Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-11-2002, 11:58   #1
Candy
Gjest

Meldinger: n/a
Skal du gi deg selv julegave i år?

Ja, for om du har vært en snill og god mor, samboer, kone, kjæreste, venninne el. l så fortjener du jo en liten oppmerksomhet eller hva?

Jeg har lyst til å unne meg en liten førjulsgave, så nå sitter jeg og drømmer meg bort i Aromaterapi, Hudpleie, Solkort, Førjulsferie og det som enda dyrere er...

Men, så var det økonomien da

Hva ville du "gitt" deg selv om du skulle gi deg selv en julegave?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-11-2002, 12:01   #2
Nume
Gjest

Jeg skal få helt barnefri en hel helg og kose meg med mine "gamle" barnløse venninner!
På byn skal vi også, kan jo det nå
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-11-2002, 12:08   #3
Hege72
Gjest

Hei

Jeg har allerede bestilt meg en julegave jeg...
Skal til en hud-terapaut og legge en Blue Peel maske! Koster flesk men... Hva gjør man ikke for skjønnheten!
Dessuten synes jeg at jeg fortjener det, med en mann som ikke er så flink til å hjelpe til hjemme
Også har jeg vært på R.o.o.m og kjøpt meg stuebord og tv-benk!
Mange fine presanger på meg i år
Gammel 26-11-2002, 12:10   #4
Candy
Gjest

Hm... ja, det stemmer...

Jeg skal ha en Oslo helg med gode venninner jeg.... Hadde helt glemt det...

Har dog fullpakket program - kvalitetstid med venninner fra torsdag til søndag... Shopping, god mat, godt drikke og masse koseprat...

Gleder meg til det ja...
Gammel 26-11-2002, 12:12   #5
Candy
Gjest

Hege 72

Hva er en Blue-peel-maske? Hva slags virkning har den?

Så flott at du allerede har unnet deg noen "julegaver" da.... Deilig følelse å gjøre noe "bare for en selv"...

Gammel 26-11-2002, 12:23   #6
Seniormedlem

Anin sin avatar

Medlem siden: Apr 2002
Sted: ............
Meldinger: 1,883
MP Rating: 0% (0)
Anin er et navn alle kjenner.Anin er et navn alle kjenner.Anin er et navn alle kjenner.Anin er et navn alle kjenner.Anin er et navn alle kjenner.Anin er et navn alle kjenner.Anin er et navn alle kjenner.Anin er et navn alle kjenner.Anin er et navn alle kjenner.Anin er et navn alle kjenner.Anin er et navn alle kjenner.

Ida Louise har vært hos fotografen,og alle i familien får jo et bilde av henne jeg har tenkt å forstørre et som vi kan ha selv også!! Så det blir julegaven til meg i år
Gammel 26-11-2002, 12:24   #7
Hege72
Gjest

Hei Candy!
Blue Peel-maske er en maske som kyndig helsepersonale legger på huden i ansiktet.. Fjerner det øverste hudlaget (ikke så ille som det høres ut), så ny frisk hud kommer frem!
Har aldri gjordt det før, men de utfører det på legesenteret her jeg bor!
Fjerner rynker, kviser,arr og pigmentforandringer
Synes jeg fortjener det etter ett laaangt svangerskap, med både kvisete hud, pigmentflekker og rynker

Klem
Gammel 26-11-2002, 12:29   #8
Candy
Gjest

hege72

En liten "foryngelses-kur" da med andre ord..

Hørtes deilig ut med et litt "freshere" ansikt til jul... hm... må sjekke om det finnes her nede gitt...

Takk for tipset..
Gammel 26-11-2002, 12:30   #9
Morrow
Gjest

Som Nume, en barnefri helg med gamle barnløse venninner og en tur på byen.
Kanskje det blir en sånn helg, hvem vet!
Gammel 26-11-2002, 15:57   #10
Æresmedlem

FlyAway sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: Farmen
Meldinger: 10,587
MP Rating: 0% (0)
FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.

I år skal den game vennegjengen ut og spise middag sammen tror jeg! Det kan bli en lang og kostbar aften, så vi satser på at det kan kalles en minnerik gave til meg selv!

Ellers kjøper jeg meg ny vannkoker og kjøkkenmikser i romjula, dersom jeg ikke får det i julegave på juleaften

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:12.