Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-03-2002, 16:14   #1
Shady
Gjest

Meldinger: n/a
Påske!

Hey!

Ja nå er det snart påske og da lurer jeg litt jeg vetu.

Hvordan feirer dere påsken?
Gjør dere noe spesielt i påsken?
Når pynter dere til påske?

Selv så skal vi bare ta livet helt med ro i åsken, kanskje besøke familie og venner. Kose oss med go mat og cola

Har allerede pynta litt til påske jeg da, siden jeg har vaska ned stua alikevel(måtte det da Alex fikk astma) Og ungene har laga masse påskekyllinger og annen påskepynt på skolen og i barnehage. Så stua er full av kyllinger og harer.

Til alle og GOD PÅSKE
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-03-2002, 16:18   #2
Jentemamma
Gjest

Vi pleier å kose oss extra på påskeaften, i år skal vi på hytta i sverige og kose oss der.

Jeg elsker å pynte både til jul og påske, pleier å få masse selvlaget påskepynt av jentene, men i år så har største vært syk og mellomst har sluttet i barnehage så det ble lite med påske pynt laging i år.

Pynte til påske gjør jeg den påskeuka, mandag eller tirsdag som kommer.

God påske
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-03-2002, 17:14   #3
Veteranmedlem

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 4,974
MP Rating: 0% (0)
Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.

Påsken bruker vi til å være mye ute, om været tillater det.
Vi pynter litt med påskepynt i dag vi. Storesøster har laget litt på skolen og det må jo vises frem.
Og jeg har en god unnskyldning for å kjøpe litt blomster for å pynte opp med.
Ellers så har vi som tradisjon at vi samler de nærmeste påskeaften til kalkun eller lammelår.
1 påskedag koker vi egg som vi dekorerer og har til frokost.
ellers prøver vi å koser oss mest mulig sammen.

God påske
Nelle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-03-2002, 23:29   #4
Tidligere bruker
Gjest

Hvordan vi feirer påsken avhenger av hvor vi er , men i år blir det nok ikke ski påske. Kanskje noen turer langs sørlandsstrender.
Ellers vil jeg også få med meg skjærtorsdagsgudstjeneste. Den synes jeg ofte er veldig fin.

Olli
Gammel 26-03-2002, 18:37   #5
Lonestar
Gjest

Ikke mye påskefeiring

Her er det ikke mye påskefeiring - eller påske, i det hele tatt.
Helt vanlig arbeidsuke og alt sånn - påske er på søndag det!
Regner med at det eneste påskete vi gjør er "egghunt" i en park i nabolaget!
Blir alikevel litt spesielle dager da. På fredag er det 5 år siden Eric og jeg ble sammen. Da plasserer vi Lala hos besteforeldra og raser avgårde til San Antonio ("vår" by, ble sammen, forlova og gift der) . Da skal vi 2 kose oss der fram til lørdag!
Så sånn blir min påske i år!

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!

Gammel 26-03-2002, 20:11   #6
VIP-Medlem

Mondeo sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Rogaland
Meldinger: 5,804
Blogginnlegg: 11
MP Rating: 100% (1)
Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.

Det blir en litt merkelig påske i år da.Sambo og jeg drar til Danmark natt til Skjærtorsdag og blir borte til 2.paskedag.Og det UTEN SONDRE!!!
Huff,kommer til å savne han som en gal!
Men neste år skal vi prøve å lage div tradisjoner sammen med søstera mi og familien hennes.F.eks så er det veldig populært her i området å dra på stranda og koke egg i påsken.Så det skal vi innføre som familietradisjon fra neste år.
Og så påskekrim´en da,det har alltid vært en slager i familien min.Digger han der Hercule Poirot(eller hvordand et nå skrives).Håper de får inn norsk tv på hotellet i Danmark....

Mondeo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:01.