Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-10-2007, 23:19   #1
Seniormedlem

Kiara_pus sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 2,782
MP Rating: 0% (0)
Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.
;) Tips til julekort

HAr lyst til å lage julekort selv, enten med fotoshop ol, eller klipp/lim metoden.
Trenger tips og inspirasjon.....

Vis meg ditt julekort, fra i år, fjor, eller når som helst

Kiara_pus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-10-2007, 23:52   #2
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 33
happy feet er fantastisk mot andre.happy feet er fantastisk mot andre.happy feet er fantastisk mot andre.happy feet er fantastisk mot andre.happy feet er fantastisk mot andre.happy feet er fantastisk mot andre.happy feet er fantastisk mot andre.happy feet er fantastisk mot andre.happy feet er fantastisk mot andre.happy feet er fantastisk mot andre.happy feet er fantastisk mot andre.
Sv: Tips til julekort

tenkte du da på klipp og lim med bilder?? eller kan det være andre motiv?? jeg har laget noen julekort med klipp og lim metoden, men da har jeg brukt glansbilder og andre motiver.... kan godt legge inn bilde,men har ikke prøvd det før, så jeg aner ikke hvordan jeg får det til.
happy feet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-10-2007, 00:25   #3
Supermedlem

bubba sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 530
bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.

Jeg vil også se, spes om noen driver med datascrapping, gjerne med link eller tips
bubba er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-10-2007, 00:46   #4
VIP-Medlem

Lykketrollet_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 5,510
Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.

*abonnerer*
Gammel 16-10-2007, 05:35   #5
Seniormedlem

jeanett sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Lindeberg, Oslo
Meldinger: 2,019
jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.

*abonnerer*

08.08.09 Bryllupstråden min
jeanett er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-10-2007, 12:12   #6
Supermedlem

Celinesmamma sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 820
Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.

Hvis man er flink med photoshop har jeg noen ideer her. (det er ikke jeg som har laget de)

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Gammel 16-10-2007, 12:33   #7
Supermedlem

Celinesmamma sin avatar

Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.

Denne her siden er ganske genial hvis du vil lære triks i photoshop eller andre foto redigeringsprogrammer.

Link.
Gammel 16-10-2007, 12:35   #8
VIP-Medlem

Morild sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: The sun
Meldinger: 7,800
Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg liker godt å scrappe julekortene. Er tidkrvende, men gøy. Se i Allers sitt juleblad som er kommet ut. jeg fikk moren min sitt, for hun syntes ikke det var noe bra der. Men, det var mange fine julekorttips.

Morild er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-10-2007, 13:03   #9
Supermedlem

Celinesmamma sin avatar

Flere ideer jeg syntes er fine.

Sist endret av Celinesmamma; 16-10-2007 kl 13:08.
Celinesmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-10-2007, 13:19   #10
Supermedlem

Celinesmamma sin avatar

Litt flere.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Disse her er også litt søte da, hvis man lager den litt mere julete. (Tips til hvordan du legger vinger på ett bilde i photoshop finner her.)

Flere alternativ her.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:39.