Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-04-2002, 23:19   #1
Seniormedlem

Mumrik sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 2,016
MP Rating: 0% (0)
Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.
Til lykke med dagen Isa

Kjære Isa.

Gratulerer masse masse med dåpsdagen 07.04.02.

Mamma måtte skrive for meg og da måtte vi gjøre det litt for tidlig. Hun er så fæl til å glemme skjønner du. Håper du får en alle tiders dag og at Annie-mamma'n din ikke sliter seg alldeles ut. Mamma'r gjør sånt - de er rare. Kos deg du, det er din jobb i dag.

Mange gode siklekoser fra Melina.

Sist endret av Mumrik; 07-04-2002 kl 06:03.
Mumrik er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-04-2002, 23:39   #2
Supermedlem

kristi sin avatar

Sted: I hus på landet
Meldinger: 1,066
MP Rating: 100% (1)
kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.
Gratulerer med dagen!!

Hei Isa!

Mamma forteller meg at du skal døpes i mårra. Gjorde det forrige søndag jeg. Gikk bra, men var kjempe travelt!

Skal prøve å forklare det litt jeg her da

Først så kom vi inn i et gammelt hus (mamma sier det heter kirke.)
Og vi satt på første benk, åsså er der en mann(el. ei dame) som sier noe åsså blir du VÅT på håret ditt!!! Åsså glemme han å bade resten av deg. Altså først har han vann på håret ditt åsså tørker han det av igjen.. ble litt forvirra av mannen jeg da, åsså skal han holde meg, åsså løfter han meg opp å sier at jeg heter Fride (men det visste jeg jo fra før )

Åsså er det fest da, med masse slektninger å sånn, og alle skal holde deg å prate, da skal du bare gni deg i øya å geipe!! Da er du såååå søt! (det synes hvertfall alle de som er der). Jeg så ikke mamma på hele dagen jeg nesten... savna mamma masse, men det gikk bra altså, men har aldri vært på sååå mange fang på en dag. Å når kvelden kommer så vil du bare soooooveeee

LYKKE TIL MED DAGEN ISA

SIKLE KLEMMA FRA FRIDE
Gammel 06-04-2002, 23:42   #3
MonAmi
Gjest

Meldinger: n/a

Litt i tidligste laget, men likevel.

GRATULERER LILLE MINIDIVA!

klem fra en som vil kalle seg tante anledning dagen!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-04-2002, 23:53   #4
Seniormedlem

Numbiss sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 2,632
Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.

Lykke til med dåpen i morgen Isa Håper at du får en fin dag

Gammel 07-04-2002, 00:01   #5
opus
Gjest

Meldinger: n/a

GRATULERER MED DÅPSDAGEN, ISA
HÅPER DET BLIR EN MINNERIK DAG FOR DERE ALLE
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-04-2002, 00:04   #6
Medlem

Hanne sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Oslo
Meldinger: 307
Hanne er en ukjent størrelse akkurat nå.

GRATULERER MED DÅPSDAGEN ISA
Håper du får en kjempefin dag med masse skryt og fine gaver, for det fortjener du

Gammel 07-04-2002, 00:12   #7
Seniormedlem

Mumrik sin avatar

Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.

Et lite tips før begivenheten;

Han/hun som gir deg vann i håret er ikke, og jeg gjentar IKKE, Gud!!!!

Det lærte jeg da fetter'n min ble døpt da jeg var 4 år... Mamma var rask til å svare. Tror det hadde noe med stemmevolumet å gjøre...
"Mammaaa er det GUD????"

Mumrik er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-04-2002, 19:18   #8
Seniormedlem

Mumrik sin avatar

Hummdidudidumm... Når kan man begynne å vente på rapport og bilder da tro??? Nahla; Ser du noe?

Gammel 07-04-2002, 19:57   #9
Seniormedlem

Annie sin avatar

Sted: Ullensaker
Meldinger: 1,846
Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.

Phu! Da var vi her igjen! Kort fortalt: En herlig dag!
  • Deilig Isa-jente
  • Morsom prest
  • Suuuperdupert gjennomført rituale
  • Flotte gaver
  • Nydelige kaker...
  • Hyggelige gjester som ble akkurat passe lenge
  • Knallbra vær!
  • Gode venner og nær familie
  • Intet stress!

Må innrømme at jeg er en stolt mor. Isa ble trøtt og sliten av all oppmerksomheten, stakkar, men bar dåpskjole og navn med verdighet.

Har brukt opp alle orda mine, jeg! Men et par bilder kan vi vel få til, sånn for å få tilfredsstilt dere.

Isa i dåpskjole, litt skeptisk.?
Vedlagte bilder
Filtype: jpg daap1.jpg (8.0 KB, 80 visninger)
Gammel 07-04-2002, 19:57   #10
Seniormedlem

Annie sin avatar

Sted: Ullensaker
Meldinger: 1,846
Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.Annie har en aura rundt seg.

Men bestemmer seg så for å vinke til fotografen...
Vedlagte bilder
Filtype: jpg daap2.jpg (28.2 KB, 60 visninger)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:34.