Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-03-2002, 20:02   #1
Seniormedlem

Mumrik sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 2,016
MP Rating: 0% (0)
Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.
Panikken brer seg i Smurfehuset!!! (Dåpskjoler)

((((((((((HJEEEELP))))))))))

Melina skal ha navnefest 21. april og i dag fant vi ut at dåpskjolen hun skulle låne ikke passer! Hva gjør vi nå da??? Jeg klarer ikke tenke klart og nå må dere komme med noen råd her. Jeg vil aller helst ha dåpskjole, men er redd vi ikke har råd til verken å kjøpe eller leie. Hva koster det? Hvor gjør man det? Babybunad? Pris? Hvor? Andre forslag? Jeg vil ikke "bare" ha penkjole, det skal være fest joh!
Kanskje en venninne av meg kan sy en kjole, hvor får man kjøpt pent (men ikke svinedyrt) stoff?

Gode råd og beroligende ord (evt. piller) mottas med takk.

Mumrik er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-03-2002, 20:27   #2
Kathrin
Gjest

Meldinger: n/a

Vi lånte dåpskjole på småtroll betalte 250kr synes jeg å huske!!
så,så veldig dyrt er det jo egentlig ikke...!!

Lykke til Kathrin & Noah
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-03-2002, 22:19   #3
Seniormedlem

Mumrik sin avatar

Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.

Hvis ikke leieprisen er verre enn det, DA er det håp skjønner du. Noen som vet hvor i Oslo-området det lønner seg å gå?

Sist endret av Mumrik; 31-03-2002 kl 22:24.
Mumrik er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-03-2002, 22:20   #4
Seniormedlem

Numbiss sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 2,632
Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.

Her .....jeg strør om meg med piller, i alle mulige slags farger ...000000000000000000000000

Ellers så leier de ut dåpskjoler i brudebutikker....skal ikke du snart en tur der da??

Gammel 31-03-2002, 22:28   #5
Seniormedlem

Annie sin avatar

Sted: Ullensaker
Meldinger: 1,846
Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.

Iiiiiiiiiiiiiik! Må man PRØVE kjolene også!?! Oioioi... dette kan bli spennende. Kanskje vi har en lang, hvit gardinliknende greie til utlån, Mumrik..

Aber pløtslikj litt stressa, jeg nå. Skal ha dåp om en uke, vi.
Gammel 01-04-2002, 01:09   #6
Mumrikka
Gjest

Vet ikkeno' om dette, så jeg sender heller etpar små piller! Ikke så fancy som nimbl sine, men dog - det er da tanken som teller!

Her - OOOOO

(Fem skulle vel holde, vil jo ikke ha deg avhengig eller noe heller! )

Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-04-2002, 22:16   #7
Medlem

Frutti sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 235
Frutti er en ukjent størrelse akkurat nå.

Hei!

Hvis du skulle bestemme deg for og sy kjole kan du jo ta deg en tur ned til grønnland eller tøyen og titte i de utenlanske stoff butikkene (mener stoff til og sy i altså )
Der er det rimelig, (bare pass på så de ikke lurer deg, for det er de fæle til da vi nordmenn kommer for og handle av de) Ikke for og være ekkel, men både jeg og moren min har blirr lurt på priser i de butikkene. Stoffene har god kvalitet og du kan få fine blonder og silke!

-Stine og Josefine(27.10.01)-
Frutti er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-04-2002, 22:22   #8
Supermedlem

Tutti sin avatar

Meldinger: 1,106
Tutti er et navn alle kjenner.Tutti er et navn alle kjenner.Tutti er et navn alle kjenner.Tutti er et navn alle kjenner.Tutti er et navn alle kjenner.Tutti er et navn alle kjenner.Tutti er et navn alle kjenner.Tutti er et navn alle kjenner.Tutti er et navn alle kjenner.Tutti er et navn alle kjenner.Tutti er et navn alle kjenner.

Adrian var rimelig schvæær for dåpskjolen ja, og vi betalte 90 kr for å sy den ut

Eller sy på eller hva det heter...

Den ble vaffal mye større og faktisk litt finere
For 90 kr.

Og det er ikke dyrt
Tutti er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-04-2002, 22:45   #9
Seniormedlem

Mumrik sin avatar

Takk for hjelpen og ikke minst alle de flotte pillene..

I dag fant jeg ut at Melinas farmor (som desverre er død) heklet en dåpskjole da Melinas kusine ble døpt for 17 år siden. Den er det 4 babyer som har brukt og nå er det Melinas tur. Ante ingenting om den kjolen jeg, helt tilfeldig at vi kom inn på emnet hos Smurfetanten i kveld. Jeg tror den også er litt trang, men vi får prøve å hekle den ut litt (eller hva jeg skal kalle det) i ryggen sånn at den passer. Tenk så kos at farmor får være med på navnefesten selv om hun aldri fikk møte Melina.

Gammel 02-04-2002, 23:19   #10
trjoerge
Gjest

Så fint at det har ordnet seg med kjole til navnefesten !

På navnefesten hadde Johanne på seg en vinrødkjole og på hodet hadde hun en blomsterkrans laget av vinrøde "prestekrager" og brudeslør. Det var kjempefint.

Ønsker dere lykke til med navnefesten !
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:04.