Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-04-2002, 09:08   #1
mona g
Gjest

Meldinger: n/a
Pynt....

28 april skal Kaja døpes...Gleeeeder meg
Skal ha på seg min gamle dåpskjole som mormoren min har sydd.
Vil gjøre det til en superfin dag (såklart) og vil gjerne ha tips til hvordan jeg kan pynte....Helst ikke så dyrt.
Skal ikke leie lokale , men feire hos faren min.
Kom med forslag nå....
Klem fra Mona og Kaja(31.12.01)
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-04-2002, 23:40   #2
Supermedlem

kristi sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: I hus på landet
Meldinger: 1,066
MP Rating: 100% (1)
kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.
slik gjorde jeg:)

Nå hadde vi leid lokale, men... kan jo tipse likevel jeg

Kjøpte kubbelys i cerise på Europris. (enkelt men fint)
Kjøpte noen små vaser i nesten samme farge på Kremmerhuset til 10 kr. stykke som jeg hadde en oransje Gerbera i hver vase.
Fant servietter i samme fargene på Kremmehuset

Enkelt men likevel helt min smak
(må legge til at min mor ikke synes om dette i det hele tatt var jo feil og for skarp rosa farge, men, da vi var ferdige å pynte, så synes hun det var skikkelig lekkert likevel)

Ellers kan du jo kjøpe Eføy (potteplanter) som du klipper opp å legger utover bordet men kubbelys innimellom. Kubbelysene kan du sette på små speil, noe som gir en kjempefin effekt.

Lykke til med dåpen
Gammel 05-04-2002, 18:18   #3
Seniormedlem

Trixie sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 2,000
MP Rating: 0% (0)
Trixie har en strålende fremtid.Trixie har en strålende fremtid.Trixie har en strålende fremtid.Trixie har en strålende fremtid.Trixie har en strålende fremtid.Trixie har en strålende fremtid.Trixie har en strålende fremtid.Trixie har en strålende fremtid.Trixie har en strålende fremtid.Trixie har en strålende fremtid.Trixie har en strålende fremtid.

:

Sist endret av Trixie; 05-05-2002 kl 10:49.
Trixie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-04-2002, 20:53   #4
Supermedlem

Kjersti sin avatar

Sted: Høgt oppi lia
Meldinger: 536
Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.

Her ble det heller ikke brukt lyserosa....hadde vinrøde lys og servietter, jeg.....det ble kjempekoselig Ellers så pyntet jeg med små oppsatser i mørkerødt og hvitt (en enkel rosa rose i hver) og sølvstjerner og sølvlenker strødd utover...Nyyyydelig...brukte opp igjen pynten til jul
Gammel 05-04-2002, 21:14   #5
Medlem

Meldinger: 457
Paris har slått av rykte

Vi hadde hvit duk og blåe "båt" servietter(litt tykke, fine og brette, fra Duni).
To små blomster-oppsatser, som var satt i to av de søte pottene vi fikk på sykhuset, sånne små blå med bamser på.
Ved siden av blomster-oppsatsene hadde vi to store blå roselys(ca. 10-15 cm). Roselysene stod på speil, og rundt lysene strødde vi sølvstjerner og blå pyntesteiner, ganske fint mot speilet og den hvite duken.
Kransekaken stod også på bordet under middagen. Det er ganske fint når den er pyntet med "smell-bonger" og norske flagg, og selvfølgelig en søt baby-figur på toppen

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:15.