Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-07-2004, 11:15   #1
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 1,388
MP Rating: 0% (0)
Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.
tiara og brudesklør?

dere som har giftet dere hadde dere både tiara og brudeslør?
den friøsren jeg skal til mener at man ikke bør ha begge delene ...
hva hadder dere?
Gammel 11-07-2004, 11:18   #2
Seniormedlem

Line sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Lørenskog
Meldinger: 2,617
MP Rating: 100% (6)
Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.
Sv: tiara og brudesklør?

Det spørs jo litt hvordan tiara'n ser ut da.
Er det en enkel tiara og du skal ha sløret på bakhodet, så kan du fint ha begge deler.

Line er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-07-2004, 11:21   #3
Veteranmedlem

Fluke sin avatar

Medlem siden: May 2002
Meldinger: 4,673
Fluke har et ubeskrivelig bra rykte.Fluke har et ubeskrivelig bra rykte.Fluke har et ubeskrivelig bra rykte.Fluke har et ubeskrivelig bra rykte.Fluke har et ubeskrivelig bra rykte.Fluke har et ubeskrivelig bra rykte.Fluke har et ubeskrivelig bra rykte.Fluke har et ubeskrivelig bra rykte.Fluke har et ubeskrivelig bra rykte.Fluke har et ubeskrivelig bra rykte.Fluke har et ubeskrivelig bra rykte.

Min frisør mente det samme som din og jeg var enig med ham.

Hadde bare tiara.
Gammel 11-07-2004, 11:28   #4
tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Dette er jo helt opp til deg synes jeg.
Vil du ha begge deler synes jeg du kan gå for det,det er din dag og du bestemmer. Men det kan fort bli for mye av det gode.

Kommer helt ann på hvordan tiara`n og brudesløret ser ut.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-07-2004, 11:51   #5
Seniormedlem

tussi1979 sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 2,269
tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.

Hadde begge deler
Gammel 11-07-2004, 11:58   #6
Seniormedlem

LilleBlomst sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 2,342
LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.

Jada, jeg skal gifte meg i august iår, og jeg skal ha begge deler! En kjempefin tiara med mange blanke stener, og et flott langt slør ( èn lang lengde - ikke sånn til å vippe over hodet ) som er dekket med Swarofskydiamanter. Jeg har ikke spurt min frisør engang, jeg har valgt etter hjertet og etter hvordan det hele så ut sammen med kjolen. Klart du kan ha begge deler hvis du vil og det passer til deg og kjolen! Velg etter hjertet ditt du, og kos deg med planleggingen og den store dagen!
Gammel 11-07-2004, 12:21   #7
Supermedlem

Carnita sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Karmøy
Meldinger: 932
Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.Carnita er som en uslipt juvél.

Jeg hadde begge deler!
Gammel 11-07-2004, 12:38   #8
VIP-Medlem

emin sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Harstad, Troms
Meldinger: 9,564
MP Rating: 100% (5)
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg ville ikke hatt begge deler, det ville blitt for mye av det gode. Men det spørs jo igjen hvor stor tiara du har.

Jeg hadde en relativt stor og detaljrik tiara som det ikke ville ha passet med slør til. Men nå var slør uaktuelt i mine øyne i utgangspunktet da.

sitter bakovervendt i Britax Secura
Hobbyblogg
emin er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-07-2004, 13:11   #9
Seniormedlem

Medlem siden: Oct 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,324
MokkMokk har en strålende fremtid.MokkMokk har en strålende fremtid.MokkMokk har en strålende fremtid.MokkMokk har en strålende fremtid.MokkMokk har en strålende fremtid.MokkMokk har en strålende fremtid.MokkMokk har en strålende fremtid.MokkMokk har en strålende fremtid.MokkMokk har en strålende fremtid.MokkMokk har en strålende fremtid.MokkMokk har en strålende fremtid.

Jeg hadde begge deler. Som andre her sier, det kommer helt an på type slør og tiara, og hvordan du fester disse i håret.

Jeg hadde et ettlagsslør og enkel, smal tiara, og du ser i avataren min hvordan det ble. Jeg syns ikke det ble for mye ihvertfall.

MokkMokk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-07-2004, 15:21   #10
Seniormedlem

Tihi sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 2,598
Tihi har mye å være stolt av.Tihi har mye å være stolt av.Tihi har mye å være stolt av.Tihi har mye å være stolt av.Tihi har mye å være stolt av.Tihi har mye å være stolt av.Tihi har mye å være stolt av.Tihi har mye å være stolt av.Tihi har mye å være stolt av.Tihi har mye å være stolt av.Tihi har mye å være stolt av.

Hadde begge deler. En enkel tiara og et lite slør.
Sløret tok jeg av etter middagen!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:17.