|
 |
08-03-2002, 15:02
|
|
Gjest
|
Om forberedelsene og påfølgende familie som boikotter dagen min:(
|
|
Jaja så var alt igang da....jeg storkoser meg mens jeg forbereder bryllupet! Tar det positive først jeg,så tar vi det andre til slutt
Hva som er ordnet til nå: Kirken
Lokale m/ mat
Kaken
Fotograf
Hva som enda skal ordnes/bestilles: Hest og kjerre
Bryllupskjolen
toastmaster
brudesuite på hotell
Frisør
invitasjoner
bordkort
Så det er enda mye jeg må ordne,jeg og forloveren min pluss ei venninne til skal gå å kikke på kjoler imorgen (Lørdag), så skal vi innom hotellet der jeg og gubben skal være i to hele netter hotellet ligger på kaien i haugesund,Amanda hotell heter det. De har 2 forskjellige brudesuiter,så vi får se hvilken som er finest Og med stort badekar helst boblebadekar...hihihi
Forresten forloveren min er ei barndomsvenninne av meg,og hans forlover er en barndomskompis
Har tenkt på brude buketten,tenkte den skulle gå i samme farger som bord dekkorasjonene.... vet ikke helt hvilken form jeg skal ha på buketten,men det skal være masse hvite roser,med noen røde innimellom,og med noe grønnt hengende ned...skjønner dere hva jeg mener?
Det samme med bord dekkorasjonene,enten masse røde roser med noen hvite innimellom,eller omvendt! Tenkte det skulle være eføy eller hva det heter langs bordene imellom dekkorasjonene... hørtes gjerne innviklet ut?
Og på fotograf bildene skal også Rottweileren vår være med,han er jo babyen vår
Kevin på 4 år skal være brudesvenn,men Remy skal være med å gå oppover han også såklart
Så var det det negative!
Jeg er fast bestemt på at stefaren min skal følge meg opp til alters. Dette har skapt store konflikter i min familie.
De fleste har bikottet bryllupet vårt utenom tanta mi.
Men dette må jeg jo bare takle pga mitt valg,selv om det sårer langt inni hjerteroten.
Jeg har enda et lite håp om at de forandrer mening,det er enda en stund til bryllupet. De sier de fortsår hvorfor jeg vil ha stefaren min til å gjøre det...men de vil støtte pappa 100%!
Jaja gubben støtter meg fullt ut,han vet hva jeg har strevd med i henold til pappa. Det er det som betyr noe for meg,dette er VÅR dag,og vi gleder oss ihjel til dette!
Nei jenter,dette ble langt gitt,er dere våkne? hehehe
Shanti og Mondeo: Litt av en dag vi skal dele? Jeg er glad for at vi er flere jeg,det gjør dagen enda mer spesiell!
Klem til alle!
Sist endret av Villemo; 08-03-2002 kl 15:04.
|
|
|
08-03-2002, 16:06
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Rogaland
Meldinger: 5,804
|
Hei vennen
Fint at du koser deg med forberedelsene da Det er utrolig spennende,ikke sant? Høres kjempefin ut den buketten du skal ha,og jeg synes jo det er fint når borddekorasjonene er i samme stil.Blir helt sikkert kjempenydelig! Tenker du gleder deg til å se på kjole ja Jeg skal jo ikke ha brudekjole likevel jeg da,det blir bunad istedet,men det er en annen historie.
Åsså brudesuite da.... Så romantisk! Tror vi kommer til å tilbringe bryllupsnatta hjemme vi,så ordner vi barnevakt til Sondre.
Hmmm,synd at familien boikotter bryllupet da.Jeg skjønner veldig godt at du har valgt stefaren din til å følge deg til alters.og det synes jeg du skal holde fast ved.Du skal gjøre det som føles rett for deg.Så får vi jo bare håpe at familien ombestemmer seg,og det tror jeg nok en del vil.Kanskje prøver de å "true" med boikott nå for å få deg til å forandre mening,men når de ser det ikke nytter,så dukker de nok opp i bryllupet uansett.Har sett det der før jeg.Men om så skulle være at de ikke vil komme,så er det jo synd for de.Du,Torgeir og guttene deres skal ha en herlig dag uansett,så det så. Så kan de bare sitte der med sjegget i postkassa!
Enig med deg,dagen blir enda mer spesiell når vi er flere som deler den.
Lykke til videre da,vennen min.Skal prøve å få sendt en PM i løpet av helga.
|
|
|
08-03-2002, 19:17
|
|
Gjest
|
Jeg syns ennå det er så utrolig herlig at du skal gifte deg Villemo-min!!!
Og tenk så fiiin du blir!! Jeg gleder meg masse til å se brudkjolen din, jeg bare vet at du blir kjempefin jeg!!!  Og jeg holder meg deg i roser assa, jeg elsker roser sjøl jeg!!! Men hva med røde roser og champagnefargede roser da? Og kanskje en champagnafarga kjole?? Bare drømmer her assa, jeg kunne tenkt meg det sjøl sjønner du, men du vet jo åssen den ståa er!!
Herlig at alt blir i stil i allfall, og tenk a, du skal ligge i brylluspsuiten jo!!!!
Synd at familien din boikotter bryllupet ditt, ufattelig dårlig og egositisk gjort, og jeg håper inderlig at dem kommer på bedre tanker. Man gifter seg lissom ikke så ofte, og det er jo en stor dag, så jeg syns dem burde tenkt seg litt bedre om, før dem gikk hen og gjorde noe sånt.
Men det viktigste er som du sier, det er diiin dag, og du skal kose deg glugg i hjel, og glem alle dumme boikottere!!!
Syns dette er så kos jeg, at du skal bli fru lissom!!!
|
|
|
11-03-2002, 01:56
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Oslo
Meldinger: 3,129
|
Veldig moro å ha noen her inne som deler samme interesser; Baby og bryllup!
Dere har i virkelig kommet i gang! Har bare "booket" selve vielsen... Flyttet denne helga (og har nettopp satt opp PC, så jeg må oppdatere meg før jeg kan legge meg..!), og er jo fortsatt temmelig nybakt, jeg. Men nå vil jeg gjerne komme gang. Jeg tenker også på roser, røde og rosa i alle nyanser...!? Og har kikket endel på nettet på kjoler, men kan ikke redigere bilder, så jeg har ikke fått lagt ut hva jeg kunne tenke meg... Blir spennende, ja!
Syns du er tøff som står på ditt, Villemo. Og det må du fortsette å gjøre. Familie, ja, ja, ikke alltid blod er tykkere enn vann, for å bruke et noe slitt uttrykk. Det er DIN dag, ikke faren din sin!
|
|
 |
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:02.
|