastisk mot andre.Lillespire er fantastisk mot andre.Lillespire er fantastisk mot andre.Lillespire er fantastisk mot andre.Lillespire er fantastisk mot andre.Lillespire er fantastisk mot andre.Lillespire er fantastisk mot andre.Lillespire er fantastisk mot andre.Lillespire er fantastisk mot andre.Lillespire er fantastisk mot andre.Lillespire er fantastisk mot andre.

Jeg har veldig lyst, og har sagt i fra at om han skal gjøre den "jobben" så får han forte seg, for nå har han bare 2 dager igjen.......
Men vi får se.....jeg tror ikke jeg tør, for han sier egentlig at det er en mannfolkjobb men når han aldri får ut fingeren så.......
Gammel 27-02-2004, 11:29   #10
abg
Gjest

Meldinger: n/a
Frieri

Jeg fridde til min mann på skuddårsdagen for eh....12 år siden...ops. Han sa JA, og nå har vi vært gift i 11 år til sommeren.

Han er litt stolt av at det var jeg som fridde, så kom igjen jenter kom dere ut på frieri....hvis dere får nei, må han ut med 10 par skinnhansker.....

Vi var på vintervakt med Røde Kors, og alle medlemmene som vitner.......
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:55.