Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-03-2002, 10:58   #1
Linda
Gjest

Meldinger: n/a
se min kjole, den er....

skal se om jeg får lagt ut bilder av de to kjolene jeg liker best...
Må evt. få den sydd, da de bare er å få kjøpt i Usa[IMG]http://[/IMG] moonlightbridal.com

Kjolene ligger under "online catalog" så under "krystal rose"

det er kjole nummer kr6018 (mitt 1. valg) og nr. kr6022

(fikk ikke til å legge inn direkte bilde- prøver seinere)

(fint om noen kommer med tilbakemelding om de finner frem eller ikke)
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2002, 11:02   #2
Linda
Gjest

Dette er min favoritt... ( du kan se begge i større bilde hvis du går inn på sidene)
Vedlagte bilder
Filtype: jpg kr6018_th.jpg (9.6 KB, 227 visninger)
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2002, 11:06   #3
Linda
Gjest

og dette er nummer 2
Vedlagte bilder
Filtype: jpg kr6022_th.jpg (8.9 KB, 224 visninger)
Gammel 19-03-2002, 11:53   #4
Seniormedlem

Britney sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 2,606
MP Rating: 0% (0)
Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.

Så nyydelige kjoler!

Nygift 09.05.07
Britney er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2002, 12:45   #5
Villemo
Gjest

De var begge nyyyydelige jo!!!
Hvilken av dem to er du liker mest? Når er det du skal gifte deg?

Gammel 19-03-2002, 14:56   #6
Veteranmedlem

Shanti sin avatar

Sted: Oslo
Meldinger: 3,129
Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.Shanti har en strålende fremtid.

Nydelige kjoler, likte best den første, jeg!
Gammel 19-03-2002, 15:03   #7
Seniormedlem

spent sin avatar

Sted: Akershus
Meldinger: 2,197
spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.

Hei Linda

Heldiggrisen som skal gifte deg Synes kjole 1 var finest, me begge var selvfølgelig nydelige. Liker også ren , enkel stil. Hvis du vil se hvilken kjole jeg hadd eda jeg giftet meg i 2000 kan du gå inn på :

http://www.sognnaes.com

spent er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2002, 17:36   #8
Jentemamma
Gjest

Synes også kjole nr 1 var vakrest
Gammel 21-03-2002, 10:06   #9
Linda
Gjest

Har skrevet mere i innlegg om "brullupsregler og mine planer". Men hverken dato eller stde er helt avklart. Alt avhenger av om sambo kommer inn på krigskolen. i så fall gifter vi oss someren 2004 i akershus slottskirke, med mottagelse i krigskolens festlokaler i Tollbugata.

men, det er muligheter for at sambo må i utenlandstjeneste (afganistan eller somalia (eller ander steder hvor det er krig)), så da må vi vente til 2005.

Høres sikkert villt ut at jeg har startet planlegging så tidlig, men som sagt skal vi på jente-tur (til stockholm, køben eller london (i verste fall til statene)) å kjøpe kjole (sparer masse penger 8ikkehvis vi må til statene vel og merke)). og etersom sambos jobb er relativt avhengig av verdensbildet vet vi aldri hvem hva hvor og hvordan.....
men jeg har også sett et par kjoler hos Lilly's (dk&sv), så her må det mye grubling til.....

jeg liker også kjole nr. 1 best, men har funnet reserve i tilfelle den ser helt håpløs ut når jeg får den på!!!
Gammel 22-03-2002, 12:31   #10
VIP-Medlem

Acsa sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Nittedal
Meldinger: 5,454
Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.

Vil også støtte opp om kjole nr.1! Synes den liksom var nettere, også synes jeg stroppeløs er litt "skummelt"...
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:33.