Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-07-2004, 22:14   #1
Seniormedlem

Shannon sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Meldinger: 2,762
MP Rating: 0% (0)
Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.
hm Spørsmål angående faddervalg

Snuppa skal døpes 15. august, og vi sliter litt med faddervalg. Storebror hadde 4 faddere. Min søster og svoger, samt min manns søster og samboer. Vi vil at snuppa også skal ha 4 faddere. Jeg har en søster til som skal få være fadder sammen med samboeren sin. Mannen min har ikke flere søsken å ta av, og har ellers liten familie. Vi tenkte derfor på å velge min mamma og svigermor i tillegg. Blir det litt "dumt" å velge bestemødrene som faddere å utelate bestefedrene? Jeg tror ikke bestefedrene vil bli lei seg, men det kan være kjekt å høre hva dere mener alikevel...?
Gammel 10-07-2004, 22:22   #2
Supermedlem

Carnita sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Karmøy
Meldinger: 932
Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.
Sv: Spørsmål angående faddervalg

Så lenge bestefedrene ikke blir lei seg så ser jeg ingen grunn til å ikke velge bestemødrene. Synes det virker helt greit jeg

(regner da med at det finnes 2 bestefedre - at det ikke er bare en som kanskje ville føle seg utelatt...? )
Gammel 10-07-2004, 22:23   #3
Æresmedlem

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Haugesund
Meldinger: 10,391
Vimsen har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsen har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsen har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsen har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsen har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsen har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsen har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsen har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsen har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsen har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsen har et ubeskrivelig bra rykte.

HVa om han velger ut en veldig god kompis?
Vi hadde også 4 faddere.
Min bror, min bestevenninde, Tobbys ( ) kusine og fetter.

September`02 og November`05
Vimsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-07-2004, 22:24   #4
Seniormedlem

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 1,897
Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.

Til et av våre barn hadde vi bare bestefedrene. Vi valgte bare mennene i famillien, fikk ingen komentarer på det. Jeg så mer på det som om de representerte begge to, jeg da. Lykke til!
Gammel 10-07-2004, 23:57   #5
Seniormedlem

tussi1979 sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 2,269
tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.

Syntes ikke det blir dumt. Vi har min far (Amalies morfar) til fadder. Er jo ingen "regel" som sier at velger du din mor så må du velge din far f.eks., har i tillegg en kusine av min mann som hennes fadder Vi har valgt å ikke ha samboere til gode venner/søsken til fadre, litt kjipt om det blir slutt, da blir jo ikke denne samboeren et "familiemedlem" mer, eller
Gammel 11-07-2004, 00:52   #6
Seniormedlem

Shannon sin avatar

Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av tussi1979
Syntes ikke det blir dumt. Vi har min far (Amalies morfar) til fadder. Er jo ingen "regel" som sier at velger du din mor så må du velge din far f.eks., har i tillegg en kusine av min mann som hennes fadder Vi har valgt å ikke ha samboere til gode venner/søsken til fadre, litt kjipt om det blir slutt, da blir jo ikke denne samboeren et "familiemedlem" mer, eller
Søstra mi og hennes samboer har et barn på 9 mnd, så det er veldig seriøst. De har ikke giftet seg ennå. Men jeg har tenkt som deg når det gjaldt samboeren til mannen min sin søster (som er fadder for Storebror).
Gammel 11-07-2004, 00:56   #7
Seniormedlem

Shannon sin avatar

Takk for gode råd og innspill, damer!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:37.