Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-12-2007, 09:47   #1
VIP-Medlem

Mondeo sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Rogaland
Meldinger: 5,737
Blogginnlegg: 11
MP Rating: 100% (1)
Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.
Skal jeg kjøpe denne i bursdagsgave til mannen mon tro?

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Han fyller år neste uke, så jeg må jammen finne på noe snart. Synes denne så kjekk ut, vi mangler en knivsliper. Men blir en mann glad for noe sånt da?

Mondeo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-12-2007, 10:04   #2
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,273
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skal jeg kjøpe denne i bursdagsgave til mannen mon tro?

Min hadde blitt kjempeglad!!!
Men nå liker han å stå på kjøkkenet da... gjør din mann det? Bruker han kniver? Går jo på sånne ting

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-12-2007, 10:28   #3
Supermedlem

Ragdoll sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,107
MP Rating: 0% (0)
Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.

Ser kjempekjekk ut den der da! Og menn liker ofte tøffe duppedingster, så den der tror jeg blir godt i mottatt!

2. Mai-09
Galleri
Ragdoll er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-12-2007, 13:50   #4
Medlem

lillesky sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestfold
Meldinger: 248
MP Rating: 0% (0)
lillesky er fantastisk mot andre.lillesky er fantastisk mot andre.lillesky er fantastisk mot andre.lillesky er fantastisk mot andre.lillesky er fantastisk mot andre.lillesky er fantastisk mot andre.lillesky er fantastisk mot andre.lillesky er fantastisk mot andre.lillesky er fantastisk mot andre.lillesky er fantastisk mot andre.lillesky er fantastisk mot andre.

Jepp, menn liker sånne nyttige ting.
Gammel 15-12-2007, 16:22   #5
VIP-Medlem

Mondeo sin avatar

Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.

Han får knivsliper av mamma til jul.

Mondeo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-12-2007, 16:30   #6
VIP-Medlem

Pusa sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 6,229
MP Rating: 100% (9)
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mondeo Vis post
Han får knivsliper av mamma til jul.
Da anbefaler jeg deg å finne på noe annet

Pusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-12-2007, 19:40   #7
VIP-Medlem

Mondeo sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Pusa Vis post
Da anbefaler jeg deg å finne på noe annet

You think? Han får håndstøvsuger av meg. En festlig teknisk dipsedutt.

Gammel 15-12-2007, 20:08   #8
VIP-Medlem

Pusa sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 6,229
MP Rating: 100% (9)
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mondeo Vis post
You think? Han får håndstøvsuger av meg. En festlig teknisk dipsedutt.
Som oppfordrer til husarbeid Genialt!!
Pusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:57.