Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-11-2007, 11:39   #1
Juniormedlem

Luttn sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: mo i rana
Meldinger: 12
MP Rating: 0% (0)
Luttn er en ukjent størrelse akkurat nå.
takk for hjelpen julegaver...

Jeg vil saa gjerne gi noe flott til mamma og pappa til jul. noe som sier takk for all hjelpen de har gitt oss paa huset... og jeg trenger hjelp til aa komme paa noe bra. For aa si litt om dem da...de er separert og vil nok ta ut skilsmisse snart. de liker ikke bruke penger paa seg selv, de er rundt 60 aar gamle og begge har hus som er nedbetalt og alt de trenger til huset. Siden de er veldig glad i sol og varme ville jeg gjerne gi de et gavekort som var oeremerket en sydentur...men oekonomien vaar er jo veldig begrenset, saa jeg tenkte paa rundt 1500-2000 kroner og det er jo ikke nok til en sydentur! ogsaa syns jeg et gavekort er litt upersonlig...hjeeeelp.... Jeg har saa lyst aa gi de noe som vil gjoere dem glad og som vil vise dem hvor takknemmelige vi er for hjelpen. Noe som vil vaere godt for dem. begge har daarlig helse, og har saa godt av en sydentur. Hadde jeg bare hatt pengene ville jeg sendt de paa foerste fly til thailand...meeeeeeeeen kom med forslag vaer saa snill. hva kan man gjoere for 1500-2000 kroner?hva kan jeg gi dem?

hisen fattig julenissekjerring!
Gammel 27-11-2007, 14:32   #2
Medlem

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 247
97/ 07 har mye å være stolt av.97/ 07 har mye å være stolt av.97/ 07 har mye å være stolt av.97/ 07 har mye å være stolt av.97/ 07 har mye å være stolt av.97/ 07 har mye å være stolt av.97/ 07 har mye å være stolt av.97/ 07 har mye å være stolt av.97/ 07 har mye å være stolt av.97/ 07 har mye å være stolt av.97/ 07 har mye å være stolt av.
Sv: takk for hjelpen julegaver...

Da jeg skulle finne på en fantastisk takk-for-all-hjelpen presang til mine foreldre for ett par år siden, laget jeg et album.

Jeg brukte første side til å skrive hvor mye de betyr for meg, og hvor takknemlig jeg er for at de alltid har vært der for meg. Jeg brukte flere dager på å skrive dette, og tårene mine randt hver gang

Deretter limte jeg inn bilder av sønnen min, plukket ut bilder fra spesielle anledninger som jeg vet de har gode minner til, så prøvde jeg å skrive festlige tekster til alle bildene.

Dette ble en presang jeg la mye følelser og mye arbeid i, og de kan ta den frem og kose seg med den om og om igjen!
97/ 07 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-11-2007, 15:14   #3
VIP-Medlem

Snurreline sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 8,311
Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi ba med foreldrene mine på sydentur for et par år siden som takk for hjelpen for at dem alltid stiller opp...noe som ikke slo an i heltatt . Dem er i 50 åra og har aldri vært i syden og dem ville ikke bli med selvom vi spanderte så det ble nedtur . Heldigvis hadde vi ikke bestilt noen tur enda da fordi jeg hviste dem ville være skeptiske hehe...Så det vi gjorde istede var å be dem med ut på en bedre middag.

Men du kan jo kanskje lage et sånn album som er nevnt over her...Og i tilegg kanskje gi deg et opphold på Pers hotell på spa kanskje...det er jo godt for kroppen .

Ellers har jeg ingen ideer egentlig...
Gammel 27-11-2007, 15:48   #4
Juniormedlem

Luttn sin avatar

det var en kjempefin ide, ogsaa kan jeg jo gi dem et gavekort sammen med det! maa bare finne tid til aa faa laget det da....men tror kanskje de maa faa albummen litt senere. naar huset er ferdig men det skal jeg absolutt gjoere! takk for ide
Gammel 27-11-2007, 15:52   #5
Juniormedlem

Luttn sin avatar

hvor mye koster saant spa? tror ikke pappa vil like det, men mamma ville nok syns det var deilig. aa ta dem med til syden vil nok ikke virke nei, da de neppe vil reise sammen hadde vaert mye lettere om de fortsatt var sammen. ellers saa hadde det garantert blitt det vi hadde gjort. derfor jeg tenkte aa bare gi dem et "gavekort" som de kan bruke paa neste sydentur. de reiser 1 gang i aaret hver ca.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:27.